bigfoot 1042 Skrevet 22. Oktober, 2020 Hej brødre Er der nogen her i foraet der har haft held med at få kontakt med denne unge dame eller har erfaringer med hende: https://annoncelight.dk/showad/306163 Kh. bigfoot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
justeat100 9 Skrevet 22. Oktober, 2020 Havde en kort snak med hende over snapchat, men det endte ikke i en fast aftale. Det tog dog nogle dage før hun svarede på første besked. Om hun er ægte, pas. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dkdfyn 27 Skrevet 24. Oktober, 2020 Har forsøgt 3 gange at få tid med hende, hver gang jeg ber om at få en snap istedet for et stock photo blokere hun mig. Er rimelig sikker på det er fake 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 26. Oktober, 2020 (edited) Havde lavet aftale her til aften kl. 17. Skulle sende en “snap” når jeg var ankommet til nærmere angivet område i Fredericia. Det gjorde jeg så, og så forlangte hun pludselig 500 kr overført via MobilePay inden hun ville sende adressen, så jeg valgte at kører igen. Så det er en total FAKE profil Redigeret 26. Oktober, 2020 af bigfoot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunkist1 330 Skrevet 26. Oktober, 2020 Hej Bigfoot, tak for advarslen. Har skrevet en del med hende over snap, har sågar, ikke engang på opfordring, modtaget et billede med priser og en lille video (uden ansigt) af en pige som bruger dildo i begge de frække huller forneden. Hun er meget ivrig, ja nærmest desperat for at vil sælge billeder/video. Men hopper ikke på. Til gengæld har jeg lige nu en aftale med hende fredag formiddag, men hvis hun skal have forudbetaling, tror jeg bare jeg spare køreturen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hotman1970 57 Skrevet 26. Oktober, 2020 Har også haft snap kontakt med "hende" . Hun sendte billeder og jeg var klar til at betale, men bad lige om en hurtig snap hvor hun rækker tunge. Der stoppede kontakten. Hold jer væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg