sanook 541 Skrevet 24. Oktober, 2020 Har gået og tænkt på hvor dyr en sport/hobby Golf er. ...... Men er kommet frem til at vi mænd og vores GFE- sport rent økonomisk slår Golf sporten med flere længder.!!! Og dette til trods for at vi begge svinger køllen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 24. Oktober, 2020 Det siges at det er dyrere at have hest end at have bil, så mon vores sportsgren økonomisk svarer til hvad det koster at have hest? Jeg ved i hvert fald godt om jeg helst vil ride en hest eller en pragtfuld kvinde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1148 Skrevet 24. Oktober, 2020 (edited) Kim Petersen skrev, for 54 minutter siden: Det siges at det er dyrere at have hest end at have bil, så mon vores sportsgren økonomisk svarer til hvad det koster at have hest? Jeg ved i hvert fald godt om jeg helst vil ride en hest eller en pragtfuld kvinde... Tror du vil få et grin af denne Redigeret 24. Oktober, 2020 af ½angel Fejl tryk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 24. Oktober, 2020 sanook skrev, for 2 timer siden: Har gået og tænkt på hvor dyr en sport/hobby Golf er. ...... Men er kommet frem til at vi mænd og vores GFE- sport rent økonomisk slår Golf sporten med flere længder.!!! A hobby is always associated with joy. When we talk about men in general, I would expand the GFE and rather call it erotic pleasure, since every man has his own feelings and desires: one wants to be dominated, another enjoys a tantra ritual or simply an erotic massage, and another is looking for GFE or try role-playing games ... Have the Gentleman thought that for some of girls the erotic experiences with you are also like a hobby? That it is also a pleasure for us to experience wonderful erotic moments with a gentleman? It's passion when I talk about myself personally. Some of you are heartedly about your own profession and work with passion. It is the same with some of us girls. Of course, the wishes and ideas of men are in the foreground and have priority, of course we want to create a wonderful experience for you... nevertheless we can enjoy the time with you, although we are not buyers. Sorry if I disturbed the men's group... I hope you will continue to enjoy your hobby... 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 541 Skrevet 24. Oktober, 2020 (edited) Tantra skrev, for 2 timer siden: Sorry if I disturbed the men's group... I hope you will continue to enjoy your hobby... Dear Tantra, Thanks for your' great post. You dont disturb at all. And you are so right. I guarantee you that i will continue and enjoy my sport. The sport that could not exist without our lovely woman. The best sport ever. Redigeret 24. Oktober, 2020 af sanook tekst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 24. Oktober, 2020 Denne såkaldte dyre hobby / sport er Livsvigtig / Livsforlængende for alternativet er værre nemlig et liv uden sex for nogle og personligt synes jeg ikke det er et liv der er værd at leve så hellere tage billetten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 541 Skrevet 25. Oktober, 2020 Tantra skrev, for 13 timer siden: Some of you are heartedly about your own profession and work with passion. It is the same with some of us girls. Of course, the wishes and ideas of men are in the foreground and have priority, of course we want to create a wonderful experience for you... nevertheless we can enjoy the time with you, although we are not buyers. Sorry Tantra that i have to write in Danish. Mit engelske i skrift, vil ikke kunne udtrykke det jeg nu har fået lyst til, efter jeg klikkede på Tantras profil og så hvad jeg ubevidst er gået glip af. Hold da helt op en smuk, lækker og begavet pige, med mange flotte anmeldelser fra dem som har besøgt hende. Mit held var, at jeg opdagede Tantra/Magnolia besøger København i November. Det gør jeg også. Altså besøger Tantra. Og det glæder jeg mig til. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4389 Skrevet 26. Oktober, 2020 sanook skrev, den 24.10.2020 at 16:56: Har gået og tænkt på hvor dyr en sport/hobby Golf er. ...... Men er kommet frem til at vi mænd og vores GFE- sport rent økonomisk slår Golf sporten med flere længder.!!! Og dette til trods for at vi begge svinger køllen. ...men det er dog kun i den ene hobby, hvor det er køllen, som skal i hul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg