Hop til indhold
joret

Lille lækre Ida

Recommended Posts

Besøgte Ida på 21 i Viborg i dag. En lækker lille nips på 21 fra spanien. Jeg er egentlig ikke til udenlandske piger, men hun var sku hot i en lille lyserød babydoll sag. Tog en halv time til en tusindlap og følte mig godt underholdt for mønten. God indlevelse og den flotteste ungpige røv - damn hvor ville jeg gerne ha begravet grenen i det lille stramme numsehul, da jeg tog hende bagfra, men hun er ikke til sport i 2eren. Hun virkede lidt famlende til at starte med, men på den der ungpige charme måde og jeg var kun alt for villig til at "lære" hende at ride dyret. Dejlig pige og jeg kommer igen selv om jeg ikke lige er så god til engelsk, men op se dasse på fars tykke gren med ungpigefitten, det sprog forstår jeg til gengæld perfekt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Ida på 21 i Viborg i dag. En lækker lille nips på 21 fra spanien. Jeg er egentlig ikke til udenlandske piger, men hun var sku hot i en lille lyserød babydoll sag. Tog en halv time til en tusindlap og følte mig godt underholdt for mønten. God indlevelse og den flotteste ungpige røv - damn hvor ville jeg gerne ha begravet grenen i det lille stramme numsehul, da jeg tog hende bagfra, men hun er ikke til sport i 2eren. Hun virkede lidt famlende til at starte med, men på den der ungpige charme måde og jeg var kun alt for villig til at "lære" hende at ride dyret. Dejlig pige og jeg kommer igen selv om jeg ikke lige er så god til engelsk, men op se dasse på fars tykke gren med ungpigefitten, det sprog forstår jeg til gengæld perfekt!

http://mermaidhouse.dk/ så du også Anna og var der superfransk med i prisen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

[

http://mermaidhouse.dk/ så du også Anna og var der superfransk med i prisen :D

Ingen superfransk og det er godt nok for mig, er ikke helt glad ved tanken om at 20 andre har sprøjtet af i munden på den pige, som jeg ligger og kysser med :o

Jeg så også Anna. Kilometer lange ben og en røv i verdensklassse, køn og meget smilende, midt i tyverne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tag nu ikke fejl af superfransk og megafransk. Plus mon ikke de fleste piger børster tænder inden næste kunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tag nu ikke fejl af superfransk og megafransk. Plus mon ikke de fleste piger børster tænder inden næste kunde.

Hvad er egentlig forskellen? Nogen reklamere med superfransk som fransk helt uden gummi - andre med gummi på toppen.

Megafransk - er det med slug?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...