Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Oktober, 2020 Kan se man skal have Sofie som überbürgermeisterin i staden. Gud ved om hun også har det med at slikke på andre mennesker? Hvis hun gør, så vil vi gerne bytte med Jacob Bundsgaard, for han slikker ikke Hun er da en lækkerhaps. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 29. Oktober, 2020 (edited) Åh Nej! Redigeret 29. Oktober, 2020 af Default User 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Oktober, 2020 Default User skrev, for 10 minutter siden: Det er vist mange år siden hun var en lækkerhaps - vist hun nogensinde har været det. Jeg postede dette i hyggesnak for ikke at få politik ind over, og fordi jeg synes at hun er så lækker at jeg gerne så hende som boss her i byen . hvis hun slikker altså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 29. Oktober, 2020 Hun er da en lækkerhaps. Det kan være hun kan nogle tantratricks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 29. Oktober, 2020 Det er første gang jeg har hørt om nogen der synes hun er lækker Så hende i tv her til aften. Tænkte over hvor uattraktiv hun så ud på skærmen. Når det ikke lige er modelbilleder så ser hun faktisk sådan ud Smag behag omkring hendes udseende. Men når det er sagt er jeg ved bedømmelse af hende som politiker ligeglad med om hun er en lækkerhaps. Hun er sikkert en dygtig politiker og et godt menneske, er jeg sikker på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 30. Oktober, 2020 Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden: Kan se man skal have Sofie som überbürgermeisterin i staden. Gud ved om hun også har det med at slikke på andre mennesker? Hvis hun gør, så vil vi gerne bytte med Jacob Bundsgaard, for han slikker ikke Hun er da en lækkerhaps. Så vi håbe du ikke er Agf fan ! Så tæver hun dig nok i stedet Gul og Blå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Oktober, 2020 DoctorLove skrev, 1 time siden: er Agf fan ! Den eneste form for gymnastik jeg dyrker er lagengymnastik - og den linie har de ikke i Aarhus Gymnastik Forening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 30. Oktober, 2020 Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden: Den eneste form for gymnastik jeg dyrker er lagengymnastik - og den linie har de ikke i Aarhus Gymnastik Forening. Det må de få gjort noget ved! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4416 Skrevet 30. Oktober, 2020 Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden: den linie har de ikke i Aarhus Gymnastik Forening. De øver sig da vist ellers på “stolpe ind”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg