Hop til indhold
Guest Nemtøs

Afvisning af mænd

Recommended Posts

Guest Røvslikker

……..nu er kirken godt nok ved at være fuld, men mon ikke der bliver en ekstra gudstjeneste :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt imponerende synes det er lige så rigtig at prutte om prisen som ikke at gøre det;-) Men jeg kan godt se pigernes argumenter, hvis det er de ligger så meget i det "deres arbejde" Jeg prutter om prisen (som nævnt tidl.) hvis jeg føler for det... Hvis jeg har fået en ekstraordinær god behandling -og har været helt oppe og ringe!!! -og jeg kan se/mærke hun virkelig gør sig umage... Så kunne jeg da ikke drømme om det.  Men som jeg ofte har oplevet -noget det bare skulle overstås for pigen -så har jeg slet ingen skrubler med det;-) Og hvis de fastholder prisen -kan jeg godt finde på at argumentere med den manglende kvalitet/tiden mm. Men gider ikke tigge eller lefle for lavere pris... Det skal være fair begge veje. Ærgrer mig i øvrigt over hende der "melody" er gået på pension -for hun lyder helt ekstraordinær tiltalende;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

God fader Møffe. For nu at blive i kirken

Hvad er ting tilgang til købe sex? Det lyder nærmest som om du lige så godt kunne købe et bøf og slå om puljen.. 

Den kunne du evt. Spise efterfølgende

Din Wim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
DoctorLove skrev, for 2 timer siden:

@Melody har lige præsis fanget hele problemet her.Som jeg læser og føler det ! Vi mænd forstår jo ikke, at der også er følelser og mennesket bag jer glædespiger. Vi mænd tænker jo mere ,at i er en vare ,vi køber og derved ikke opfatter følelserne og mennesket bag . 

Og @Nemtøs bliv endelig ved med at være herinde. For du flytter flere mænds holdninger ved at fastholde dine holdninger. Du er stærk og principfast og meget mere end det!  

Mange  tak  for  din anerkendelse.  At  svømme  mod  strømmen  i mange  situationer  koster  også  øretæver,  og  ofte  øretæver  som  jeg  ikke  finder  er  berettiget. 

Senest  har  jeg  fået  at  vide  indirekte  at  jeg  skal  holde  kæft,  blot  fordi  jeg  er  lyserød. 

Med  den  holdning,  er  det  op  af  bakke  og  umuligt.   At  få  betegnelsen  som  den  der  altid  er  negativ  og  forkert  på  den,  er  heller  ikke  en  fed  betegnelse. 

Vil  gerne dele  en  lille  fortælling  fra  det  virkelige  liv,  i sommers  havde  jeg  en  aftale  med  en  bruger  herinde fra,  han  skrev  at  han  ville  mødes  i xx uge og ville  vende  tilbage  14 dage  før,  for  at  vi  kunne aftale  helt  konkret.  Jeg  hørte  intet  fra  ham,  og  så  at  han  havde  anmeldt  en  anden  gp  i den  periode  hvor  han  skulle  have  mødtes  med  mig.  Han  skrev  her  for nylig  at  han  gerne  ville  mødes  og  undskyldte  at  han  ikke  havde  vendt  tilbage  som  lovet.  Jeg  tog  ikke  imod  hans  undskyldning,  da  han  i min  optik  burde  have  skrevet  at  han  var  kommet  på  andre  tanker  i sommers.  Jeg  fik  en  sviner  tilbage,  hvor  han  udtrykte  hans  glæde  over  at  jeg  snart  ikke  længere  er  på  EG  og  det  også  er  på  tide  at  jeg  skulle pensioneres.  Lige  nu  morer  han  sig  så  ved  at  sætte sørgelige smileys  rundt  omkring på  mine  opslag.  At  han  vælger  at  være  ligeglad  med  en  aftale,  og  så  tror  at  alt  er  godt,  bare  fordi  han  vil  mødes  nu  her,  viser  lidt  om  hvor  dårligt  nogen  mænd  opfører  sig  overfor  gp'er.  

Jeg  er  ikke  ligeglad  med  en  aftale  og  forventer  det  samme  af  de  mænd  der  retter  henvendelse.  Er  det  virkelig  for  meget  forlangt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 15 minutter siden:

Jeg  er  ikke  ligeglad  med  en  aftale  og  forventer  det  samme  af  de  mænd  der  retter  henvendelse.  Er  det  virkelig  for  meget  forlangt?

Nej, det er da det mindste. Jeg har gjort mig skyldig i mangt og meget, men aldrig brændt en aftale uden at melde afbud nogle timer i forvejen. (En enkelt gang døde min mobil dog pludselig, så vedkommende har nok følt sig brændt af, selv om jeg var på plads og parat til hun dukkede op). Jeg undrer mig over, hvor forskelligt man ser på folk. Jeg brænder ikke andre typer aftaler af heller. "80 percent of success is just showing up" —Woody Allen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 1 time siden:

God fader Møffe. For nu at blive i kirken

Hvad er ting tilgang til købe sex? Det lyder nærmest som om du lige så godt kunne købe et bøf og slå om puljen.. 

Den kunne du evt. Spise efterfølgende

Din Wim

-Du har din mening og jeg har min -behøver vi, at være enig? -det er en hård branche? -dem der giver meget af sig selv holder ikke i længden... Følelser er noget man skal passe på med Wimmerdreng;-)   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt ville jeg aldrig prutte om prisen.    Men tror også det handler om kulturforskelle.     Det går begge veje.   

Blandt de østeuropæiske piger der er et segment (skyder på 30 procent) hvor det er "normalt" at forsøge at sælge ekstra ydelser, mens akten er igang.   Og noget jeg virkeligt hader.   Findes ikke noget mere dræbende for sex lysten at opleve det.     Det er næsten mere normalt end unormalt hos piger fra Rumænien, mens man "aldrig" oplever det hos feks polske piger.

Da jeg for første gang besøgte Thailand for 5-6 år siden, oplevede jeg virkelig den her kulturforskel, hvor det er normalt at prutte om prisen.  Netop Thailand hvor man virkelig kan få GP´oplevelser, hvor pigerne giver sig 100 procent  hen, der er det direkte ubehageligt at skulle ud og prutte om en pris.   Men desværre noget man ofte kunne opleve. For den her pruttekultur er så udbredt og "normal" i deres samfund.   

Skulle man være et "dumt svin" og ikke bare acceptere førstgivne pris og prutte den ned ? Eller bare være en "naiv tosse" der godtog en pris, som normalt (uden pigen havde dårlig samvittighed over det, da det er normalt) forsøgte at komme med en overpris ?   Læs en anden bruger i denne tråd, skrev om en oplevelse hvor han for en håndtrold her i Danmark var blevet foreslået en pris på 2000 kr.  

Tit i Thailand der godtog jeg bare prisen.  Men brød mig ikke om det, og tror man oplever det samme som en dansk GP´er oplever når der bliver forsøgt pruttet om hendes priser.  Man stiller uundgåeligt spørgsmål om ens egen værdi.       Det er trods alt mere dejligt som fyr at opleve en pige giver en fast pris og viser hun er vild med at være sammen med en ;-)     Fremfor modsat hvor de siger en overpris og man uungåeligt tænker mon man ikke er så attraktiv, siden hun foreslår den højere pris.      Der føler jeg samme provokation som nogle GP´er skrev de følte når mænd forsøgte at prutte deres priser ned.     At så kan de rende én i røven.    Så lukket af for videre kommunikation og samvær.   Så finder man nogle andre.  Sex´en ville ikke blive god.  Man ville ikke give sig hen til dem.   Som man føler har lidt nedværdiget én.   Selvom sandheden sikkert ikke er sådan, men det man føler.  I Thailand er det normalt at starte med en over pris, og i Danmark tror jeg bare det er normalt for nogle at prutte om alt.   Men ændrer ikke hvad man selv føler og hvordan man opfatter det når der pruttes om prisen.

Personligt vil jeg heller betale en normal pris, og så give en masse drikkepenge oveni, efter en dejlig oplevelse,- fremfor som start at skulle stå i det dilemma om jeg vil prutte prisen ned.    Hvor hele GP stemningen efter min mening bliver ødelagt.  

Jeg hadede lidt at den person jeg selv følte jeg var, skulle gå på kompromi og være en anden, for ikke at blive betragtet som en totalt naiv tosse der bare lod sig "rulle".   At min normale (efter min mening) givende personlighed ikke duede der i Thailand.    At man gradvis ændrede sig og var den her nærigrøv der altid spurgte om pris og klar til at prutte.   Hvis ikke man gjorde det så være sikker på at betale meget mere for næsten alt i Thailand.       

Havde den indstilling at hvis feks en taxi scooter forsøgte sig med en overpris, så gav jeg den hele skruen for at prutte max ned.  Hvorimod var det en fair pris så fik de 20-25 procent ekstra.    Og var de billige så fik de tit det dobbelte i pris end de havde foreslået.

Men det med at prutte går begge veje.     Og tror mere det handler om kulturforskelle.   Selv bryder jeg mig bestemt ikke om det, og ville aldrig forsøge at prutte en pris ned hos en GP´er i Danmark.  Men sikkert mange danskere hvor det mere er udbredt det med at prutte om prisen.   Og hvor de måske oplever det giver pote hos nogle østeuropæiske piger. Hvor det er normalt der hvor de kommer fra, at der altid skal forhandles en pris.  Hvor man aldrig kan regne med det der står i annoncerne.

Selv vil jeg dog holde mig langt fra det.  Ikke at jeg som menneske er bedre.  Jeg kigger da også i annoncer efter hvor jeg føler jeg får mest værdi for mine penge.   Men vælger så efter det de oplyser af pris i annonce.  

Apropo pruttekulturen i andre brancher, så hader jeg den ærligt talt også.   Feks nu ved at skulle købe nyt køkken.  Og har jo så erfaret mig at mange af de såkaldt "dyrere" etablerede køkkenfirmaer, der kan man ofte forhandle prisen ned på 50 procent.  Det gør sgu at jeg slet ikke vil handle hos dem.  For gider ikke det pis med man finder sit drømmekøkken og så skal ud i benhårde forhandlinger og tænke er det mon fint nok at jeg nu kun fik det til 30 eller 40 procent billigere end udbudsprisen ?  Gad vide om der er nogle før mig der lige har fået det til 55 procent billigere.

Så handler jeg sgu heller hos de køkkenfirmaer  der altid har faste priser.  Som feks Ikea, som altid er billige, og mindst ligeså god kvalitet.  Men hvor de ikke på forhånd har skruet priserne kunstigt op, så de kan forhandles ned til halvdelen.   Hvor "onkler/familie og venner  får stærkt nedsatte priser, og "normal" kunderne der inddirekte kommer til at betale deres rabat.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 26.10.2020 at 15:22:

I mænd  har  et  stort  tag  selv  bord,  med  utallige  valgmuligheder,  som  både  passer  til  jeres  lyster  og  økonomi.  

Emnet  har  været  vendt  flere  gange,  men jeg  undres fortsat over, at  et  nej  tak  ikke  bliver  accepteret  og  respekteret. 

Når  jeg  selv  er  blevet  afvist,  har  jeg  ikke  forsøgt at  presse  på,  for  at  få  den  anden  part  til  at  ændre  holdning.  Jeg  ville  aldrig  kunne  få  mig  selv  til  det,  da  det  ville  være  nedværdigende  for  mig. 

At  man  efterfølgende  bliver  barnlig  og  forsøger  at  ramme  en,  med  spidse  bemærkninger,  lege  som  man  har  haft  med  mig,  som  man  så  har  behov  for  at  skrive  slet  ikke  siger  en  noget.  Det  siger  én  del  mere  om  afsenderen end  om  modtageren.

Ud  fra  forskellige  tråde,  kan  jeg  se  en  tendens  til  at  visse  mænd  forsøger  at  forhandle  om  prisen,  hvis  man  forsøger  at  forhandle  hos  mig,  udelukker  det  promte  en  aftale. 

Holder  man  ikke  en  aftaler  og  undlader  at  melde  afbud,  ønsker  jeg  ikke  at  mødes  med  den  person i fremtiden. 

Mænd  der  skriver  at  de  godt  lige  vil  prøve  mig,  henviser  jeg  til  brugtbilsforhandleren, da  de  ville  kunne  få  en  billigere  prøvetur  der. 

Hvorfor  ikke  gøre  sig  lidt  umage, når  man  retter  henvendelse?  Det  er  ikke  så  svært, og  ganske  gratis  at  opføre  sig  ordentligt  overfor  andre. 

Men  der  må  være  en  del  gp'er  hvor  forhandling  af  priser  er  i orden. Sker  det  både hos  danske og  udenlandske gp'er?

Hvis du samligner dig med en brugt bil, så vil jeg da gerne høre hvor langt du kører på literen..

Nej behøver du Ikke svare på, for det ved jeg udemærket..:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 14 timer siden:

Vil  gerne dele  en  lille  fortælling  fra  det  virkelige  liv,  i sommers  havde  jeg  en  aftale  med  en  bruger  herinde fra,  han  skrev  at  han  ville  mødes  i xx uge og ville  vende  tilbage  14 dage  før,  for  at  vi  kunne aftale  helt  konkret.  Jeg  hørte  intet  fra  ham,  og  så  at  han  havde  anmeldt  en  anden  gp  i den  periode  hvor  han  skulle  have  mødtes  med  mig.  Han  skrev  her  for nylig  at  han  gerne  ville  mødes  og  undskyldte  at  han  ikke  havde  vendt  tilbage  som  lovet.  Jeg  tog  ikke  imod  hans  undskyldning,  da  han  i min  optik  burde  have  skrevet  at  han  var  kommet  på  andre  tanker  i sommers.  Jeg  fik  en  sviner  tilbage,  hvor  han  udtrykte  hans  glæde  over  at  jeg  snart  ikke  længere  er  på  EG  og  det  også  er  på  tide  at  jeg  skulle pensioneres.  Lige  nu  morer  han  sig  så  ved  at  sætte sørgelige smileys  rundt  omkring på  mine  opslag.  At  han  vælger  at  være  ligeglad  med  en  aftale,  og  så  tror  at  alt  er  godt,  bare  fordi  han  vil  mødes  nu  her,  viser  lidt  om  hvor  dårligt  nogen  mænd  opfører  sig  overfor  gp'er.  

Der er tydeligvis forskel på, hvordan du og manden har opfattet den indledende kontakt, som åbenbart har ligger en del uger forud for mødet (som aldrig blev til noget). Du mener, at I har en aftale, mens manden mere har tilkendegivet interesse og vil lave selve aftalen 14 dage før, I skulle mødes. Det undlader han så at gøre og besøger istedet en anden pige, hvilket jo kan have mange årsager (måske var han i en anden by end forventet, måske var manden lige den dag mere stemt for en korthåret pige end en langhåret osv.). Nu kender jeg jo ikke ordlyden af jeres første kontakt, men ud fra din beskrivelse hælder jeg nok mest til, at I faktisk ikke havde lavet en aftale, men ville gøre det på et senere tidspunkt 14 dage før mødet.

Derfra eskalerer tingene, startende med at du ikke godtager den undskyldning, som du faktisk får. Nogen havde måske ageret anderledes, men uanset hvad, så er du i din gode ret til at takke nej til en potentiel gæst, selvfølgelig også selvom du fra start gerne ville have set ham. At han ikke accepterer det og tilmed giver svinere tilbage, er til gengæld IKKE i orden. Det er ikke forbudt at opføre sig ordentligt, selvom man ikke lige får sine ønsker opfyldt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ZEUS skrev, for 7 timer siden:

Personligt ville jeg aldrig prutte om prisen.    Men tror også det handler om kulturforskelle.     Det går begge veje.

Tak for en fin perspektivering. Kan godt lide din sammenligning af på den ene side skuffelsen, som danske GP’er får ved prisprutteri, og på den anden side skuffelsen, som manden i Thailand oplever ved at få tilbudt ydelserne til en kraftig overpris. Det er selvfølgelig ikke helt det samme, men sammenligningen er godt tænkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Den_glade_amatør skrev, for 37 minutter siden:

Der er tydeligvis forskel på, hvordan du og manden har opfattet den indledende kontakt, som åbenbart har ligger en del uger forud for mødet (som aldrig blev til noget). Du mener, at I har en aftale, mens manden mere har tilkendegivet interesse og vil lave selve aftalen 14 dage før, I skulle mødes. Det undlader han så at gøre og besøger istedet en anden pige, hvilket jo kan have mange årsager (måske var han i en anden by end forventet, måske var manden lige den dag mere stemt for en korthåret pige end en langhåret osv.). Nu kender jeg jo ikke ordlyden af jeres første kontakt, men ud fra din beskrivelse hælder jeg nok mest til, at I faktisk ikke havde lavet en aftale, men ville gøre det på et senere tidspunkt 14 dage før mødet.

Derfra eskalerer tingene, startende med at du ikke godtager den undskyldning, som du faktisk får. Nogen havde måske ageret anderledes, men uanset hvad, så er du i din gode ret til at takke nej til en potentiel gæst, selvfølgelig også selvom du fra start gerne ville have set ham. At han ikke accepterer det og tilmed giver svinere tilbage, er til gengæld IKKE i orden. Det er ikke forbudt at opføre sig ordentligt, selvom man ikke lige får sine ønsker opfyldt.

Tak  for  input,  vi  havde  en  klar  aftale,  men  skulle  blot  aftale  helt  konkrete  lavpraktisk  når  vi  kom  tættere  på.  Havde  vi ikke  haft  en  aftale  var  der  jo  heller  ingen  grund  til  at  undskylde  ift  at  aftalen  ikke  var  holdt.  Men  den  del  er  af  mindre  betydning.  Jeg  ville  blot  ikke  sige  at  det  var  ok  for mig han  ikke holdt  aftalen,  og  han  gav  mig  så  en  sviner. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Møffe skrev, for 18 timer siden:

-Du har din mening og jeg har min -behøver vi, at være enig? -det er en hård branche? -dem der giver meget af sig selv holder ikke i længden... Følelser er noget man skal passe på med Wimmerdreng;-)   

Så rigtig skrevet , dem som giver for meget af sig selv og forventer det samme af andre i denne hårde branche vil blive skuffet gentagne gange og hvis man tilmed vender det indad og ser sig selv som offer gentagne gange bliver slidt op til sidst .

Tror man skal holde en vis afstand og lade være med at have følelser ind over, men gemme følelser til sine nære venner, familie, kæreste etc ....

Har man ingen tætte relationer privat er det sørgeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Rødovre skrev, for 9 minutter siden:

yep….man skal huske at værdsætte dem som betyder mest for en, det er dem som kommer når rollatoren skal luftes ;)

alt andet er sekundært, at gå og blive tøse fornærmet over bagateller og ligegyldigheder...det er livet sku for kort til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Røvslikker skrev, for 7 minutter siden:

yep….man skal huske at værdsætte dem som betyder mest for en, det er dem som kommer når rollatoren skal luftes ;)

alt andet er sekundært, at gå og blive tøse fornærmet over bagateller og ligegyldigheder...det er livet sku for kort til.

Vi kan ikke være mere enig, spild af krudt, energi, liv på at blive skuffet og forvente noget af fremmede mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden:

Tak for en fin perspektivering. Kan godt lide din sammenligning af på den ene side skuffelsen, som danske GP’er får ved prisprutteri, og på den anden side skuffelsen, som manden i Thailand oplever ved at få tilbudt ydelserne til en kraftig overpris. Det er selvfølgelig ikke helt det samme, men sammenligningen er godt tænkt.

Nemlig ! :)   For det er samme følelse.     Her bare vendt om, så mænd faktisk kan leve sig lidt ind i det GP dagligt oplever, hvor de udleverer sig selv, og dermed en form for gabestok for os kunder hvor vi kan  bedømme deres udseende og måske meget private jeg.  Og hvor de  dermed er meget sårbare.  Hvorimod vi kunder på en anden måde er anonyme og slet ikke mærker det pres de udsættes for.

Og GP´er også kunne få en fornemmelse for at vi kunder faktisk nogle gange kunne opleve det samme,  med hvor man føler man bliver bedømt, og måske set ned på.

Samtidigt med det sikkert i de fleste tilfælde for begge parter, blot var uvidenhed fra modparten og ikke ment ondt.   Men ændrer ikke den sårbarhed man ville føle.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
Rødovre skrev, 1 time siden:

Så rigtig skrevet , dem som giver for meget af sig selv og forventer det samme af andre i denne hårde branche vil blive skuffet gentagne gange og hvis man tilmed vender det indad og ser sig selv som offer gentagne gange bliver slidt op til sidst .

Tror man skal holde en vis afstand og lade være med at have følelser ind over, men gemme følelser til sine nære venner, familie, kæreste etc ....

Måske misforstår jeg hvad du skriver her...

Du vil ikke have at gper har / viser føelser og skal holde afstand til sine kunder?

Det lyder meget mystisk for mig... kunder bliver tøsefornærmet hvis pigen ikke har den rette indlevelse. Kunder bliver fornærmet hvis en gp kun ser dem som en opgave. Kunder bliver fornærmet hvis de tror at gpen faker deres følelser for dem.

Det kan jeg jo læse i mange anmeldelser.

Hvis du vil have en gp der ikke lægger følelser og som holder afstand til dig, men stadig en der nyder det hele, skal du lede længe.

At nyde noget er også en følelse.

Lige pæcis det at gperne lækker deres føelser i deres arbejde gør at det bliver en lækker og intim oplevelse.

Vi ved jo godt at vi ikke ligefrem skal giftes efter. Men imens vi er sammen ligger vi alt i det. For at gøre illusionen virkelig. Også lukker vi af efter du er gået igen. 

Det lyder på mig som om en sexdukke passer bedre til dig og @røvslikker.B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja sikke da en enighed de herre kan mønstre. Sammenrend af usympatisk forsmået medløberi.

Sexdukke....ikke dårligt forslag, ej heller modtagelig for smitte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Melody skrev, for 11 minutter siden:

Måske misforstår jeg hvad du skriver her...

Du vil ikke have at gper har / viser føelser og skal holde afstand til sine kunder?

Det lyder meget mystisk for mig... kunder bliver tøsefornærmet hvis pigen ikke har den rette indlevelse. Kunder bliver fornærmet hvis en gp kun ser dem som en opgave. Kunder bliver fornærmet hvis de tror at gpen faker deres følelser for dem.

Det kan jeg jo læse i mange anmeldelser.

Hvis du vil have en gp der ikke lægger følelser og som holder afstand til dig, men stadig en der nyder det hele, skal du lede længe.

At nyde noget er også en følelse.

Lige pæcis det at gperne lækker deres føelser i deres arbejde gør at det bliver en lækker og intim oplevelse.

Vi ved jo godt at vi ikke ligefrem skal giftes efter. Men imens vi er sammen ligger vi alt i det. For at gøre illusionen virkelig. Også lukker vi af efter du er gået igen. 

Det lyder på mig som om en sexdukke passer bedre til dig og @røvslikker.B)

Du forstår åbenbart hvad det er jeg mener, så lad væreat konkludere noget som helst .

Det handler i bund og grund om a være bedre tilt passe på sig selv som GP da denne branche kan være hård, kold og kynisk og at det blot kun går ud over en selv hvis man forventer det samme af andre ( læs mænd/kunder) som man selv er, det kan man ikke og har ingen ret til.

Jeg siger ikke at man skal være følelse kold på nogen måde, men blot holde en vis form for afstand og distance for ikke at give alt for meget af sig selv da det vil æde en op til sidst som pige.

Det med dukken har du måske selv prøvet siden du vil anbefale det til mig, men tror jeg springer over ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
Rødovre skrev, for 19 minutter siden:

Du forstår åbenbart hvad det er jeg mener, så lad væreat konkludere noget som helst .

Det handler i bund og grund om a være bedre tilt passe på sig selv som GP da denne branche kan være hård, kold og kynisk og at det blot kun går ud over en selv hvis man forventer det samme af andre ( læs mænd/kunder) som man selv er, det kan man ikke og har ingen ret til.

Jeg siger ikke at man skal være følelse kold på nogen måde, men blot holde en vis form for afstand og distance for ikke at give alt for meget af sig selv da det vil æde en op til sidst som pige.

Det med dukken har du måske selv prøvet siden du vil anbefale det til mig, men tror jeg springer over ..

Jeg forstår ikke den første linie du skriver sorry.

Okay men der er jeg så uenig, man behøves ikke at dele sin livhistorie men jeg mener at jo tættere man er og jo mere man giver jo bedre bliver oplevelsen. Men på det punkt er vi nok forskellige.

Med dukken jeps jeg har en mandlige lolita og nyder den også. Bonus ved den er at man kan stille den i skabet efter brug og den svare ikke igen. :lol: den ligger bare og ligner en der har ser et spøgelse.:lol:

Nåå ja en extra bonus ved dukken den er vild billigB)

Redigeret af Melody

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
MornFed skrev, for 31 minutter siden:

Ja sikke da en enighed de herre kan mønstre. Sammenrend af usympatisk forsmået medløberi.

Sexdukke....ikke dårligt forslag, ej heller modtagelig for smitte.

Ja ikke, sexdukker styre:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Melody skrev, for 7 minutter siden:

Jeg forstår ikke den første linie du skriver sorry.

Okay men der er jeg så uenig, man behøves ikke at dele sin livhistorie men jeg mener at jo tættere man er og jo mere man giver jo bedre bliver oplevelsen. Men på det punkt er vi nok forskellige.

Med dukken jeps jeg har en mandlige lolita og nyder den også. Bonus ved den er at man kan stille den i skabet efter brug og den svare ikke igen. :lol: den ligger bare og ligner en der har ser et spøgelse.:lol:

Nåå ja en extra bonus ved dukken den er vild billigB)

selvfølgelig bliver oplevelsen for dig bedre jo tættere pigen er på dig, men hallo, tænker du overhovdet på pigen her, eller er du så selvoptaget at du ikke kan forestille dig, hvis en pige har 5-10 besøg på en dag og hun skulle give hele sig selv hver gang, tror du ikke det slider ?

Orker ikke at skrive mere med dig .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Melody skrev, for 3 minutter siden:

Det er også det der gør det farligt "men jeg mener at jo tættere man er og jo mere man giver jo bedre bliver oplevelsen." -medmindre det er et skuespil... Ellers hvad har du, at give til manden i dit liv... -Man kan ikke give så meget, til så mange forskellige... Uden omkostningerne  er fatale følelsesmæssigt...  (kvinder vil gerne have mænd taler om følelser, nu gør vi det så)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
Rødovre skrev, Lige nu:

selvfølgelig bliver oplevelsen for dig bedre jo tættere pigen er på dig, men hallo, tænker du overhovdet på pigen her, eller er du så selvoptaget at du ikke kan forestille dig, hvis en pige har 5-10 besøg på en dag og hun skulle give hele sig selv hver gang, tror du ikke det slider ?

Orker ikke at skrive mere med dig .

Hmm du ved godt at jeg er en pige ikke?

Jeg var en gp derfor taler jeg af erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
Møffe skrev, for 5 minutter siden:

Det er også det der gør det farligt "men jeg mener at jo tættere man er og jo mere man giver jo bedre bliver oplevelsen." -medmindre det er et skuespil... Ellers hvad har du, at give til manden i dit liv... -Man kan ikke give så meget, til så mange forskellige... Uden omkostningerne  er fatale følelsesmæssigt...  (kvinder vil gerne have mænd taler om følelser, nu gør vi det så)

Det har du ret i. Selvfølig er der nogen steder man skal holde lidt igen. 

Men illusionen skal være virkelig.

Eks da jeg var gp. Så jeg mine kunder som første date.

Der skal man give et godt indtryk, være charmerende og sjov. Og give den romantiske stemming. 

Men der er jo også forskel på hvad gperne tilbyder og hvor lang/kort tid de tilbyder.

Ved mig var min mindste tid 2 timer og op.

Redigeret af Melody

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Melody skrev, for 15 minutter siden:

Hmm du ved godt at jeg er en pige ikke?

Jeg var en gp derfor taler jeg af erfaring.

skulle man ik tro, du er måske slidt op psykisk, det kan være du taler af erfaring for dig selv, men du kan ikke tale for andre piger .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...