Liv 14249 Skrevet 10. November, 2020 Røvslikker skrev, for 30 minutter siden: jo selvfølgelig, en aftale er en aftale, som begge parter selvfølgelig overholder...…"hej skat det er Børge, er hos dig om ca 20 min" ej hvor lækkert så kan jeg lige nå at skifte håndklædet som jeg sidder på, det er nemlig gennemblødt så liderlig er jeg , skriv lige når du er her så får du den nøjagtige adresse.....har intet med tidsbestilling at gøre men derimod overholde aftaler. Spørgsmålet er jo om den så berømte tidsbestilling ikke er et overstået kapitel...efter min bedste overbevisning er det passe, da det åbenlyst giver negative menneskelige reaktioner ...og nej, alle dine fremstillinger er helt ude i hampen Fint, så kører jeg også med aftaler, men man kan ikke komme uden at ha en aftale. Og så gælder alle mine punkter fint igen, for jeg lægger naturligvis mine aftaler, så folk ikke møder hinanden i døren, så jeg får holdt min pause osv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 10. November, 2020 Liv skrev, for 31 minutter siden: Fint, så kører jeg også med aftaler, men man kan ikke komme uden at ha en aftale. Og så gælder alle mine punkter fint igen, for jeg lægger naturligvis mine aftaler, så folk ikke møder hinanden i døren, så jeg får holdt min pause osv. fint for dig....men at generalisere branchen via din perfekte verden giver ingen mening, og med tidsbestilling oplever man stadig at møde forrige kunde på trappen, blive modtaget af pigen med omviklet håndklæde, knastørt badekabine, minut ræs, tidsbestillings stres, møde næste kunde på vej ud osv...dine punkter holder ikke i byretten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 10. November, 2020 (edited) Bananas skrev, for 47 minutter siden: Fint nok, same shit. Kan vi så ikke sige at tråden omhandler problemet med at kunder ikke overholder aftaler? hvad er det du er i tvivl om mr bodygard ???? ….det er jo lige netop det jeg skriver Redigeret 10. November, 2020 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 10. November, 2020 Røvslikker skrev, 1 time siden: jo selvfølgelig, en aftale er en aftale, som begge parter selvfølgelig overholder...…"hej skat det er Børge, er hos dig om ca 20 min" ej hvor lækkert så kan jeg lige nå at skifte håndklædet som jeg sidder på, det er nemlig gennemblødt så liderlig er jeg , skriv lige når du er her så får du den nøjagtige adresse.....har intet med tidsbestilling at gøre men derimod overholde aftaler. Spørgsmålet er jo om den så berømte tidsbestilling ikke er et overstået kapitel...efter min bedste overbevisning er det passe, da det åbenlyst giver negative menneskelige reaktioner ...og nej, alle dine fremstillinger er helt ude i hampen Du har både ret og ikke. Når jeg er PD så er det naturligt mulig at en gæst ringer og høre om jeg er ledig nu her. Han får en ca adresse og ringer når han er der og først derefter fås hus nr. Rigtigt at det er at overholde en aftale. Men de gæster der booker sig ind frem i tiden det er med tidsbestilling. De er garanteret en tid. Adressen gives på samme måde. Jeg har været samme steder mange gange og aldrig oplevet at en genganger kommer forbi døren uanmeldt. Han vil få en møgfald og sendt væk og bedt om aldrig at komme tilbage igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 10. November, 2020 (edited) Røvslikker skrev, for 43 minutter siden: fint for dig....men at generalisere branchen via din perfekte verden giver ingen mening, og med tidsbestilling oplever man stadig at møde forrige kunde på trappen, blive modtaget af pigen med omviklet håndklæde, knastørt badekabine, minut ræs, tidsbestillings stres, møde næste kunde på vej ud osv...dine punkter holder ikke i byretten. Du hævede at tidsbestilling (eller aftaler om at ankomme på et bestemt tidspunkt) ikke er godt, hvorefter jeg beskrev nogle fordele ved konceptet som jeg kender det fra mig selv, samt andre kvinder der også vægter diskretion, få gæster og god tid imellem dem. Det er vist ikke en generalisering, men blot en beskrivelse af hvordan det foregår i den perfekte verden jeg tilsyneladende lever i Redigeret 10. November, 2020 af Liv Grammatik 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 10. November, 2020 Røvslikker skrev, for 2 timer siden: burde være logik for burhøns....og ja, flere skriver at man ikke må komme til døren uden aftale. Men ikke for dig? Jeg spørger fordi det ser ud som om du ikke kan se at en aftale og en tidsbestilling er det samme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 10. November, 2020 Advarsel skrev, for 2 minutter siden: Men ikke for dig? Jeg spørger fordi det ser ud som om du ikke kan se at en aftale og en tidsbestilling er det samme? Lige præcis, der er godt nok meget ordkløveri i denne tråd.... Så lad os slå fast tidsbestilling og en aftale om en tid er det samme. At man ikke overholder sine aftaler er ikke iorden ( hvilke er hvad denne tråd handler om) Der burde ikke være noget at diskutere i denne tråd, tænker jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 10. November, 2020 Advarsel skrev, for 26 minutter siden: Men ikke for dig? Jeg spørger fordi det ser ud som om du ikke kan se at en aftale og en tidsbestilling er det samme? det har du så evig ret i....så lærte du også noget i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 10. November, 2020 Røvslikker skrev, for 39 minutter siden: det har du så evig ret i....så lærte du også noget i dag Kun noget om dig - dvs ikke noget der er noget værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg