Hop til indhold
Guest Sentio

Hot Voice - Forelsket i en Stemme

Recommended Posts

Guest Sentio

Nogle mennesker har bare en stemme man bliver forelsket i. Der gik mange år før jeg så, hvordan nedenstående sangerinde egentlig så ud. Da jeg første gang hørte hende, tænkte jeg, at det spiller absolut ingen rolle hvilken alder, vægt, højde eller etnicitet hun har (eller hvad man nu ellers bliver spurgt om disse dage) - hun er bare hot og for pokker skulle det komplet urealistiske ske at man mødte hende havde man ikke sagt nej ..... det havde jeg nok ladet hende om :)  

Håber der er andre som kan komme med bud på sangere, som bare har den uimodståelig sexede stemme, som kun kan lede ens tanke i retning af en helt igennem fantastisk kvinde. 

KH

Sentio

#*# som et lille ps, blot et lille ps, så er der også 2 GP’er i KBH, den ene kunne jeg ikke se mere - men fælles er deres helt vidunderlige blide, sexede stemme som gør man bare føler en umiddelbar sympati og glæde - dejligt fascinerende og jeg ser næste (kun næste) lige så meget frem imod at høre hendes stemme igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sentio
pdrhan skrev, for 11 minutter siden:

Super dejlig sang, lækker - men så slog det mig.... også lidt hardcore hvis #1 er anal :) 

Redigeret af Sentio

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sentio skrev, Lige nu:

Super dejlig sang, lækker - men så slog det mig.... også lidt hard core hvis #1 er anal :) 

;-)

Den er fed denne her.....hørte den første gang for mange år siden hos min dengang "private" Sara Domina ,fra Søborg som desværre ikke er i DK mere :-(

Den har fænget lige siden og hver gang jeg høre den dukker der mange "bundne og spændstige" minder op!! Kørte hende og hendes slavetøz dengan til Fyn hvor hun havde lejet et sommerhus , satte den på anlægget , så var stilen ligesom lagt til vi kom frem...... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...