Hop til indhold

Recommended Posts

Fik en SMS fra Foxy at hun godt ville se mig, vi havde ikke set hinanden i over 6 mdr. og så er det jo dejligt at hun skriver, selv om hun altid har mange kunder.

Hun er bare for lækker og lige ud af posen, ikke så mange degedar, så hvis man vil have den søde lille pige, så er det ikke Foxy, men hvis man godt vil have en der er ligefrem og dejlig og har en rigtigt lækker røv, så er hun pigen man går til, hun elsker at blive slikket både i fissen og røven, og så er det jo dejligt at hun godt kan lide ens tunge arbejde, hun sagde også at hun da aldrig har haft en mand, der slikkede hende så godt, hun kom 2 gange.

Nu er en af mine store fetish golden shower, hun stillede sig over mig ansigt og så var det bare med at drikke, pikken kom meget hurtigt mens jeg drak og drak.

Kort fortalt hun er ligefrem, som kun en jyde kan være det og det tænder en Nørrebrodreng som mig, ud over det så er hun smadder sød, så er der noget over hende, sådan ”kom og tag mig, jeg skal have noget pik”.

https://70210026.dk/foxy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mister H skrev, for 15 timer siden:

Fik en SMS fra Foxy at hun godt ville se mig, vi havde ikke set hinanden i over 6 mdr.

Skræmmende hvis man begyndt at få sms fra dem man havde besøgt for over 6 måneder siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Harran skrev, for 11 timer siden:

Skræmmende hvis man begyndt at få sms fra dem man havde besøgt for over 6 måneder siden.

Da ikke hvis det er en del af det, der er aftalt, jeg skulle ringe/SMS hvis/når jeg var i Århus, hun skulle SMS til mig, når/hvis hun kom til KBH.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mister H skrev, den 30.10.2020 at 13:58:

hun sagde også at hun da aldrig har haft en mand, der slikkede hende så godt, hun kom 2 gange.

Så kan vi andre jo lige så godt finde andre stier og håbe på at der er nogen tilbage som du ikke har slikket væk for os:mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som svar på mit indlæg.

Jeg kan kun sige som tidligere hun er så lækker og meget lige på, ikke så mange dikkedar, men hvis man ikke er til det, så er der mange andre man kan gå til, men at mene noget, fordi andre har skrevet dårlige anmeldelser, på noget som man ikke selv har oplevet, det forstår jeg ikke,?

Jeg har stor fornøjelse af hendes ligefremhed og at hun godt kan lide at blive slikket, for jeg elsker selv at slikke og hendes gyldne dråber.

De gange jeg har været hos hende, har været en dejlig oplevelse og det er det jeg skriver udfra og det er ikke altid nemt at få en tid, da hun har mange faste kunder, ville hun have det, hvis hun var så dårlig?

Det er den første pige jeg anmelder her, så jo min profil er helt ny, men et sted skal man jo starte, og den der skriver at min profil er helt ny, er også selv helt ny, så man kommer med kritik for noget som man selv er???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mister H skrev, den 30.10.2020 at 13:58:

Fik en SMS fra Foxy at hun godt ville se mig, vi havde ikke set hinanden i over 6 mdr. og så er det jo dejligt at hun skriver, selv om hun altid har mange kunder.

Hun er bare for lækker og lige ud af posen, ikke så mange degedar, så hvis man vil have den søde lille pige, så er det ikke Foxy, men hvis man godt vil have en der er ligefrem og dejlig og har en rigtigt lækker røv, så er hun pigen man går til, hun elsker at blive slikket både i fissen og røven, og så er det jo dejligt at hun godt kan lide ens tunge arbejde, hun sagde også at hun da aldrig har haft en mand, der slikkede hende så godt, hun kom 2 gange.

Nu er en af mine store fetish golden shower, hun stillede sig over mig ansigt og så var det bare med at drikke, pikken kom meget hurtigt mens jeg drak og drak.

Kort fortalt hun er ligefrem, som kun en jyde kan være det og det tænder en Nørrebrodreng som mig, ud over det så er hun smadder sød, så er der noget over hende, sådan ”kom og tag mig, jeg skal have noget pik”.

https://70210026.dk/foxy

Det kunne godt lyde lidt som om hendes toilet simpelthen var gået i stykker. Det er en betydeligt bedre handel for hende lige at pisse på dig end at ringe efter en VVS'er midt mellem alle de andre kunder... ;-);-);-);-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...