Hop til indhold
Anamen

Fik æren af at følge en GP´er 5 dage - Så skuffet over jer mænd

Recommended Posts

Tantra skrev, 1 time siden:

... and in the event of a cancellation, I would like to be reimbursed in full or the gentleman can completely forego a meeting with me. For me it is the best solution.

Well, wouldn't all ladies like that - to be reimbursed in full? The problem addressed in this thread though, is that there's a surprisingly large amount of men out there whose intentions never were to show up. So what they can forego or not, don't bother them much.

The lady I met said that this problem is the single most negative part of her work. Quite interesting come to think of it ... you don't see that aspect much in the common debate about prostitution. It's always about how the trade supposedly destroys women in terms of giving up your body etc..

But this total disrespect that's on display here, not only sabotage girls earnings and destroy for other customers - it's also a fuck-up in terms of having a good day at work, being in balance and good humoured with customers - things we all cherish at our workplaces. Maybe it even affects one's self-respect. If people treat me like this, maybe I'm not worth more... At least my line of work isn't.

Hmm... maybe it's anti-prostitution people doing this? Maybe some of the fake bookings even are from women? No, that can't be.

But no matter what, it's obviously increasing, and there has to be some explanation for that.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det så blevet afsløret, at der var tale om "urent trav" hvad står så tilbage ?

1) Det er korrekt, at udeblivelser florerer i branchen, samt at problemet er større for nogen end for andre

2) At hvis man vil tjene penge i branchen, er man nødt at at gennemtænkte sit koncept, herunder målgruppe, udvælgelse m.v.

3) Hvis man som kvinder ønsker hjælp af en mand i branchen, skal man virkelig tænke sig om.  Det kræver meget indsigt i de forskellige koncepter hvis man skal kunne hjælpe med at få bygget et godt koncept op, der udover at sikre kvinden en realistisk økonomi, også holder de beskrevne udfordringer på et "acceptabelt" niveau -  Det er altså ikke nok at man synes at kvinden er dejlig, og man gerne vil kneppe hende

Hvis man så antog at de få info der er givet i denne tråd rent faktisk var sande eller repræsentative for en del kvinder,  så er nogen også nødt til at være "bussemand" og sige "Så har man stort set også begået alle de fejl man kunne".  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

...med alle de brok tråde over tidsbestilling, manglende afbud osv så er det da ubegribeligt at man overhovedet praktiserer muligheden :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 7 minutter siden:

...med alle de brok tråde over tidsbestilling, manglende afbud osv så er det da ubegribeligt at man overhovedet praktiserer muligheden :rolleyes:

Der er klare fordele ved tidsbestilling, man kan fx styre hvilke gæster man vil modtage, hvormange, hvornår og på hvilken måde de skal ankomme. Fordelen for gæsterne er bl.a. at I ikke møder andre på vej ind og ud, at pigen er veloplagt og har holdt pause og at der er gjort ordentligt rent / luftet ud mv mellem gæsterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 3 timer siden:

Det berettiger da ikke til at booke en tid og så blive væk!

Sagde jeg på nogen som helst måde at det gør?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romeo skrev, for 12 minutter siden:

Sagde jeg på nogen som helst måde at det gør?

Ja det gjorde du faktisk indirekte, men da tråden bygger på en fake historie, giver det nok ikke mening at diskutere det videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Hvis man så antog at de få info der er givet i denne tråd rent faktisk var sande eller repræsentative for en del kvinder,  så er nogen også nødt til at være "bussemand" og sige "Så har man stort set også begået alle de fejl man kunne".  

Det der forstod jeg ikke rigtigt? På hvilken måde ville det hjælpe nogen at sige at hun gør alle de fejl hun kan? Ville det ikke være bedre at forklare - hvis man er i besiddelse af nogen forklaring - hvordan det burde gøres? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 minutter siden:

Det der forstod jeg ikke rigtigt? På hvilken måde ville det hjælpe nogen at sige at hun gør alle de fejl hun kan? Ville det ikke være bedre at forklare - hvis man er i besiddelse af nogen forklaring - hvordan det burde gøres? 

Helt enig i at det bedste selvfølgelig ville være at komme med "løsningen"  Nu forholder det sig jo bare således,  at for at kunne skrue et godt og funktionelt koncept samme for en GP, så kræver det jo en meget detail- orienteres dialog med den pågældende kvinde

Så da jeg læste indlægget og de helt vilde tal for udeblivelser og det voldsomme antal henvendelser,  sprang jeg ikke med på vognen omkring at det selvfølgelig skyldes at mænd bare generelt ikke holder deres aftaler eller at det sikkert skyldes hendes etnicitet.   Derfor skrev jeg, som jeg gjorde.   At stort set alle i branchen oplever udeblivelser fra aftaler er vist kendt.  Det er dog ikke alle der oplever en udeblivelses procent på 85%  eller over 20%.  Gør man det burde man gennemgå hele sit koncept.  Der må jo være indtil flere ting der går helt galt.

En helt anden ting er jo også, at hvis man skal hjælpe nogen fordre det jo også, at man er åben for ændringer og gennemgang af ens koncept.  Det er alle selvfølgelig ikke da det udover tillid også kræver at man tør dele "følsomme" oplysninger.  

At få forretningsmæssigt succes som GP  kræver jo lidt mere end et par flotte billeder og nogle "mistænkelige" anmeldelser.   Processen man skal igennem er såmænd ikke meget anderledes en hvad den mindre virksomhed, eller selvstøndige skal igennem.  Man skal ligeledes være bevist omkring at resultaterne nok ikke lige kommer dag 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Møffe skrev, for 7 timer siden:

Hvad ved jeg -hvad du lever af -nogen lever af det annyway;-) -og det er bestemt ikke for at dreje emnet væk fra noget -det er bare mere komplekst end du åbenbart vil gøre det til el. ser  -og tror ikke på du får et svar eller for den sags skyld kommer nærmer en løsning på  "mænd der brænder kvinder der sælger sex af"  Nogen gange er man nød til at se et problem i et større perspektiv, hvis man skal bliver klogere på selve problemet... Men hvis man bare vil det sædvanlige mudderkast og dunken oven i hoved på dem som faktisk prøver, at bidrage med noget konstruktivt, og "bjæffe" sammen med dem, man er enig med -så er det jo helt fint...  Nu er det vel ikke kun din, og dine følger der sætter dagsorden for hvad "vi debatterer" Helt ærligt så lod jeg mig provokere af overskriften "jeg er så skuffet over jer mænd"  -det er så nemt, og gratis, at skrive i et forum som dette... Nogen mænd er nogle svin, men det er det altså også nogen kvinder det er -kan vi være enig om det? om ik andet;-) Hvis man sætter en tråd op -må alle vel deltage i debatten -der har noget på hjertet i forhold til emnet? Og man behøver vel ikke nødvendigvis at være enig/se problemet ens?

Jamen hvad nytter det at skrive om alle dem der også bliver snydt når tråden handler om gp der bliver snydt? Prøv at læs @Rejsenetværk s indlæg. Han kommer med konkrete og konstruktive råd til hvordan man kan løse problemet. Der er intet konstruktivt i bare at sige   jamen de andre snyder også "

Og forøvrigt så vil jeg anbefale dig at læse @Nannas Hjørne nye tråd om" Whataboutisme " i debatter herinde. Den ligger under hyggesnak og fanger rigtig godt min pointe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
TheVoice skrev, for 40 minutter siden:

Helt enig i at det bedste selvfølgelig ville være at komme med "løsningen"  Nu forholder det sig jo bare således,  at for at kunne skrue et godt og funktionelt koncept samme for en GP, så kræver det jo en meget detail- orienteres dialog med den pågældende kvinde

Så da jeg læste indlægget og de helt vilde tal for udeblivelser og det voldsomme antal henvendelser,  sprang jeg ikke med på vognen omkring at det selvfølgelig skyldes at mænd bare generelt ikke holder deres aftaler eller at det sikkert skyldes hendes etnicitet.   Derfor skrev jeg, som jeg gjorde.   At stort set alle i branchen oplever udeblivelser fra aftaler er vist kendt.  Det er dog ikke alle der oplever en udeblivelses procent på 85%  eller over 20%.  Gør man det burde man gennemgå hele sit koncept.  Der må jo være indtil flere ting der går helt galt.

En helt anden ting er jo også, at hvis man skal hjælpe nogen fordre det jo også, at man er åben for ændringer og gennemgang af ens koncept.  Det er alle selvfølgelig ikke da det udover tillid også kræver at man tør dele "følsomme" oplysninger.  

At få forretningsmæssigt succes som GP  kræver jo lidt mere end et par flotte billeder og nogle "mistænkelige" anmeldelser.   Processen man skal igennem er såmænd ikke meget anderledes en hvad den mindre virksomhed, eller selvstøndige skal igennem.  Man skal ligeledes være bevist omkring at resultaterne nok ikke lige kommer dag 1

Jeg vil da gerne fortælle om mit koncept for jeg har ikke rigtig oplevet at blive brændt af - udover et par gange i løbet af et par år. Altså jeg kan kun kontaktes pr mail. Dvs jeg sier nogle af alle de spontane, impulsive fra allerede her. For det er altid meget nemmere at skrive en SMS eller lige ringe op. Dengang jeg havde en telefon fik jeg rigtig mange sms'er og opringninger fra useriøse.

Dernæst så laver jeg aldrig spontane aftaler. De der skriver for at få en her og nu aftale, afvises. Man skal altså minimum vente en uge for at få en aftale i stand med mig. Og de der skriver meget kort såsom pris? eller adresse?  Ja dem gider jeg ikke engang nedværdige mig til at svare. 

Dernæst stiller jeg uddybende spørgsmål og får en seriøs dialog igang. Og her kan jeg hurtigt lure af om personen er en jeg har lyst til at lege med og som jeg vil kunne give en fantastisk oplevelse. Hvis spørgsmålet om pris er noget af det første personen spørger om, bliver jeg skeptisk og jeg har forskellige andre små fifs til at afgøre om personen er en af dem jeg kan matche med

Dernæst - når vi har aftalt en dato og tid en uge eller længere tid frem ( nogle venter måneder) ja så ved jeg at hvis personen er villig til at vente i uger, så er han også seriøs 

Dernæst ja så skal personen bekræfte dagen i forvejen samt på selve dagen. Dette er en meget vigtig del af proceduren. For har personen ventet en uge eller længere og husker at bekræfte aftalen dagen i forvejen så er jeg ret sikker på at han er seriøs. 

Det er en ret sikker måde det her. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil da gerne fortælle om mit koncept for jeg har ikke rigtig oplevet at blive brændt af - udover et par gange i løbet af et par år. Altså jeg kan kun ko tsktes pr mail. Dvs jeg sier nogle af alle de spontane, impulsive fra allerede her. For det er altid meget nemmere at, skrive en SMS eller lige ringe op. Dengang jeg havde en telefon fik jeg rigtig mange sms'er og opringninger fra useriøs. 

Dernæst så laver jeg aldrig spontane aftaler. De der skriver for at få en her og nu aftale, afvises. Man skal altså miimum vente en uge for at få en aftale i stand med mig. Og de der skriver meget kort såsom pris? eller adresse?  Ja dem gider jeg ikke engang nedværdige mig til at, svare. 

Dernæst stiller jeg uddybe de spørgsmål og får en seriøs dialog igang. Og her kan jeg hurtigt lure af om personen er en jeg har lyst til at lege med og som jeg vil kunne give en fantastisk oplevelse 

Jeg har nu aldrig været i tvivl om, at du har fået skruet et rigtigt godt koncept sammen.  Som jeg også kan læse ovenfor, har du udviklet nogle procedure der virker for dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har nu aldrig været i tvivl om, at du har fået skruet et rigtigt godt koncept sammen.  Som jeg også kan læse ovenfor, har du udviklet nogle procedure der virker for dig. 

Tak :) jeg har tilføjet lidt mere. Bliver nødt til at skrive og udgive i bidder da jeg ellers bliver logget af og alt hvad jeg har skrevet - forsvinder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 2 timer siden:

Jamen hvad nytter det at skrive om alle dem der også bliver snydt når tråden handler om gp der bliver snydt? Prøv at læs @Rejsenetværk s indlæg. Han kommer med konkrete og konstruktive råd til hvordan man kan løse problemet. Der er intet konstruktivt i bare at sige   jamen de andre snyder også "

Og forøvrigt så vil jeg anbefale dig at læse @Nannas Hjørne nye tråd om" Whataboutisme " i debatter herinde. Den ligger under hyggesnak og fanger rigtig godt min pointe :)

-Tak for dine råd og vejledning -men nejtak herfra;-) du ser det på din måde, og jeg på min -tænker ikke du kan bestemme, hvad jeg skal skrive annyway , og hvorfor vente så længe med dit eget bidrag til, hvad du selv gør for, at undgå/minimere at blive brændt af... Jeg er mere den spontane type -der måske lurer på en annonce i noget tid -også Buf laver jeg en aftale med hende en time efter... -det er måske ikke alle  det er med på det -men så finder jeg bare en anden der er -det er jo nok af dem, og det tror jeg det bliver ved med... -sådan er vi jo heldigvis så forskellige;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, for 10 timer siden:

As already mentioned for my personal concept, a small deposit is absolutely not part of the possible loss.

Did you even read what I wrote? A deposit works in two ways - reducing your loss is only one part of it - the other is customer behavior. How much loss reduction depends on the size of the deposit, obviously.

Before you continue to debate with me about what "I" should include

I'm not debating it. I'm just telling you how the service business that you are in works in the market. It's simple information, that I advice you to consider - nothing more. You complain, I say what you can do to even out predictable losses. It was you yourself who in replying to Rejsenetværk wanted to talk about you.

in the event of a cancellation, I would like to be reimbursed in full

Fine, as long as you tell the customer up front, that's your right. Many others do the same, e.g. restaurants, hairdressers, hotels etc.

If that's your business model, however, I'm a bit confused about why you wrote your complaint. But never mind - you seem more interested in complaining than in discussing what the problem is and which solutions there might be.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 4 timer siden:

Tak :) jeg har tilføjet lidt mere. Bliver nødt til at skrive og udgive i bidder da jeg ellers bliver logget af og alt hvad jeg har skrevet - forsvinder. 

Klik "husk mig" når du logger på - så bliver du ikke logget af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 time siden:

Did you even read what I wrote? A deposit works in two ways - reducing your loss is only one part of it - the other is customer behavior. How much loss reduction depends on the size of the deposit, obviously.

I'm not debating it. I'm just telling you how the service business that you are in works in the market. It's simple information, that I advice you to consider - nothing more. You complain, I say what you can do to even out predictable losses. It was you yourself who in replying to Rejsenetværk wanted to talk about you.

Fine, as long as you tell the customer up front, that's your right. Many others do the same, e.g. restaurants, hairdressers, hotels etc.

If that's your business model, however, I'm a bit confused about why you wrote your complaint. But never mind - you seem more interested in complaining than in discussing what the problem is and which solutions there might be.

I'm not looking for "solutions" and I'm absolutely not interested in changing my well-functioning concept.
Short-term cancellations are counterproductive for my concept - Can't I mention that this has happened before (?) - otherwise you will take it as a complaint on my part? :rolleyes:...
Yes, it happens that appointments are canceled at short notice ... However, I recently restructured my concept and am more than satisfied with it. However, even now I am not insured against a short-term cancellation, it can still happen with or without a deposit - which, by the way, I reject and prefer my own concept.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2020 at 17:05:

Der er klare fordele ved tidsbestilling, man kan fx styre hvilke gæster man vil modtage, hvormange, hvornår og på hvilken måde de skal ankomme. Fordelen for gæsterne er bl.a. at I ikke møder andre på vej ind og ud, at pigen er veloplagt og har holdt pause og at der er gjort ordentligt rent / luftet ud mv mellem gæsterne.

jojo...har jo ikke noget med tidsbestilling at gøre:

1) Hvem og hvor mange - du modtager vel dem du vil modtage, ligeledes hvor mange....hvad har det med tidsbestilling at gøre ?

2) På hvilken måde de skal ankomme.....hvad har det med tidsbestilling at gøre ?

3) Fordelen for gæsterne er bl.a. at I ikke møder andre på vej ind og ud...... hmmmm har nogle andre erfaringer ved tidsbestilling.

4) pigen er veloplagt og har holdt pause og at der er gjort ordentligt rent / luftet ud mv mellem gæsterne.....er kun et spørgsmål om udvælgelse, hvad har det med tidsbestilling at gøre ?

…..og nej, jeg bruger ikke tidsbestilling laver aftaler på 100% PD setup hvor vi kender hinanden, og tid er en ukendt faktor.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 38 minutter siden:

1) Hvem og hvor mange - du modtager vel dem du vil modtage, ligeledes hvor mange....hvad har det med tidsbestilling at gøre ?

2) På hvilken måde de skal ankomme.....hvad har det med tidsbestilling at gøre ?

3) Fordelen for gæsterne er bl.a. at I ikke møder andre på vej ind og ud...... hmmmm har nogle andre erfaringer ved tidsbestilling.

4) pigen er veloplagt og har holdt pause og at der er gjort ordentligt rent / luftet ud mv mellem gæsterne.....er kun et spørgsmål om udvælgelse, hvad har det med tidsbestilling at gøre ?

…..og nej, jeg bruger ikke tidsbestilling laver aftaler på 100% PD setup hvor vi kender hinanden, og tid er en ukendt faktor.

Måske er jeg bare dum, men er ikke tidsbestilling ligesom modsatsen til at folk bare tropper op som de har lyst? Og tropper de op som de har lyst, er det jo umuligt at vide hvornår nogen ev kommer. Og er det umuligt at vide hvornår nogen ev kommer, så fungerer ligesom ikke dine konklusioner rigtigt?

Tidsbestilling drejer sig jo ikke kun om at planere dage eller uger i forvejen. Det er jo tidsbestilling også at ringe og sige at "kan jeg komme om en halvtime". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 4 timer siden:

Tidsbestilling modsat komme uanmeldt til døren. Og jo, alle punkterne har noget med tidsbestilling at gøre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, den ‎03‎-‎11‎-‎2020 at 22:18:

Tidsbestilling modsat komme uanmeldt til døren. Og jo, alle punkterne har noget med tidsbestilling at gøre

nope desværre....nu til dags får man normalt adressen, eller en nærliggende adresse når man har en aftale med pigen....sååå uanmeldt nope.

der er stor forskel på en tidsbestilling, og en aftale...tidsbestillinger går fremadrettet lign som hos læger osv  "hej Skat, muligt at besøge dig i dag"...Ja selvfølgelig "Super, jeg ringer senere når jeg kan være hos dig"...Det er en aftale, uden tidsbestilling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 3 timer siden:

nope desværre....nu til dags får man normalt adressen, eller en nærliggende adresse når man har en aftale med pigen....sååå uanmeldt nope.

der er stor forskel på en tidsbestilling, og en aftale...tidsbestillinger går fremadrettet lign som hos læger osv  "hej Skat, muligt at besøge dig i dag"...Ja selvfølgelig "Super, jeg ringer senere når jeg kan være hos dig"...Det er en aftale, uden tidsbestilling.

På bordeller kan du stadig komme uanmeldt til døren, så det er altså ikke helt umuligt nutildags ;) 

Hos mig er tidsbestilling at man aftaler det i uger, dage eller to minutter før. Et koncept flere andre privat diskret-piger kører med. Og i de tilfælde passer alle de oplistede punkter. 

Det du kalder en aftale uden tidsbestilling; regner du ikke med at du har en aftale og kommer ind, på det aftalte tidspunkt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 17 timer siden:

sååå uanmeldt nope.

Har man besøgt en gp én gang, ved man hvor det er. Det er jo derfor flere i deres annoncer skriver at man ikke bare må komme og ringe på, selvom adressen ikke fremgår. Der er åbenbart nogle kunder der bare kommer igen uden bestilling.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Advarsel skrev, for 6 timer siden:

Har man besøgt en gp én gang, ved man hvor det er. Det er jo derfor flere i deres annoncer skriver at man ikke bare må komme og ringe på, selvom adressen ikke fremgår. Der er åbenbart nogle kunder der bare kommer igen uden bestilling.

burde være logik for burhøns....og ja, flere skriver at man ikke må komme til døren uden aftale. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 20 timer siden:

Det du kalder en aftale uden tidsbestilling; regner du ikke med at du har en aftale og kommer ind, på det aftalte tidspunkt? 

jo selvfølgelig, en aftale er en aftale, som begge parter selvfølgelig overholder...…"hej skat det er Børge, er hos dig om ca 20 min" ej hvor lækkert så kan jeg lige nå at skifte håndklædet som jeg sidder på, det er nemlig gennemblødt så liderlig er jeg :wub:, skriv lige når du er her så får du den nøjagtige adresse.....har intet med tidsbestilling at gøre men derimod overholde aftaler.;)

Spørgsmålet er jo om den så berømte tidsbestilling ikke er et overstået kapitel...efter min bedste overbevisning er det passe, da det åbenlyst giver negative menneskelige reaktioner :rolleyes:...og nej, alle dine fremstillinger er helt ude i hampen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 27 minutter siden:

jo selvfølgelig, en aftale er en aftale, som begge parter selvfølgelig overholder...…"hej skat det er Børge, er hos dig om ca 20 min" ej hvor lækkert så kan jeg lige nå at skifte håndklædet som jeg sidder på, det er nemlig gennemblødt så liderlig er jeg :wub:, skriv lige når du er her så får du den nøjagtige adresse.....har intet med tidsbestilling at gøre men derimod overholde aftaler.;)

Spørgsmålet er jo om den så berømte tidsbestilling ikke er et overstået kapitel...efter min bedste overbevisning er det passe, da det åbenlyst giver negative menneskelige reaktioner :rolleyes:...og nej, alle dine fremstillinger er helt ude i hampen :)

Så til føje dig, Børge Ordkløver så er det at man er overens om den tid som man kommer, ikke en tidsbestilling, men en aftale. En aftale som indholder en overenskomst om den tid man kommer. Men ikke en tidsbestilling. Ikke en gang en aftalet tidsbestilling, men en aftale med en tid som man forventes komme.

Fint nok, same shit. Kan vi så ikke sige at tråden omhandler problemet med at kunder ikke overholder aftaler?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...