Hop til indhold
Guest Nemtøs

Afvisning af mænd

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Havde han nu givet drikkepenge første gang, havde du sikkert været nemmere at forhandle med - måske ikke på prisen - men så på at blive lidt længere - og jeg synes ofte, det er bedre at få længere tid, end lavere pris, da lavere pris ofte medfører en endnu større kortning af ydelserne ;-)

Som  jeg  husker  det  var  han  meget  fokuseret  på  at  det  skulle  være  et  kort  møde  (billig  pris  tænker  jeg), og  jeg  var  der  i et  par  timer. 

Forventer  bestemt  ikke  drikkepenge,  men  at forsøge  at  få  samme  oplevelse  for  mindre,  går  bare  ikke  hos  mig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

Som  jeg  husker  det  var  han  meget  fokuseret  på  at  det  skulle  være  et  kort  møde  (billig  pris  tænker  jeg), og  jeg  var  der  i et  par  timer. 

Forventer  bestemt  ikke  drikkepenge,  men  at forsøge  at  få  samme  oplevelse  for  mindre,  går  bare  ikke  hos  mig.  

billig pris, kan man altid få - god service og længere tid er sværere - så når man endelig får alle 3, skal man værdsætte det ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

I haven't asked for a lower price.
Would not do it either.
Unless you count asking if a girl has a package / offer if you ask for longer visits ?
Many girls only have short visits listed, but I ask for 2 or maybe 3 hours.
So I ask about that.
Since then the price per hour usually is lower. 
It's not meant to be taken as haggling about price, don't know if you would count it as that ?
It's just me wanting to know.
Once I receive a clear price it's a Yes or No, nothing else from me.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ishoej skrev, for 12 minutter siden:

Når det kan betale sig at opføre sig dårligt, så gør folk det.

Det er godt nok trist en kedelig rutsjebane desværre kun den forkerte vej! Tydeligst så vi det vel ved en partner i et meget stort advokatfirma, der for åben skærm proklamerede; “vi har ikke gjort noget ulovligt” 

Må den unge generation opføre sig pænere end vores Og lad os prøve at hæve niveauet herinde / husk det er levende mennesker på begge sider :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kajakfisker skrev, for 1 minut siden:

Det er godt nok trist en kedelig rutsjebane desværre kun den forkerte vej! Tydeligst så vi det vel ved en partner i et meget stort advokatfirma, der for åben skærm proklamerede; “vi har ikke gjort noget ulovligt” 

Må den unge generation opføre sig pænere end vores Og lad os prøve at hæve niveauet herinde / husk det er levende mennesker på begge sider :-) 

Jeg  er  helt  enig  i, at  vi  kun  kan  blive  bedre  til  at  opføre  os  ordentligt  overfor  hinanden.  Det  er  en  trist  udvikling.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

At "prutte" om prisen hos en GP'er vil i min optik ødelægge stemningen, og gøre at det uundgåeligt bliver en dårligere oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Jeg  er  helt  enig  i, at  vi  kun  kan  blive  bedre  til  at  opføre  os  ordentligt  overfor  hinanden.  Det  er  en  trist  udvikling.  

Havde egentligt forladt dette sted da jeg syntes der var då mange negative indlæg - men faldt så lige over et par anmeldelse og svar fra pigen, der gjorde en glad, så giver det lige en chance til og ja det var et meget poetisk indlæg af dn gammel krnding

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv været på 5 besøg over ca 3 år bruger meget tid på at researche hvem der mon passer godt til mig af de 5 jeg har besøgt har 3 været fine og 2 helt extemt perfekt er aldrig blevet afvist og alene det booster min selvtillid enormt da pigerne altid er absolutte gudinder men spilder heller ikke deres tid med en 15 minutters guffer booker altid mindst 1 time tager det stille og roligt vil hellere at det føles afslappet og ligeværdigt ene at en pige bare skal levere en vare det koncept tror jeg ikke på det er nødt til at være individuelt i mit hoved og efterlader da også gerne pigen med ihvertfald 500 kr mere end hun forventer nu det er så sjældent jeg aflægger et besøg mit sidste besøg var matilda som jeg desperat håber at møde igen vores første aftale gik lidt i vasken lige som jeg ankom aflyste hun da hun havde det skidt eller noget men kom ned og snakkede 2 minutter så mig an og vi aftalte en tid til dagen efter hvor vi så mødtes og fortryder absolut intet ved mit syn på tingene det er ikke barecen service der bliver ydet for mig det er en kvinde der godkender mig til at have sex med hende penge eller ej piger som matilda, ava pia, sonja, angel mm. Er alle piger der let kunne undvære mine penge hvis de fandt mig frastødende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kajakfisker skrev, for 1 minut siden:

Havde egentligt forladt dette sted da jeg syntes der var då mange negative indlæg - men faldt så lige over et par anmeldelse og svar fra pigen, der gjorde en glad, så giver det lige en chance til og ja det var et meget poetisk indlæg af dn gammel krnding

Jeg  er  også  stille  og  roligt  på  vej  væk  herfra,  dels  grundet  personlige  angreb fra  både  mænd  og  kvinder, den  hårde  tone  herinde, snyd  og  for  meget  falskhed. Min oplevelse  af, at  der  bliver  mindre  og  mindre  rummelighed  for  andres  meninger  og  holdninger. Jeg  er  sikker  på  en  del  af  brugerne  vil  glædes  når  jeg  ikke  længere  er aktiv  herinde.

Jeg  har  haft  skønne  oplevelser  og  mødt  unikke  mennesker.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg sidder og læser disse indlæg smiler jeg uvægerligt lidt.

@Nemtøs Hvis du skal have nye vinduer i huset, ringer du selvfølgelig efter en tømrer. Han kommer ud, kigger på jobbet og siger: Det bliver lige 18.000

Kunne du finde på, at byde 15000? Og måske foreslå, at du ikke skal bruge en regning?

Du skal have ny bil og har fundet en skøn lille sag der står til 149.000 - kunne du finde på, at byde 140.000?

Nu skriver jeg til dig Nemtøs fordi du er trådstarter, men det kunne lige så godt være til alle på dette indlæg. De fleste af os kunne sagtens handle med bilsælgeren og tømreren, så hvorfor ikke også med GPen?

Der er heller ikke noget i vejen for, at handle bare man ikke skambyder en vare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke prøvet at blive afvist direkte -men har gået forgæves til en aftale  -da madamen havde taget en der ikke havde bestilt tid -for næsen af mig xflere!! Jeg er gået igen -da prisen var en anden end i annoncen/aftalt i telefon.  Jeg forhandler om prisen, hvis jeg føler for det -ligesom piger ændre prisen efter det hele er overstået... Fastholder altid den aftalte pris. Har også prøvet at de vil have "tips" efterfølgende... Giver tips hvis jeg føler for det -aldrig hvis de tigger om det...

Men "afvisning-af-mænd" -er jo en kvindes ret -er det ik??  -kunne aldrig drømme om, at forsøg nogen som helst -hvis jeg fik en afvisning -måske bortset for en forklaring  -hvis jeg havde gjort mig umag -men det kan jo være for meget at forlange...  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, har aldrig pruttet om prisen...Ikke fordi jeg syntes det er vanvittigt fede penge at komme af med hver eneste gang...Men gider simpelthen ikke have sex med en hverken irriteret eller decideret sur kvinde, der er nok kemi-agtige ting der kan gå galt, når man lige skal vurdere et menneske på 5 min og så i seng med vedkommende bagefter, at skulle lege krejler på de 5min orker jeg ikke lige...Jeg kommer jo for at hygge mig.

Jeg sørger altid for kun at have en lille smule mere med end det beløb, jeg har aftalt at bruge, da det altså også nogle gange er GP'en der lokker med ekstra-ydelser eller ting der lige pludselig koster mere end aftalt...Og selv der når hun egentligt overskrider mine grænser, føler jeg lidt det er mig der skal få det til at fungere for at det bliver en så god oplevelse som overhovedet muligt (for mig selv altså ;-))...Så der er en GP desværre ikke anderledes end en hvilken som helst anden pige, du vil have sex med. Du gør hvad der skal til for at få det til at glide.

Samler ikke på dårlige oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er selv selvstændig erhvervsdrivende ikke gp og må sige det i den grad pisser mig af når folk begynder at presse pris på mine vare eller arbejde og jeg lægger ikke skjul på det vil aldrig  selv presse en gp på pris for det er jo et andet menneske man i princippet køber så finder det dybt amoralsk at presse pris den der har grisen bestemmer prisen tag det eller lad være 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Nemtøs. Du er i din gode ret til at afvise, også ved forhandlinger :-) Hvis jeg bliver forhindret melder jeg altid afbud. Jeg prutter ikke om prisen men til gengæld har jeg oplevet piger der giver mig penge tilbage hvis jeg ikke har brugt den tid jeg bestilte, det sætter jeg da pris på :P  men det er op til den enkelte pige, da jeg har bestilt en tid. God dag. 
Mvh Hansi 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 5 timer siden:

rigtig mange GP'er er parat til at forhandle - så hvorfor ikke... jeg forhandler om alting jeg køber (ikke i Netto) og er ærke-københavner

For mig personligt accepterer jeg 100% GP’ens prisliste. Jeg er ellers ikke bleg for at forhandle en pris ned i andre sammenhænge, men jeg synes der kan være et magtforhold der gør at en GP føler sig presset. Det er et totalt turn-off for mig. 
Det er efter min mening ikke værd at forhandle en hundrelap eller to af prisen, og så få en knap så god oplevelse. 
Blot min ydmyge holdning....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody

Jeg bliver sikkert meget upopulær ved at skrive det her, men hey jeg har trukket mig tilbage, så jeg overlever nok:cry:

Jeg må indrømme at jeg bliver lidt tøse-fornærmet når jeg læser det her.

Først og fremmest syns jeg det er respektløs at forhandle om priser generelt, lige meget hvad prisen angår.

Jeg kunne ALDRIG drømme om at gøre det ved nogen som helst.

Jeg husker der var en der skrev til mig hvergang jeg havde åben om han ikke nok kunne få sex i en time til 400 kr  for han havde desværre ikke flere penge.

Mit svar var altid " nej men du kan tage en spiller for dig selv helt gratis"

Der var en anden som altid skrev at han ønskede et dejlig blowjob fra mig til 300 kr. Hvor jeg skrev at min pris var 600 kr for bj. Han ville svare, please skat du er så god og dejlig til det. Jeg har kun 300 jeg vil betale extra næste gang.. please.

Allerede der var jeg fuldstændig aftændt og skrev bj koster 600 kr hvis du ikke vil betale hos mig, må du finde en anden der er billigere.

Sidste svar fra ham var " godt for mig du sutter elendigt og er grim" mit svar " så er det jo godt vi ikke skal ses hej hej"

Det er så provokerende og barnligt. At man syns at det er okay at opfører sig sådan over for andre. Der er sååå mange smukke kvinder at vælge imellem. Tag dem der passe til den pris du vil betale.

Men det der virkelig gør mig irriteret er de dumme undskyldninger folk kan finde på at bruge.

1: Alt er til forhandling, lige meget hvor jeg er vil jeg altid forhandle om prisen. ( NEJ, alt er ikke til forhandling, hvis du virkelig tror på det, har du et stort problem)

2: på kræmmermarket, eller ved bil bilforhandlinger eller ved tømre firma forhandler vi altid prisen på en vare/ydelse/opgave. Og det er der ikke noget i vejen med.( Klap klap, tillykke med det. Nu er nips på et kræmmermarket, en bil eller tømre arbejde slet ikke det samme som en gp. At samligne en gp med en ting er værre end respektløs, det er idioti. Vi snakker om et menneske, med følelser, et liv, ikke en maskine! At samligne en gp med en håndværker er også beskidt. En håndværker udfører ydelser ja, men ikke noget intimt på personen, ikke noget føelsesladet, og tømre har akasse og overenskomst det har de fleste gper ikke. En selvstændig tømre kan klare at trække nogle penge fra sit arbejde fordi der bliver betalt rigtig meget for en opgave pr person. En gp ligger som regel ikke i nærheden af en løn som en tømre før for en opgave.!

3: den sidste " det er købers marked"

(Øøøh nej, igen vi snakker igen om et andet menneske, du køber ikke en brugt mobil, du køber en intim oplevelse. Det er ikke køberens marked, det er gpens marked. Hendes krop, hendes valg hele vejen igennem. Hun skal kunne se sig selv i speljet bagefter.  Og hvis i virkelig tror at gpen ikke har nogen kunder fordi der er lavvande for tiden tager i fejl. Måske har hun ikke så meget som før, men hun har nogle ellers ville hun ikke stadig være der og hendes priser vil ikke stadig være det samme, hvis hun ingen kunder har. Ser i rigtige gentlemen betaler det de skal, og behandler kvinden med respekt, for han ved at på den måde vil hun også give ham den bedste oplevelse som hun kan;)

For at sige det rent ud en gp's ydelser er ikke noget der må samlignes med andre ting der kan købes. En gp's arbejde er et unik arbejdsområde i sit eget spektrum.:)

Ååh så fik jeg raset ud, nu er jeg glad igen<3

En sidste ting er at jeg ville da ønske at alle gp'er støttede hinanden og ikke følte at nogen af dem var nødt til at sænke deres priser. Hvis alle sagde nej til dem der ville forhandle, ville situationen være noget helt andet. Men som sagt hendes krop, hendes valg, hun kan gøre hvad hun vil så længe hun har det godt med det<3

Redigeret af Melody
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  er  også  stille  og  roligt  på  vej  væk  herfra,  dels  grundet  personlige  angreb fra  både  mænd  og  kvinder, den  hårde  tone  herinde, snyd  og  for  meget  falskhed. Min oplevelse  af, at  der  bliver  mindre  og  mindre  rummelighed  for  andres  meninger  og  holdninger. Jeg  er  sikker  på  en  del  af  brugerne  vil  glædes  når  jeg  ikke  længere  er aktiv  herinde.

Jeg  har  haft  skønne  oplevelser  og  mødt  unikke  mennesker.  

Jeg kender dig ikke så godt, men jeg er ked af at du føler at du er på vej væk herfra, det virker som om du er en af dem der er med til at holde forumet i live.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Melody skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kender dig ikke så godt, men jeg er ked af at du føler at du er på vej væk herfra, det virker som om du er en af dem der er med til at holde forumet i live.

Tak  det  er  sødt  skrevet.  Jeg  er  desværre  kommet  til  et  punkt  hvor  de negative  elementer fylder  mere  end  de  positive. Der  er  så  meget  had  og  så  meget   mig,  mig,  mig  og  kun  min  mening  tæller  og  er  den  eneste  rigtige,  at  jeg  må  synke  mit  eget  opkast  gang  på  gang.  Tøjle  mig  for  ikke  at  blive  smidt  ud.  Jeg  ser  og  oplever  ingen  forståelse  mellem  gp'er  medmindre  man  indretter  sig  og  har  de  samme  holdninger.

Da  jeg  startede  op  herinde,  fik  jeg  voldsom  mange  ubehagelige  beskeder  og  mails  fra  gp'er.  Tingene  har  ikke  ændret  sig.  Tonen  er  blevet  hårdere,  brugere  der  er  barnlige.  

Jeg  er  ikke  bitter  som  nogen  påstår,  men  at nogen mennesker  ikke  er  bedre  end  hvad  jeg  har  oplevet  herinde  gør  mig  trist.  Det  gør  mig  trist  at  voksne  mennesker  ikke  holder  hvad  de  lover.  

Nu  fik  jeg  lidt  luft..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
Nemtøs skrev, for 32 minutter siden:

Tak  det  er  sødt  skrevet.  Jeg  er  desværre  kommet  til  et  punkt  hvor  de negative  elementer fylder  mere  end  de  positive. Der  er  så  meget  had  og  så  meget   mig,  mig,  mig  og  kun  min  mening  tæller  og  er  den  eneste  rigtige,  at  jeg  må  synke  mit  eget  opkast  gang  på  gang.  Tøjle  mig  for  ikke  at  blive  smidt  ud.  Jeg  ser  og  oplever  ingen  forståelse  mellem  gp'er  medmindre  man  indretter  sig  og  har  de  samme  holdninger.

Da  jeg  startede  op  herinde,  fik  jeg  voldsom  mange  ubehagelige  beskeder  og  mails  fra  gp'er.  Tingene  har  ikke  ændret  sig.  Tonen  er  blevet  hårdere,  brugere  der  er  barnlige.  

Jeg  er  ikke  bitter  som  nogen  påstår,  men  at nogen mennesker  ikke  er  bedre  end  hvad  jeg  har  oplevet  herinde  gør  mig  trist.  Det  gør  mig  trist  at  voksne  mennesker  ikke  holder  hvad  de  lover.  

Nu  fik  jeg  lidt  luft..

Det er jeg ked af at høre at du har oplevet alt det, håber at der er nogen der vil kigge indad efter det du har skrevet.

Det er en skam, at du tænker på at komme væk, men ærligt efter hvad du har skrevet kan jeg desværre godt forstå det<3

Bitter? Hmm det er ikke det indtryk jeg har af dig, tænker mere handlekræftig kvinde.  Du står op for dig selv og andre og går ikke på kompomist hvis det er noget du tror på. Det er stærke personlighedstræk. 

Men som sagt jeg kender dig ikke, det er bare hvad jeg har fået ud af det jeg har set som du har skrevet:)

Redigeret af Melody
Skulle lige slå et ord op

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Tonen på Eroguide har tidligere været meget hårdere, mange fik tidligere karantæne eller blev smidt ud - jeg har selv oplevet at blive beklikket på mine skriv - erindrer dog ikke ubehagelige personlige beskeder - men fremfor at gå i clinch med ubehagelige personer, bør man altid straks anmelde dem til moderatorerne - måske har de en record på vedkommende allerede og kan bedre tage dem ved vingebenet på en passende måde - evt. livslang karantæne - og hvis det endelig lykkes dem at melde sig ind igen, under et andet navn, anden IP - eller forhandler sig til tilgivelse mv., er de mere tilbøjelige til at holde sig i skindet og ikke genere andre brugere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 timer siden:

Jeg  vil  dog  aldrig  takke  ja  til  en  mand,  hvor  jeg  ved  at  jeg  er  en  nødløsning og  sidste  prioritering. 

Der skal du lige være opmærksom på en ting. Der er typisk - især når man taler om København - hundreder og hundreder af muligheder. Så når man forsøger at finde en aftale, så er der jo mange, der lever op til de kriterier man har (selv kigger jeg meget efter om billederne virker "rimelige" - om kvinden bruger egne billeder, eller har tyvstjålet dem fra en IG-model). Og så starter man vel fra en ende af, og når de første 8 melder optaget, så kan man jo være heldig at det er nr. 9 der svarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har så ret i at der efterhånden kun bliver gået efter manden / kvinden og ikke bolden tror denne kedelige tendens skyldes vores corona isolation og at vi alle er ved at få lidt ensomhed kuller men ja det er efterhånden blevet en grim tone :(:(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig alle de gode tilkendegivelser i tråden om respekt, pli, accept af nej/pris og ordentlighed overfor andre. Fortsættelsen er, at det også  effektueres i praksis ved henvendelse/møde.  

Kom til at tænke på en "gut", som vi vel alle (desværre) har stiftet bekendtskab med i andre sammenhænge -  "prispresseren/nærigrøven". Godt beskrevet ved Folkeklubbens  "fedterøv"
https://www.youtube.com/watch?v=DBudp0EmbDM

Gutten her, jeg kender, er set stå med våde hundeøjne at tinge en øl ned fra 12-15 kr til en 10ér, havde jo desværre ikke flere skillinger på lommen. Bartenderen "forbarmede" sig til slut og der skete betaling.......med en 20´er. 

Jeg græmmes, at synke så dybt. Efterfølgende spydigheder om det utilstedelige preller fuldstændig af. Prispresseren åbenbart beklædt med teflon  - her vægtes egne "hensyn" højere med tilsidesættelse af almindelig gængs opdragelse og respektfuld omgang med andre - ak og ve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DoctorLove
Melody skrev, den 26.10.2020 at 20:51:

Jeg bliver sikkert meget upopulær ved at skrive det her, men hey jeg har trukket mig tilbage, så jeg overlever nok:cry:

Jeg må indrømme at jeg bliver lidt tøse-fornærmet når jeg læser det her.

Først og fremmest syns jeg det er respektløs at forhandle om priser generelt, lige meget hvad prisen angår.

Jeg kunne ALDRIG drømme om at gøre det ved nogen som helst.

Jeg husker der var en der skrev til mig hvergang jeg havde åben om han ikke nok kunne få sex i en time til 400 kr  for han havde desværre ikke flere penge.

Mit svar var altid " nej men du kan tage en spiller for dig selv helt gratis"

Der var en anden som altid skrev at han ønskede et dejlig blowjob fra mig til 300 kr. Hvor jeg skrev at min pris var 600 kr for bj. Han ville svare, please skat du er så god og dejlig til det. Jeg har kun 300 jeg vil betale extra næste gang.. please.

Allerede der var jeg fuldstændig aftændt og skrev bj koster 600 kr hvis du ikke vil betale hos mig, må du finde en anden der er billigere.

Sidste svar fra ham var " godt for mig du sutter elendigt og er grim" mit svar " så er det jo godt vi ikke skal ses hej hej"

Det er så provokerende og barnligt. At man syns at det er okay at opfører sig sådan over for andre. Der er sååå mange smukke kvinder at vælge imellem. Tag dem der passe til den pris du vil betale.

Men det der virkelig gør mig irriteret er de dumme undskyldninger folk kan finde på at bruge.

1: Alt er til forhandling, lige meget hvor jeg er vil jeg altid forhandle om prisen. ( NEJ, alt er ikke til forhandling, hvis du virkelig tror på det, har du et stort problem)

2: på kræmmermarket, eller ved bil bilforhandlinger eller ved tømre firma forhandler vi altid prisen på en vare/ydelse/opgave. Og det er der ikke noget i vejen med.( Klap klap, tillykke med det. Nu er nips på et kræmmermarket, en bil eller tømre arbejde slet ikke det samme som en gp. At samligne en gp med en ting er værre end respektløs, det er idioti. Vi snakker om et menneske, med følelser, et liv, ikke en maskine! At samligne en gp med en håndværker er også beskidt. En håndværker udfører ydelser ja, men ikke noget intimt på personen, ikke noget føelsesladet, og tømre har akasse og overenskomst det har de fleste gper ikke. En selvstændig tømre kan klare at trække nogle penge fra sit arbejde fordi der bliver betalt rigtig meget for en opgave pr person. En gp ligger som regel ikke i nærheden af en løn som en tømre før for en opgave.!

3: den sidste " det er købers marked"

(Øøøh nej, igen vi snakker igen om et andet menneske, du køber ikke en brugt mobil, du køber en intim oplevelse. Det er ikke køberens marked, det er gpens marked. Hendes krop, hendes valg hele vejen igennem. Hun skal kunne se sig selv i speljet bagefter.  Og hvis i virkelig tror at gpen ikke har nogen kunder fordi der er lavvande for tiden tager i fejl. Måske har hun ikke så meget som før, men hun har nogle ellers ville hun ikke stadig være der og hendes priser vil ikke stadig være det samme, hvis hun ingen kunder har. Ser i rigtige gentlemen betaler det de skal, og behandler kvinden med respekt, for han ved at på den måde vil hun også give ham den bedste oplevelse som hun kan;)

For at sige det rent ud en gp's ydelser er ikke noget der må samlignes med andre ting der kan købes. En gp's arbejde er et unik arbejdsområde i sit eget spektrum.:)

Ååh så fik jeg raset ud, nu er jeg glad igen<3

En sidste ting er at jeg ville da ønske at alle gp'er støttede hinanden og ikke følte at nogen af dem var nødt til at sænke deres priser. Hvis alle sagde nej til dem der ville forhandle, ville situationen være noget helt andet. Men som sagt hendes krop, hendes valg, hun kan gøre hvad hun vil så længe hun har det godt med det<3

@Melody har lige præsis fanget hele problemet her.Som jeg læser og føler det ! Vi mænd forstår jo ikke, at der også er følelser og mennesket bag jer glædespiger. Vi mænd tænker jo mere ,at i er en vare ,vi køber og derved ikke opfatter følelserne og mennesket bag . 

Og @Nemtøs bliv endelig ved med at være herinde. For du flytter flere mænds holdninger ved at fastholde dine holdninger. Du er stærk og principfast og meget mere end det!  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...