martin55 154 Skrevet 30. Oktober, 2020 er dette en ny, eller en af de gamle der er flyttet https://annoncelight.dk/showad/306589 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 30. Oktober, 2020 martin55 skrev, for 6 minutter siden: er dette en ny, eller en af de gamle der er flyttet https://annoncelight.dk/showad/306589 Ja... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 30. Oktober, 2020 En af de dårligste titler på en tråd herinde Tillykke 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 30. Oktober, 2020 Vil også sige ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 30. Oktober, 2020 Så vil jeg sige nej, bare for at være på tværs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 30. Oktober, 2020 Til den pris er det da bare at give det et skud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 30. Oktober, 2020 martin55 skrev, for 4 timer siden: er dette en ny, eller en af de gamle der er flyttet https://annoncelight.dk/showad/306589 Elendig overskrift. Desuden burde efterlysningen være anbragt under Thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 31. Oktober, 2020 @martin55 efter 49 inlæg, så bliver jeg nød til at spørge om du var fuld da du skrev det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 31. Oktober, 2020 lille_peter skrev, for 4 timer siden: @martin55 efter 49 inlæg, så bliver jeg nød til at spørge om du var fuld da du skrev det? ja pisse fuld, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John61 46 Skrevet 31. Oktober, 2020 Google maps oplyser at på adressen ligger Odense Thai Massage Nørregade I/S Om det er klinikken, som er flyttet fra Nørregade, eller om det er en ny afdeling af samme virksomhed ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bossen8 2 Skrevet 31. Oktober, 2020 John61 skrev, for 2 timer siden: Google maps oplyser at på adressen ligger Odense Thai Massage Nørregade I/S Om det er klinikken, som er flyttet fra Nørregade, eller om det er en ny afdeling af samme virksomhed ved jeg ikke. John61 skrev, for 2 timer siden: Google maps oplyser at på adressen ligger Odense Thai Massage Nørregade I/S Om det er klinikken, som er flyttet fra Nørregade, eller om det er en ny afdeling af samme virksomhed ved jeg ikke. Mener ikke de plejer at reklamerer på annoncelight. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John61 46 Skrevet 31. Oktober, 2020 Så vidt jeg har læst herinde, så var der ikke ekstra at få i klinikken i Nørregade, hvilket muligvis bla er grunden til, at de ikke annoncerede på AL. Men det kan jo være, at der er et andet udbud i Pjentedamsgade, og at de derfor annoncerer på AL. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 31. Oktober, 2020 martin55 skrev, for 21 timer siden: er dette en ny, eller en af de gamle der er flyttet https://annoncelight.dk/showad/306589 Du kan lige skrive her hvis du besøger stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giganten 56 Skrevet 31. Oktober, 2020 (edited) Ny Thaimassage har IKKE noget at gøre med Nørregade Nørregade får man seriøs god massage, i Pjentedamsgade ( Nokmassage ) er der flere muligheder, bl.a. B2B med BJ og hun er berøringsvenlig hende der har Nokmassage har været lidt på Østerbro Redigeret 31. Oktober, 2020 af giganten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John61 46 Skrevet 31. Oktober, 2020 giganten skrev, for 58 minutter siden: Ny Thaimassage har IKKE noget at gøre med Nørregade Nørregade får man seriøs god massage, i Pjentedamsgade ( Nokmassage ) er der flere muligheder, bl.a. B2B med BJ og hun er berøringsvenlig hende der har Nokmassage har været lidt på Østerbro Hvordan vil du forklare at der kommer følgende oplysning, når jeg/man søger med Google Maps på adressen Pjentedamsgade 49, kælderen Odense Thai Massage Nørregade I/S Det indikerer for mig, at der ud fra en smule almindelig sund fornuft må være en eller anden form for forbindelse mellem de 2 klinikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dam 41 Skrevet 31. Oktober, 2020 Hvis det er Nok, som tidligere var hos Maya på Østerbro, så kan man få hele pakken, hun plejer at give den fuld gas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giganten 56 Skrevet 1. November, 2020 Det er ikke den Nok, men en anden der kalder sig Nok Nok , der var ved Maya, er stoppet for lang tid siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 7. November, 2020 God morgen paa Fyn ,denne traad er dog noget af det mest interessante jeg har fuldt med I !!!! Bare en god dag til jer !!!! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 7. November, 2020 tronheim skrev, for 3 timer siden: God morgen paa Fyn ,denne traad er dog noget af det mest interessante jeg har fuldt med I !!!! Kæft du må have et trist liv så.... God dag til dig også... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 14. November, 2020 Fik lige besøgt Nok. Hun har ikke været andre steder før, så helt sikkert en ny. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg