randersfyr 1 Skrevet 22. Maj, 2013 Hej folkens. nogen der har været her ? tænker om det er fake eller den er god nok ? Man møder jo desværre fake på den side også https://annoncelight.dk/annonce/51732/fr ... lommepenge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukkake 197 Skrevet 22. Maj, 2013 Hun er real, total nystartet sød pige. meget ivrig efter at tilfredsstille. 100% GFE Hun var kommet forbi Annoncelight, som lokker mange almindelige unge piger, som ellers aldrig ville have stiftet bekendskab med denne branche. Mormors bordel på Tv2 har også deres del af skylden at så mange studiner lige skal afprøve verdens ældste erhverv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hev 140 Skrevet 22. Maj, 2013 Hun skal have 2300 for en time - Det synes jeg lige er den dyre ende, så der blev ingen aftale herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 22. Maj, 2013 Hun er til at forhandle med. Jeg fik oplyst en timepris på 2400 kr. men fik en halv time til 1000 kr. Hun er amatør. Det foregår hjemme hos hende selv i Randers. Lejligheden er lidt snusket og der er mindst to katte og en kanin (!). Hun er dog lidt for passiv for min smag. Der er intet initiativ, så hvis du er genert ender I nok kun i en missionær under dynen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 22. Maj, 2013 Hun er dog lidt for passiv for min smag. Der er intet initiativ, så hvis du er genert ender I nok kun i en missionær under dynen. Skal hun ikke bare varmes op? Det plejer næste at være det fedeste, at mærke at de bliver tændt mere end de nok havde forventet :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
caspar den lange 6 Skrevet 22. Maj, 2013 Jeg har besøgt hende og syntes altså ikke hun er passiv...skal bruge lidt tid på at varme hende op slikke hende længe så sker der noget. sød pige med en flot krop lækre bryster og syntes ikke der var snusket der . Og bemærk lige drenge en sød amatør pige uden billeder jeg blev dejlig overrasket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Metervare 1 Skrevet 23. Maj, 2013 Hun er real, total nystartet sød pige. meget ivrig efter at tilfredsstille. 100% GFE Hun var kommet forbi Annoncelight, som lokker mange almindelige unge piger, som ellers aldrig ville have stiftet bekendskab med denne branche. Mormors bordel på Tv2 har også deres del af skylden at så mange studiner lige skal afprøve verdens ældste erhverv. Hun er ikke total nystartet! hun har drevet biks i Cph før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
randersfyr 1 Skrevet 23. Maj, 2013 Hvor længe har hun været igang i København inden hun kom herover ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
randersfyr 1 Skrevet 30. Maj, 2013 og hun er stoppet igen og lukket mail ned, det var kort øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg