Guest Melody Skrevet 30. Oktober, 2020 Rødovre skrev, Lige nu: skulle man ik tro, du er måske slidt op psykisk, det kan være du taler af erfaring for dig selv, men du kan ikke tale for andre piger . Det har du ret i. Men du kan heller ikke tale for andre piger. Det tyder på at vi 2 ikke bliver enige om det her. Så jeg tror det er bedst at slutte det her. Hejj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 30. Oktober, 2020 Melody skrev, for 3 minutter siden: Det har du ret i. Men du kan heller ikke tale for andre piger. Det tyder på at vi 2 ikke bliver enige om det her. Så jeg tror det er bedst at slutte det her. Hejj heiii heiii Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 30. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, den 26-10-2020 at 15:22: I mænd har et stort tag selv bord, med utallige valgmuligheder, som både passer til jeres lyster og økonomi. Emnet har været vendt flere gange, men jeg undres fortsat over, at et nej tak ikke bliver accepteret og respekteret. Når jeg selv er blevet afvist, har jeg ikke forsøgt at presse på, for at få den anden part til at ændre holdning. Jeg ville aldrig kunne få mig selv til det, da det ville være nedværdigende for mig. At man efterfølgende bliver barnlig og forsøger at ramme en, med spidse bemærkninger, lege som man har haft med mig, som man så har behov for at skrive slet ikke siger en noget. Det siger én del mere om afsenderen end om modtageren. Ud fra forskellige tråde, kan jeg se en tendens til at visse mænd forsøger at forhandle om prisen, hvis man forsøger at forhandle hos mig, udelukker det promte en aftale. Holder man ikke en aftaler og undlader at melde afbud, ønsker jeg ikke at mødes med den person i fremtiden. Mænd der skriver at de godt lige vil prøve mig, henviser jeg til brugtbilsforhandleren, da de ville kunne få en billigere prøvetur der. Hvorfor ikke gøre sig lidt umage, når man retter henvendelse? Det er ikke så svært, og ganske gratis at opføre sig ordentligt overfor andre. Men der må være en del gp'er hvor forhandling af priser er i orden. Sker det både hos danske og udenlandske gp'er? I Guder – hvor er vi henne ? Hvem gør hvad ? Ser vi mænd på annonce light som søger damer til BJ. 200 kr eller Fp 600 kr – Nej vel ! Det er kvinderne som falbyder deres ” skrøbelige sjæl , ego og krop m.m. ” som ikke kan forhandles, da det i givet fald ødelægger deres identitet, hvis de giver køb på dette. Hvad er det for noget P.. at fyre af ? Hvis man falbyder en vare så afhænger prisen for det første om kvalitet og – måske senere om kvantitet. Sælger og køber er frit stillede, men hvis interessen er der , så er det vel helt legitimt at indlede en forhandling . Ex.1) Min farmors gamle ” Bornholmer skal den sjuft ikke have han vil bare tjene penge på den. 2) Whow hvor er han lækker ham på 34 år – det smil og den sixpack – hallo jeg ville give penge for det , men hvis han er dum nok til at betale prisen er det ok ellers finder vi en ordning. 3) OMG !!! Kl. 22.00 Stort fed , svedstinkkende ubarberet monster som lugter af carbid ud af munden, som trænger til hyggesex. Det er første og formentlig sidste kunde i dag . Der er nogle ting som SKAL betales i morgen . Prisen er 1500 Kr. men han har kun 1250 kr. – Hvad gør Du ????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Oktober, 2020 powerpoint skrev, for 2 timer siden: I Guder – hvor er vi henne ? Hvem gør hvad ? Ser vi mænd på annonce light som søger damer til BJ. 200 kr eller Fp 600 kr – Nej vel ! Det er kvinderne som falbyder deres ” skrøbelige sjæl , ego og krop m.m. ” som ikke kan forhandles, da det i givet fald ødelægger deres identitet, hvis de giver køb på dette. Hvad er det for noget P.. at fyre af ? Hvis man falbyder en vare så afhænger prisen for det første om kvalitet og – måske senere om kvantitet. Sælger og køber er frit stillede, men hvis interessen er der , så er det vel helt legitimt at indlede en forhandling . Ex.1) Min farmors gamle ” Bornholmer skal den sjuft ikke have han vil bare tjene penge på den. 2) Whow hvor er han lækker ham på 34 år – det smil og den sixpack – hallo jeg ville give penge for det , men hvis han er dum nok til at betale prisen er det ok ellers finder vi en ordning. 3) OMG !!! Kl. 22.00 Stort fed , svedstinkkende ubarberet monster som lugter af carbid ud af munden, som trænger til hyggesex. Det er første og formentlig sidste kunde i dag . Der er nogle ting som SKAL betales i morgen . Prisen er 1500 Kr. men han har kun 1250 kr. – Hvad gør Du ????? Fatter ikke en meter af hvad du forsøger at hentyde til? Hvis du spørger mig om spørgsmål jeg, så ville jeg aldrig stå i den situation som du beskriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamdervildeltage 20 Skrevet 31. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, den 29.10.2020 at 18:07: Mange tak for din anerkendelse. At svømme mod strømmen i mange situationer koster også øretæver, og ofte øretæver som jeg ikke finder er berettiget. Senest har jeg fået at vide indirekte at jeg skal holde kæft, blot fordi jeg er lyserød. Med den holdning, er det op af bakke og umuligt. At få betegnelsen som den der altid er negativ og forkert på den, er heller ikke en fed betegnelse. Vil gerne dele en lille fortælling fra det virkelige liv, i sommers havde jeg en aftale med en bruger herinde fra, han skrev at han ville mødes i xx uge og ville vende tilbage 14 dage før, for at vi kunne aftale helt konkret. Jeg hørte intet fra ham, og så at han havde anmeldt en anden gp i den periode hvor han skulle have mødtes med mig. Han skrev her for nylig at han gerne ville mødes og undskyldte at han ikke havde vendt tilbage som lovet. Jeg tog ikke imod hans undskyldning, da han i min optik burde have skrevet at han var kommet på andre tanker i sommers. Jeg fik en sviner tilbage, hvor han udtrykte hans glæde over at jeg snart ikke længere er på EG og det også er på tide at jeg skulle pensioneres. Lige nu morer han sig så ved at sætte sørgelige smileys rundt omkring på mine opslag. At han vælger at være ligeglad med en aftale, og så tror at alt er godt, bare fordi han vil mødes nu her, viser lidt om hvor dårligt nogen mænd opfører sig overfor gp'er. Jeg er ikke ligeglad med en aftale og forventer det samme af de mænd der retter henvendelse. Er det virkelig for meget forlangt? Uanset hvad så i respekt for hinanden, så er det en god sund pligt at melde afbud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 1. November, 2020 Melody skrev, den 30-10-2020 at 16:06: Vi ved jo godt at vi ikke ligefrem skal giftes efter. Men imens vi er sammen ligger vi alt i det. For at gøre illusionen virkelig. Og så lukker vi af efter du er gået igen. Det lyder på mig som om en sexdukke passer bedre til dig og @røvslikker. …..jojo illusionen starter når vi kommer ind ad døren, og slutter når vil går ud igen. ang sexdukke så prøv at læse det skrevne, så kan det forstås i det rette sammenhæng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 1. November, 2020 (edited) Røvslikker skrev, for 6 timer siden: ….. ang sexdukke så prøv at læse det skrevne, så kan det forstås i det rette sammenhæng Jeg læser en holding om et forældet og forkastelig kvindesyn. Kvinder/GP'er betragtes som sexdukker som ligestilles med en genstand som bare kan udnyttes, bruges, røvrendes og kasseres efter for godt befindende. Redigeret 1. November, 2020 af MornFed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lille_mus Skrevet 2. November, 2020 Nemtøs skrev, den 26.10.2020 at 15:22: I mænd har et stort tag selv bord, med utallige valgmuligheder, som både passer til jeres lyster og økonomi. Emnet har været vendt flere gange, men jeg undres fortsat over, at et nej tak ikke bliver accepteret og respekteret. Når jeg selv er blevet afvist, har jeg ikke forsøgt at presse på, for at få den anden part til at ændre holdning. Jeg ville aldrig kunne få mig selv til det, da det ville være nedværdigende for mig. At man efterfølgende bliver barnlig og forsøger at ramme en, med spidse bemærkninger, lege som man har haft med mig, som man så har behov for at skrive slet ikke siger en noget. Det siger én del mere om afsenderen end om modtageren. Ud fra forskellige tråde, kan jeg se en tendens til at visse mænd forsøger at forhandle om prisen, hvis man forsøger at forhandle hos mig, udelukker det promte en aftale. Holder man ikke en aftaler og undlader at melde afbud, ønsker jeg ikke at mødes med den person i fremtiden. Mænd der skriver at de godt lige vil prøve mig, henviser jeg til brugtbilsforhandleren, da de ville kunne få en billigere prøvetur der. Hvorfor ikke gøre sig lidt umage, når man retter henvendelse? Det er ikke så svært, og ganske gratis at opføre sig ordentligt overfor andre. Men der må være en del gp'er hvor forhandling af priser er i orden. Sker det både hos danske og udenlandske gp'er? Din ret til af afvise mænd er slet ikke til diskussion. Det er en selvfølge, at det er dig og udelukkende dig der bestemmer med hvem du vil ses og hvornår. I øvrigt vil jeg bare sige at du er super sød Nemtøs knus knus Gudinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 2. November, 2020 (edited) MornFed skrev, for 18 timer siden: Jeg læser en holding om et forældet og forkastelig kvindesyn. Kvinder/GP'er betragtes som sexdukker som ligestilles med en genstand som bare kan udnyttes, bruges, røvrendes og kasseres efter for godt befindende. kan kun beklage at du læser det i den forkerte sammenhæng....har intet med kvindesyn at gøre, prøv med de positive og objektive briller, selvom det ikke altid er det populære her på EG Redigeret 2. November, 2020 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 2. November, 2020 Røvslikker skrev, for 4 timer siden: kan kun beklage at du læser det i den forkerte sammenhæng....har intet med kvindesyn at gøre, prøv med de positive og objektive briller, selvom det ikke altid er det populære her på EG Respekt for at ta’ til genmæle mod mit barske udfald/hårde provokation. Vil følge henstillingen om at læse igen med en “positiv-brille”. Det giver sikkert en mere underfundig human tilgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 3. November, 2020 Nemtøs skrev, den 31.10.2020 at 00:30: Fatter ikke en meter af hvad du forsøger at hentyde til? Hvis du spørger mig om spørgsmål jeg, så ville jeg aldrig stå i den situation som du beskriver. Nu ved jeg godt at du @Nemtøs har et andet koncept end de fleste GP'ere, så nedenstående gælder nok ikke dig. Jeg kan godt se at der kan være en diskrepans mellem (nogle) GP'eres ønske om at deres erhverv skal anderkendes som et "almindeligt arbejde" og så et behov for at have alverdens særregler omkring hvordan de vil behandles, som går ret langt ud over hvad personer i "almindelige erhverv" kan tillade sig at have. Man ville næppe acceptere håndværkere der blev fornærmede over kunder der ønsker at forhandle om prisen, eller sportsmassører/fysioterapeuter/Zoneterapeuter/Kiropraktorer opstillede specifikke krav om deres kunders vægt/udseende/etnicitet. Vi må nok ende med ar erkende at GP faget IKKE er at sammenligne med et "almindeligt erhverv", og at det kræver en særlig psyke at være i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. November, 2020 (edited) Hamdervildeltage skrev, den 31.10.2020 at 12:30: Uanset hvad så i respekt for hinanden, så er det en god sund pligt at melde afbud Hvor fint med et godt råd. Måske du skulle lære at bruge dit eget udemærket råd. Redigeret 7. November, 2020 af Nemtøs Slåfejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg