Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Oktober, 2020 Fik mit nye special syede cykeltøj idag. Bemærkat den lyseblå farve matcher perfekt min øjenfarve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 29. Oktober, 2020 Det understreger blot mine fordomme om cykelryttere..jeg synes de er klamme ! 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 30. Oktober, 2020 Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden: Fik mit nye special syede cykeltøj idag. Bemærkat den lyseblå farve matcher perfekt min øjenfarve Yeah right..........forventer du virkelig at vi tror på det? Enhver kan jo se at det billede ikke lige er taget i går, så du har jo haft det tøj længere end du påstår 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æskildsen 85 Skrevet 30. Oktober, 2020 Butch skrev, for 21 minutter siden: Yeah right..........forventer du virkelig at vi tror på det? Enhver kan jo se at det billede ikke lige er taget i går, så du har jo haft det tøj længere end du påstår PLUS, vejene bygges ikke sådan i DK, så han har været i udlandet..... nu?? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. Oktober, 2020 Åndbare shorts OG de giver pæne mønstre på kuglerne. Bliver det bedre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 30. Oktober, 2020 Den skal under falsk markedsføring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 30. Oktober, 2020 Mr Black skrev, for 7 timer siden: Det understreger blot mine fordomme om cykelryttere..jeg synes de er klamme ! Med sådan en kommentar kan jeg udlede at du er yderst intelligent og ikke er en klam stodder. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Oktober, 2020 Butch skrev, for 3 timer siden: Yeah right..........forventer du virkelig at vi tror på det? Enhver kan jo se at det billede ikke lige er taget i går, så du har jo haft det tøj længere end du påstår Du komplimenterede da selv mine flotte blå øjne sidst vi krøllede lagner skattebasse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 30. Oktober, 2020 Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden: Bemærkat den lyseblå farve matcher perfekt min øjenfarve Det er faktisk lidt besværligt at bemærke, når du har solbriller på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 30. Oktober, 2020 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Du komplimenterede da selv mine flotte blå øjne sidst vi krøllede lagner skattebasse. Ja, og du har også en god røv i de netbukser dér snuske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 822 Skrevet 30. Oktober, 2020 Hvis du en dag kommer forbi Vestegnen, kan vi tage en cykeltur sammen Du ser fit ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 30. Oktober, 2020 Har selv oplevet noget ligende i hvide cykelbukser... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 822 Skrevet 30. Oktober, 2020 Hvem er du på billedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 30. Oktober, 2020 butterfly skrev, for 48 minutter siden: Hvem er du på billedet Jeg blev sorteret fra, da jeg ikke kunne fylde bukserne ud. Prøvede med en banan i bukserne, men det gik de ikke med til. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 30. Oktober, 2020 Baller af stål Må jeg "ligge på hjul" ? eller kan du overtales til at være "trækæsel i viften" i motionsløbet for gangbang-klubben MC ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. Oktober, 2020 AalborgLook skrev, for 29 minutter siden: Jeg blev sorteret fra, da jeg ikke kunne fylde bukserne ud. Prøvede med en banan i bukserne, men det gik de ikke med til. Sipper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Oktober, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 8 timer siden: pæne mønstre på kuglerne Og gøjen ligner en skinke i elastiknet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. Oktober, 2020 Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden: Og gøjen ligner en skinke i elastiknet Så er det tid til dydige tanker, så skinken ikke svulmer op under presset. Kan det andet end at gøre en pige sulten? mmmh... skinke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 30. Oktober, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden: Så er det tid til dydige tanker, så skinken ikke svulmer op under presset. Kan det andet end at gøre en pige sulten? mmmh... skinke Ja hvis hun er veganer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 30. Oktober, 2020 AalborgLook skrev, for 3 timer siden: Har selv oplevet noget ligende i hvide cykelbukser... Hov -jeg har ikke givet tilladelse til at du lægger mit foto op (det er mig med den røde cykelhjelm) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. Oktober, 2020 DoctorLove skrev, for 18 minutter siden: Ja hvis hun er veganer Ikke mange af dem herinde Til gengæld en del af os som er overbeviste om, at kødet skal sluges råt, ikke tygges. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 30. Oktober, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden: Ikke mange af dem herinde Til gengæld en del af os som er overbeviste om, at kødet skal sluges råt, ikke tygges. Jo Mig Kvindens fisse er for mig som en passionsfrugt: sød og lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg