Hop til indhold
weber

Velvære loungen Randers

Recommended Posts

Var en tur forbi Velvære loungen i Randers idag. Mødte Eva, som hun hedder hende der er på billederne i annoncen. 

Det var så ikke den Eva der var på stedet. Men hende jeg mødte, hedder tilfældigvis også Eva. 

En sød pige, men lidt for ung til mig. Desværre. 

Fik en ok behandling. Men, nu ikke prisen værd. 1300 for en time. 

Finder på noget andet næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
weber skrev, 1 time siden:

Var en tur forbi Velvære loungen i Randers idag. Mødte Eva, som hun hedder hende der er på billederne i annoncen. 

Det var så ikke den Eva der var på stedet. Men hende jeg mødte, hedder tilfældigvis også Eva. 

Velvære loungen, hvor er det, er det på Vestergade

Del dette indlæg

Link til indlæg
weber skrev, den 26.10.2020 at 14:40:

tilbyder de Happy ending på eller lign afslutning body 2 body + 4 hånds massage evt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
grå skrev, for 1 time siden:

tilbyder de Happy ending på eller lign afslutning body 2 body + 4 hånds massage evt ?

Giv dem et ring. De svarer gerne på spørgsmål. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
weber skrev, for 6 timer siden:

Giv dem et ring. De svarer gerne på spørgsmål. 

Det var da et sjovt svar  du fik det så  ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der 2 i kæden af deres “butikker” der hedder Eva, eller bruger de falske billeder?

Jeg fik selv et meget kort glimt af en Eva, da jeg var forbi Jane, i Randers for nogle uger siden. Så hende kun meget kort, så kan ikke sige at det er hende, de har billeder af i annoncen. Kunne nu godt lide, det jeg så. :)

Billederne af Jane vil jeg vurdere som ægte, men som altid opstillet. Så hun er meget mere skøn i virkeligheden. 
så håber da ikke de bruger falske billeder af de andre piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 18 timer siden:

så håber da ikke de bruger falske billeder af de andre piger?

Min oplevelse ved at besøge dem, er at billederne er retvisende. Ofte er pigen ikke sløret på billederne, så jeg har aldrig oplevet ikke at kunne genkende den, man havde booket tid hos. Så kan man altid diskutere om der er justeret hist og pist på udseende, former på pigen osv.

Min vurdering, sammenlignet med andre steder jeg har besøgt og kan se, hvad der bliver anmeldt og lagt op på dette forum, er, at annoncerne fra Velvære loungen er i den absolut øverste top, hvad angår troværdighed både omkring udseende på pigerne, samt de ydelser der tilbydes, i forhold til, hvad du ellers kan opstøve rundt omkring! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...