Hop til indhold
Domin

Vidunderlig forførende massage i Skjern

Recommended Posts

Guest Den flittige
Luxuria skrev, den ‎30‎-‎10‎-‎2020 at 09:10:

Lavede en aftale i går eftermiddags. I god tid...Hun ville sende adressen en times tid før. Adressen kom aldrig.Hun svarede hverken på sms eller opkald. Man kan blive forhindret eller andet, men dårlig stil, blot at ignorere...

Hvorfor er Mikkel vred ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Held og Lykke med aftaler med hende. Hun er ustabil i stor stil og vælter rundt i opfindsomme historier når hun endelig svarer. Jeg tænker hun har et misbrug.

Havde en aftale med hende og kørte de 93 km til Skjern. Da jeg ankom til byen skrev jeg som aftalt. Ingen respons. Jeg ventede i ca 2 timer før hun svarede. Og der udskød hun det flere gange. Hun var næsten lige på vej hjem og om jeg liiige gad vente lidt mere. Da hun så skrev at hun snart var hjemme og liiiige skulle spise og i bad og at der liiige gik 45 min mere, kørte jeg hjem. På min vej hjem ringede hun sgu og spurgte hvor jeg var! Der var jeg 50 km væk. Hun fablede løs med undskyldninger og lovede guld og grønne skove næste gang jeg kommer til Skjern!

Mit råd er, forlang at få adressen inden du kører. Med mindre du bor tæt på Skjern!

ps hun lader til at ha’ “glemt” guld og grønne skove. Har skrevet med hende et par gange siden og når jeg nævner det bliver der stille i den anden ende ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Giorgio skrev, den 4.12.2020 at 02:13:

Held og Lykke med aftaler med hende. Hun er ustabil i stor stil og vælter rundt i opfindsomme historier når hun endelig svarer. Jeg tænker hun har et misbrug.

Havde en aftale med hende og kørte de 93 km til Skjern. Da jeg ankom til byen skrev jeg som aftalt. Ingen respons. Jeg ventede i ca 2 timer før hun svarede. Og der udskød hun det flere gange. Hun var næsten lige på vej hjem og om jeg liiige gad vente lidt mere. Da hun så skrev at hun snart var hjemme og liiiige skulle spise og i bad og at der liiige gik 45 min mere, kørte jeg hjem. På min vej hjem ringede hun sgu og spurgte hvor jeg var! Der var jeg 50 km væk. Hun fablede løs med undskyldninger og lovede guld og grønne skove næste gang jeg kommer til Skjern!

Mit råd er, forlang at få adressen inden du kører. Med mindre du bor tæt på Skjern!

ps hun lader til at ha’ “glemt” guld og grønne skove. Har skrevet med hende et par gange siden og når jeg nævner det bliver der stille i den anden ende ;-)

Ja du har ret . Hun er intet værd med den opførsel. Fatter ikke at andre roser hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rockhard

Problemet er nok hun oser lidt af mystik og fræk sex...  var det i Skjern hun opholder sig..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rockhard skrev, for 10 timer siden:

Problemet er nok hun oser lidt af mystik og fræk sex...  var det i Skjern hun opholder sig..?

Ja det er skjern 

jeg har besøgt hende 2 gange uden problemer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bull1958 skrev, for 6 timer siden:

Ja det er skjern 

jeg har besøgt hende 2 gange uden problemer

Utroligt at du har besøgt hende og andre ikke kan 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Daniel79 skrev, for 2 timer siden:

Hej

Hun er rigtig nok. Jeg har besøgt hende et par gange i en lille boligblok i Skjern centrum. Hun er pæn nok, sød og venlig. Hun siger at det er en lånt lejlighed. Det foregår på en madras på gulvet i en lidt rodet og lidt nusset lejlighed. Det virker lidt misbrugsagtigt. Men jeg må sige at der var ikke noget at mærke på hende da jeg var der. Jeg ved ikke om jeg kommer igen. Måske hvis jeg bliver tilpas trængende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Daniel79 skrev, den 6.12.2020 at 16:36:

Måske fordi jeg har lavet aftaler dagen før

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...