detskallykkes 16 Skrevet 25. Oktober, 2020 Er der nogen der har besøgt Bella? Lutus massage Bella Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kopkop 2 Skrevet 25. Oktober, 2020 Jeg havde æren for et par ugen siden. Hun er meget imødekommende og meget energisk og er god til at tirre. Massagen var så som så men brugbar. Sexdelen var i orden, men hun fortrækker det blidt, både sameje og oralt. Hun er en meget flot pige. Billederne lyver ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ole m. 28 Skrevet 25. Oktober, 2020 hvor ligger hun prismæssigt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kopkop 2 Skrevet 25. Oktober, 2020 Ole m. skrev, for 8 minutter siden: hvor ligger hun prismæssigt ? Hun starter lidt højt omkring 1800 for en time med fuld pakke, men hun acceptere mindre. Jeg fik en time fuld pakke for 1500. Lidt dyrt i forhold til andre, men nu var jeg der jo allerede. Hun er et besøg værd hvis man kan lide en energisk, meget pirrende ung pige der foretrække blid sex. Stille og roligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ST22 49 Skrevet 2. November, 2020 der findes ingen billeder af hende på dette link du sendte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ib76 0 Skrevet 15. November, 2020 ST22 skrev, den 2.11.2020 at 14:08: der findes ingen billeder af hende på dette link du sendte Er der nogle som har prøvet smukkekim44 på samme sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
detskallykkes 16 Skrevet 16. December, 2020 Jeg har besøgt Bella i Møldrup https://annoncelight.dk/profile/Balla78 Er billederne ægte: Delvis - de to billeder af sengen er gode nok, men billederne er Bella stemmer ikke overens med virkeligheden. Muligvis er det Bella på billederne, men så er de i hvert fald ikke taget for nyligt. Massagedelen var ikke god. Meget ensformig. 1 minuts B2B, 30 sekunder BJ uden kondom. Bella brød sig i øvrigt ikke om at blive rørt ved. Sex i en stilling. Jeg havde set frem til at mødes med Bella, men forventningens glæde var absolut større end glæden ved selve mødet. Jeg kommer ikke igen. Jeg besøger 4-5 piger om året og dette var årets sidste og mest intetsigende møde. Har i år haft langt bedre oplevelser i Aarhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg