stivert 156 Skrevet 28. Oktober, 2020 Kære alle Jeg har læst på annoncelight, at Yvette med den store afrikanske røv er i Skærum i Vendsyssel. Hun er en oplevelse, jeg kun kan anbefale. Især hvis man er numsefreak. Jeg håber virkelig, at hun kommer tættere på Aarhus. Jeg var forbi hende, da hun var i Ørestaden, og havde en uforglemmelig oplevelse med græsk mellem hendes store baller. Smid gerne en anmeldelse, da jeg gerne vil høre om serviceniveauet er i orden. Der er langt til Skærum fra Aarhus. Hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/292273 Min efterhånden gamle anmeldelse med lidt private billeder leveret af “James Bond“ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 28. Oktober, 2020 Virkelig ingen i Nordjylland, der har været på hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 30. Oktober, 2020 Hun er der stadig, hvis nogen i nærheden føler sig fristet. Jeg håber på en anmeldelse, og beder til, at hun kommer til Aarhus eller Randers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 631 Skrevet 4. November, 2020 stivert skrev, den 30/10/2020 at 14:27: Hun er der stadig, hvis nogen i nærheden føler sig fristet. Jeg håber på en anmeldelse, og beder til, at hun kommer til Aarhus eller Randers. Din bøn er gået i opfyldelse , denne drømmekvinde er nu i Brædstrup jeg nåede og besøge hende i Skærum,- har tidligere besøgt hende flere steder i landet, dog mest i Kbh, hun plejer og levere en god ydelse, men i sidste uge jeg besøgte hende i Skærum, var hun lidt Corona skræmt, så ikke alt for meget nærkontakt, og ikke ret meget superfransk, men hun er en dejlig stor blød bamse agtig pige knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg