Hop til indhold
randersfyr

Prøvet hende her fra Randers ? ung pige annoncelight

Recommended Posts

Hun er real, total nystartet sød pige. meget ivrig efter at tilfredsstille. 100% GFE

Hun var kommet forbi Annoncelight, som lokker mange almindelige unge piger, som ellers aldrig ville have stiftet bekendskab med denne branche. Mormors bordel på Tv2 har også deres del af skylden at så mange studiner lige skal afprøve verdens ældste erhverv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skal have 2300 for en time - Det synes jeg lige er den dyre ende, så der blev ingen aftale herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er til at forhandle med. Jeg fik oplyst en timepris på 2400 kr. men fik en halv time til 1000 kr. Hun er amatør. Det foregår hjemme hos hende selv i Randers. Lejligheden er lidt snusket og der er mindst to katte og en kanin (!). Hun er dog lidt for passiv for min smag. Der er intet initiativ, så hvis du er genert ender I nok kun i en missionær under dynen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er dog lidt for passiv for min smag. Der er intet initiativ, så hvis du er genert ender I nok kun i en missionær under dynen.

Skal hun ikke bare varmes op? Det plejer næste at være det fedeste, at mærke at de bliver tændt mere end de nok havde forventet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende og syntes altså ikke hun er passiv...skal bruge lidt tid på at varme hende op slikke hende længe så sker der noget. sød pige med en flot krop lækre bryster og syntes ikke der var snusket der .

Og bemærk lige drenge en sød amatør pige uden billeder jeg blev dejlig overrasket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er real, total nystartet sød pige. meget ivrig efter at tilfredsstille. 100% GFE

Hun var kommet forbi Annoncelight, som lokker mange almindelige unge piger, som ellers aldrig ville have stiftet bekendskab med denne branche. Mormors bordel på Tv2 har også deres del af skylden at så mange studiner lige skal afprøve verdens ældste erhverv.

Hun er ikke total nystartet! hun har drevet biks i Cph før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...