Hop til indhold
Anamen

Fik æren af at følge en GP´er 5 dage - Så skuffet over jer mænd

Recommended Posts

Lady C skrev, for 5 minutter siden:

Men hvorfor skriver du at du også har prøvet at blive brændt af? H ilkdn relevans har det i forhold til tråden og til at blive brændt af over 14 gange dagligt.? Hvilken relevans har det i forhold til at miste penge hver gang man bliver brændt af?  Er det et stort problem for dig at du har prøvet at blive bræ DT af et par gange? Har du mistet mange penge på det? " går det ud over din arbejdsglæde og din livskvalitet? 

Prøv fog at forhold dig til de konsekvenser det har for alle de gp der oplever useriøse gæster ( mænd) på daglig basis?  En mand bliver brændt af af en gp og bliver skuffet fordi han er liderlig. Ja og so fucking what? 

Jeg er træt af at der altid skal gå    "whataboutism" i en tråd. 

Når man fremfører et problem så er der straks nogle der skal fremføre deres " what about ". 

Årsagen til jeg skrev det var ikke andet end jeg kender følelsen af, at blive brændt af -og fokus i mit budskab er ikke mig. Men det der sker alle steder -læger der står klar til de dyr operation, tandlægen og mange andre steder bliver brændt af-fordi folk er pisse ligeglade, og fordi der ingen konsekvenser har for dem -mangel på respekt for andre mennesker. Som om det gør ikke ondt at behandle andre mennesker godt -selv om man ikke kan forvente, at få noget som helst tilbage. Når man generalisere eks.: "Mænd" el. "ikke dansker" er det alle det er tale om -også er det jo ikke fair -og herinde er det jo populært, at dunke andre oven i hoved -fordi man ikke lige er enig eller ser et given problem på samme måde -eller for den sags skyld ikke gide læse, hvad vedkommen egentlig skriver, og slår ned på et enkelt ord/sætning. Jeg er med på det måske er dit levebrød -men er du også med på, jeg måske arbejder 2 dage for, at få råd til, at besøge sådan en som dig i 1 time? Det handler vel ikke om hvem der har mest ret til, at være utilfreds eller træt af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 11 timer siden:

Slanke Mellemøstlige piger er dejlige. Der er bare for få af dem som tungekysser.

Det er nu ikke kun de mellemøstlige piger, som ikke gider kysse :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 10 timer siden:

Er det en mand eller pige som skriver?

Fik æren af at følge en GP´er 5 dage - Så skuffet over jer mænd.

"Jer mænd" lyder som om det er en pige som skriver om "os"..

men ja. Mellemøstlige piger er attraktive

Jeg er selv mand. 

Jeg mødte hende, da jeg besøgte hende i en time. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 10 timer siden:

"Så skuffet over jer mænd" altså du er måske ikke en mand selv? Det du skriver lyder voldsomt og træls, hvis det gentog sig alle 5 dage. Men der hvor jeg kommer -er jeg altså også blevet brændt af i døren -trods vi have lavet en aftale -da det lige var kommet en forbi, og havde hapset min tid... Prøver altid at overholde mine aftaler -eller melde afbud -hvis jeg af en eller andet grund ikke kan alligevel... Det er jo en meget broget verden med købesex -og man lærer af sine erfaringer på godt og ondt -også tager man sine forhold regler -det er man nød til, hvis man vil bevare sin selvrespekt -for man kan ikke altid regne med, at få den respekt -man selv prøver at give andre mennesker -og det går så åbenbart begge veje... Men det retfærdiggøre ikke disrespekt! Men det kan man støde på alle vejene... Men det hjælper helle ik en dyt at spille forarget og dunke hinanden oven i hovet med disrespekt! -eks. "det er alle mændene" el. "dem der ikke er danske, der er problemer med" osv...    

Ja, jeg er selv mand. 

Hun blev nok brændt af i ca. 85 % af tilfældende i de 5 dage jeg så hende. 

Hun rejste rund i Danmark, og var bl.a. Esbjerg, Kolding, Aalborg, Vesterbro og Amager i starten af oktober.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 8 timer siden:

Kære Anamen , hvem er du egentligt? Og hvad er hensigten med dit indlæg ? Ja det er respektløst ikke at overholde en aftale med en G P  det er meget respektløst ! Men omvendt så er der rigtigt mange mange  GP ere der benytter fake billeder og ikke svarer på henvendelser fra godtroende kunder , har G P erene tænkt over hvor meget skade de forvolder over for disse godtroende mænd ?  Budskabet er: LAD VÆRE MED AT BESØGE  gP ere DER ER ÅBENTLYSE FAKE !!!  Det gør ondt at blive holdt for nar! 

Ja, jeg er selv mand. 

Formålet med mit indlæg er, at gøre  mænd opmærksomme på, hvilken betydning det har for en pige at blive brændt af.  Vi tænker måske ikke selv om det i hverdagen.. Mange mænd tænker jo ikke over, at de potentielt kan være den 5-6 mænd i træk som brænder pige af.  

I forhold til fake billeder, er det jo samme problemstilling. Dog er det ikke det jeg har fokus på i dette indlæg.   Men er enig i at det også er et stort problem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 9 timer siden:

Er der et link til den pågældende glædespige..? 

Hun er ikke på pt. 

Hun kommer MÅSKE på i næste uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Interessant tråd. Jeg vidste bare at nogle ville tage det personlig når du skriver "mænd" hehe.

Jeg tror at et af hendes problemmer kunne være at hun er mellemøstlig og der er så meget få af dem at mange antager med 99% sandsynlighed at hun er fake. Måske skulle hun gå igennem hendes annoncer og se hvad hun kunne gøre anderledes, eventuelt linke til gode anmeldelser her på eroguide, hvis hun har nogen. Måske også revudere hvem hun acceptere som kunder, i sær hvis hun har så mange emails på få timer. 

Som sagt tidligere kunne en mulighed være at kræve penge på forhånd via mobilepay, men det giver også problemer især ift at det kommer til at ligne bedrag. Det andet er også at dit navn kommer til at stå derinde med mindre du har en virksomhed. 

Jeg har også snakket med en del glædespiger fordi jeg møder dem i min branche. Det er et udbredt problem at folk får kolde fødder eller bare bliver væk fordi de aldrig havde tænkt sig at komme, men har ikke hørt om det i den grad du beskriver, hvilket nok indikere at der nogen hun kan gøre bedre, ikke at det er hendes skyld.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sentio
Rejsenetværk skrev, for 12 timer siden:

Des mere mener jeg faktisk, at nogle piger med et tilstrækkeligt stærkt brand, bør kunne forlange en forudbetaling, gerne på så lidt som 300 k

Synes forudbetaling rejser en del udfordringer - så måske man ved et besøg kunne lægge xxx dkk extra, som en forudbetaling for næste besøg - måske for svært at holde styr? Forhåbentlig er problemet ikke blandt stamkunder men udenlukkende nye kunder - eller?? 

I øvrigt tak for dette indlæg, det skaber en forståelse jeg ikke havde, anede ikke så mange aflyste møder - er de sidste to uger blevet mødt med “krav” for forudbetaling på henholdsvis 500 og 1500 dkk - takkede pænt nej, men forstår nu hvorfor. Tror det ville være meget gavnligt for alle seriøse at forsøge at finde løsninger, så seriøse kunder ikke mister muligheder og seriøse GP’er ikke spilder tid og penge. Synd hvis en ny kunde henvender sig og GP med det samme tænker “fake” og synd hvis ny kunde bliver mødt med krav og forudbetaling og med det samme tænker “scam”. 

Redigeret af Sentio

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romeo skrev, for 38 minutter siden:

Som sagt tidligere kunne en mulighed være at kræve penge på forhånd via mobilepay, men det giver også problemer især ift at det kommer til at ligne bedrag. Det andet er også at dit navn kommer til at stå derinde med mindre du har en virksomhed. 

Ja det er et sats for begge parter!

Men jeg tror, at det udgør en reel mulighed at gøre det.

Særligt for etablerede piger og steder med et stærk brand, og en betydelig positiv profilering i markedet gennem længere tid.

Tænk hvis alle piger og steder med ovennævnte profil indførte følgende procedurer?

1.

På Klinik lægger du 50 kr i døren, inden at du bliver budt indenfor, og hvis du går efter at du har set pigen, uden at købe sex, beholder huset de 50 kr.

Kald det besøgs gebyr.

2.

Indfør et booking gebyr på 50 kr ved tidsbestilling, som er tabt, hvis gæsten ikke møder op, men som fratrækkes prisen hvis han møder op og køber sex.

Gør forskel

Meddel gerne velrenommerede kendte gæster, at gebyrer ikke gælder for dem, men forbehold jer ret til at tage et gebyr.

Der består selvfølgelig den mulighed at nogle er bange for kompromittere deres anonymitet, qua et betalingsspor.

Den risiko kan de slippe for, hvis de opnår piger og steders fornødne tillid, eller hvis de allerede har den.

300 kr som jeg var inde på, kan måske skræmme nogle potentielt seriøse kunder, men burde ikke gøre det.

50 kr er så symbolsk et beløb, at det kun kan tjene som et middel til at adfærdsregulere røvhullerne, blandt dem der er på GP annonce junk med højre hånd i bukserne.

På den måde kan de piger der tager 50 kr i gebyrer, forhåbentlig slippe for røvhullerne, mens dem der ikke gør det, nok kommer til at trækkes med dem stadigvæk.

Mænd på GP annonce junk chikanerer, tænker jeg måske 10 piger dagligt, og kan og vil nok ikke betale 500 kr for deres lille personlige "jeg er et lille menneske" fornøjelse :angry:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Årsagen til jeg skrev det var ikke andet end jeg kender følelsen af, at blive brændt af -og fokus i mit budskab er ikke mig. Men det der sker alle steder -læger der står klar til de dyr operation, tandlægen og mange andre steder bliver brændt af-fordi folk er pisse ligeglade, og fordi der ingen konsekvenser har for dem -mangel på respekt for andre mennesker. Som om det gør ikke ondt at behandle andre mennesker godt -selv om man ikke kan forvente, at få noget som helst tilbage. Når man generalisere eks.: "Mænd" el. "ikke dansker" er det alle det er tale om -også er det jo ikke fair -og herinde er det jo populært, at dunke andre oven i hoved -fordi man ikke lige er enig eller ser et given problem på samme måde -eller for den sags skyld ikke gide læse, hvad vedkommen egentlig skriver, og slår ned på et enkelt ord/sætning. Jeg er med på det måske er dit levebrød -men er du også med på, jeg måske arbejder 2 dage for, at få råd til, at besøge sådan en som dig i 1 time? Det handler vel ikke om hvem der har mest ret til, at være utilfreds eller træt af.

Nu erdet ikke mit levebrød og jeg har faktisk kun oplevet at blive brændt af 2 gange på 2 år af en gæst. Men det er en HEL anden snak. Og nok fordi jeg kører et helt andet koncept. Men jeg har tilstrækkelig meget empati til at forstå og sætte mig ind i gp og de konsekvenser det har for dem at blive brændt af i det enorme omfang der bliver beskrevet. Og tager udgangspunkt i trådens emne og begynder ikke at skrive om alle de andre der også bliver brændt af i samfundet. Den her tråd handler om mænd der brænder kvinder der sælger sex af i et uhyggeligt stort omfang. Det er det vi debatterer.   "Whataboutisme " er et retorisk kneb som drejer fokus væk fra emnet og hen på noget andet. Og det kneb er jeg træt af at se gang på gang blive brugt herinde. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 12 timer siden:

Des mere mener jeg faktisk, at nogle piger med et tilstrækkeligt stærkt brand, bør kunne forlange en forudbetaling, gerne på så lidt som 300 kr.

That is no solution. To be honest, per exepple: if I make an appointment for 2 hours per "x"dkk, the time to prepare, tidy up, relax (I'm not a rubber doll) + the time together = 6 hours I have to calculate at least 2 hours booking. These 300dkk are in no relation if I lose 6 hours of time and "x"dkk of money.

In the beginning I had a few appointments in DK that were canceled out of disrespect by some men and I lost a lot of money and time that I could have spent with a gentleman who respected me<3. It is currently not that easy to make an appointment with me. Anyone who receives an appointment can, however, 100% rely on the fact that they are welcome, that there are no double bookings or the like with me.
However, I am having problems with the cancellation. About 2 months ago I had a day when ALL appointments were canceled. I thought it was strange. At some point I found out the reason, because one of the gentlemen wanted to visit me and "talked". At this point I wonder what kind of "men" are those who agree here in the eroguide by PM to book all appointments with a girl in one day and to cancel at short notice with lazy excuses ... I should even read this PM. ..
I don't have 10 appointments a day, depending on the booking (tantra or menu) it varies between 2 and 5. On that day I had 4 and all of them were canceled at short notice. I don't know if men can orgasm this way if they act like pigs. It was in Jylland. Since then I have shortened my tours in Jylland, Aalborg was completely removed from the tour because I am not comfortable with people who "meet" online just to harm other people.

Redigeret af Tantra

Del dette indlæg

Link til indlæg

De 300 kr er ikke ment som en kompensation til pigen, for at manden udebliver fra en aftale.

Formålet er at afskrække mænd fra at foretage tidsbestillinger, som de udebliver fra.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg synes et depositum for en booket aftale med en ukendt gæst er en fremragende idé. For det vil helt sikkert være med til at afholde de værste useriøse mænd fra at lave en aftale de alligevel ikke holder. 

Når man nu åbenbart ikke må skrive i sin annonce at man tager depositum, så vil mit råd være at når en fremmed gæst skriver for at lave en aftale, så får han at vide at det kan han godt men skal betale x antal kroner før han er sikret en aftale. Ganske som jeg kan se at der også gøres ved gang bang arrangementer. 

Det er det eneste sikre og effektive våben overfor wankers i denne  branche 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 43 minutter siden:

Nu erdet ikke mit levebrød og jeg har faktisk kun oplevet at blive brændt af 2 gange på 2 år af en gæst. Men det er en HEL anden snak. Og nok fordi jeg kører et helt andet koncept. Men jeg har tilstrækkelig meget empati til at forstå og sætte mig ind i gp og de konsekvenser det har for dem at blive brændt af i det enorme omfang der bliver beskrevet. Og tager udgangspunkt i trådens emne og begynder ikke at skrive om alle de andre der også bliver brændt af i samfundet. Den her tråd handler om mænd der brænder kvinder der sælger sex af i et uhyggeligt stort omfang. Det er det vi debatterer.   "Whataboutisme " er et retorisk kneb som drejer fokus væk fra emnet og hen på noget andet. Og det kneb er jeg træt af at se gang på gang blive brugt herinde. 

Hvad ved jeg -hvad du lever af -nogen lever af det annyway;-) -og det er bestemt ikke for at dreje emnet væk fra noget -det er bare mere komplekst end du åbenbart vil gøre det til el. ser  -og tror ikke på du får et svar eller for den sags skyld kommer nærmer en løsning på  "mænd der brænder kvinder der sælger sex af"  Nogen gange er man nød til at se et problem i et større perspektiv, hvis man skal bliver klogere på selve problemet... Men hvis man bare vil det sædvanlige mudderkast og dunken oven i hoved på dem som faktisk prøver, at bidrage med noget konstruktivt, og "bjæffe" sammen med dem, man er enig med -så er det jo helt fint...  Nu er det vel ikke kun din, og dine følger der sætter dagsorden for hvad "vi debatterer" Helt ærligt så lod jeg mig provokere af overskriften "jeg er så skuffet over jer mænd"  -det er så nemt, og gratis, at skrive i et forum som dette... Nogen mænd er nogle svin, men det er det altså også nogen kvinder det er -kan vi være enig om det? om ik andet;-) Hvis man sætter en tråd op -må alle vel deltage i debatten -der har noget på hjertet i forhold til emnet? Og man behøver vel ikke nødvendigvis at være enig/se problemet ens?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 48 minutter siden:

Jeg synes et depositum for en booket aftale med en ukendt gæst er en fremragende idé. For det vil helt sikkert være med til at afholde de værste useriøse mænd fra at lave en aftale de alligevel ikke holder. 

Når man nu åbenbart ikke må skrive i sin annonce at man tager depositum, så vil mit råd være at når en fremmed gæst skriver for at lave en aftale, så får han at vide at det kan han godt men skal betale x antal kroner før han er sikret en aftale. Ganske som jeg kan se at der også gøres ved gang bang arrangementer. 

Det er det eneste sikre og effektive våben overfor wankers i denne  branche 

Jeg kan udmærket forstå, hvis nogen vælger den model.

Men personligt ville jeg når/hvis jeg blev mødt med et krav om forudbetaling, med stor sandsynlighed gøre som flere herinde opfordre til, nemlig ikke at forudbetale da man løber en risiko for at blive snydt.

Ps. Og nej jeg har ikke ude blevet fra en aftale jeg har indgået, er til gengæld blevet brændt af mere end en gang.

God dag til alle kvindebeundren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 27 minutter siden:

Men personligt ville jeg når/hvis jeg blev mødt med et krav om forudbetaling, med stor sandsynlighed gøre som flere herinde opfordre til, nemlig ikke at forudbetale da man løber en risiko for at blive snydt.

Ville du også det, hvis gebyret kun er på 50 kr, altså ikke et decideret depositum eller forudbetaling, som jeg oprindeligt lagde op til?

Min pointe er at et gebyr på 50 kr intet betyder for den seriøse kunde, der har til intention at møde op, og som tabet er ubetydeligt for, hvis han af en eller anden grund bliver forhindret/ikke kan nå at afbestille.

Men GP annonce junkierne, er for markedet som den 8 af Egyptens 10 bibelske plager, græshopper sværmerne der oversvømmede landet.

De er en pistelens for branchen, og hvis det koster dem 50 kr hver gang de kontakter en GP, så holder de nok op, for de gør det jo  tilsyneladende med annoncører fra ende af.

Samtidig vil nogle piger med et etableret navn stå stærkere i markedets bevidsthed, og de vil derfor sandsynligvis med større troværdighed, og accept kunne indføre adfærdsregulerende gebyrer på 50 kr.

Mens de ukendte døgnfluer i markedet, vil have sværere ved at få det accepteret af seriøse kunder, og derfor må slæbes med GP annonce junkierne, der som græshopperne i sin tid i Egypten søger hen hvor de kan genere flest muligt gratis.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, for 13 timer siden:

If I get a rejection just a few hours in advance, or worse, an hour in advance - it doesn't help me at all.

Well, you just need to calculate that risk into your prices, unless you want to claim a deposit. That's the name of the game in most of the service sector. Just ask e.g. restaurants or hairdressers.

ppd skrev, for 13 timer siden:

Slanke Mellemøstlige piger er dejlige. Der er bare for få af dem som tungekysser.

Overvej at tale med din læge om screening for og medicin mod adhd. Du afsporer næsten enhver tråd med dine helt vildt løse associationer og manglende impulskontrol. Særligt din tvangsprægede optagethed af mellemøsten virker som en rød klud for din skrivetrang.

Bananas skrev, for 13 timer siden:

Sidst jeg var på besøg havde hun blevet brændt af sex gange allerede den dag.

Fordi - som jeg skriver - det næppe gælder "alle gp'er". Det bekræftes også af gp'er her (og det er ikke nyt - emnet har været diskuteret før). Uden at ville gøre det til victim blaming: Man er som udbyder nødt til at gøre sig klart, at der er mange mænd, som er useriøse, når de henvender sig for at indgå aftaler. Derfor må man overveje, om man kan screene de mest useriøse fra - og det lader til at lykkes for nogle. Det ville derfor være næstekærligt, hvis nogle GP'er delte tips og tricks med hinanden om, hvordan de gør.

Der er dog to grupper mænd på spil: Useriøse (som også bare kan være de "nervøse", der får kolde fødder i sidste sekund) og så dem, der udøver decideret chikane. Sidstnævnte har sikkert et overlap med racister, så en arabisk GP og som du nævner, thaier, har sikkert større risiko for chikane-aftaler. Dem skal man nok ikke dele tips om at screene på et offentligt forum, da de så vil modarbejde de gode råd.

LoveGirls skrev, for 7 timer siden:

Jeg er selv rystet og meget harm, over hvordan vi mænd kan opføre os

Der er ikke noget "vi" og "os", blot fordi vi har til fælles at være udstyret med en pik.

Tantra skrev, for 1 time siden:

That is no solution. To be honest, per exepple: if I make an appointment for 2 hours per "x"dkk, the time to prepare, tidy up, relax (I'm not a rubber doll) + the time together = 6 hours I have to calculate at least 2 hours booking. These 300dkk are in no relation if I lose 6 hours of time and "x"dkk of money.

But part of the effect of a deposit is that the customer thinks twice before entering into the agreement of a reservation. So it is not only a financial "security" for you, it is also in effect a screening device that spares you of insencere reservations.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 2 minutter siden:

Der er foregået et massivt misbrug som trådsstarter @Anamen står bag

lad mig i flæng nævne 

3 brugernavne, 2 af dem skriver i samme tråd for at give reklame til en bestemt mellemøstlige pige, der oprettes anmeldelser og efterlysninger og besvarelse af disse for at give reklame til samme pige i forskellige anmeldelser/efterlysninger

1 af de tre brugernavne optræder vedkommende som en pige, i 2 af de andre som en mand

@Anamen @yasminyasmin @gotolondon er fortid herinde og alle indlæg om den mellemøstlige pige bliver/er slettet

Fryd, godt detektiv arbejde. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 22 minutter siden:

But part of the effect of a deposit is that the customer thinks twice before entering into the agreement of a reservation. So it is not only a financial "security" for you, it is also in effect a screening device that spares you of insencere reservations.

Well, I work exclusively. My problem is the cancellations. I don't have junk agreements. However, some gentlemen try to make an appointment with me and to cancel at short notice. For my concept, this is the same as junk agreement. A deposit doesn't help me. If someone cancels an agreement and at some point wants to make another agreement, they have to pay for the complete loss of the canceled appointment or forego meeting me. I don't make an appointment with Mr. "noname" - my approach gives me better security than a down payment - I have already described this several times in some threads.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anamen skrev, for 15 timer siden:

Den første som ville besøge hende ville komme kl 11.  Hun gjorde sig klar og var parat til at tage imod ham. Da klokken er 11.10 og han stadig ikke er kommet sender hun ham en sms hvor hun spørger, hvornår han er der. Hertil svarer han 5 min... .... Han kom aldrig.  Pyt sagde hun, det sker tit..

Det var dog uforskammet.

Det var nok bedre, hun slet ikke at have tidsbestillinger, bortset med dem, der har været der før og som hun har lyst til at gense.

Så bli'r det efter først til mølle prinsippet og så behøver hun heller ikke længere hænge i en klokkestreng, hele tiden, det synes jeg må være forfærdeligt stressende.

og hun skal heller ikke sige nej til én, der lige kommer forbi uanmeldt, fordi hun venter på en aftale, som måske slet ikke kommer.

Til alle kunderne, tænk jer om inden I bestiller tid, det er jo en forretning pigen driver, når man laver en aftale, overholder man dén selvfølgelig eller melder afbud i god tid, alt andet ER uforskammet

Redigeret af leo kbh

Del dette indlæg

Link til indlæg
leo kbh skrev, for 5 minutter siden:

Det var dog uforskammet.

Det var nok bedre, hun slet ikke at have tidsbestillinger, bortset med dem, der har været der før og som hun har lyst til at gense.

Så bli'r det efter først til mølle prinsippet og så behøver hun heller ikke længere hænge i en klokkestreng, hele tiden, det synes jeg må være forfærdeligt stressende.

og hun skal heller ikke sige nej til én, der lige kommer forbi uanmeldt, fordi hun venter på en aftale, som måske slet ikke kommer.

Til alle kunderne, tænk jer om inden I bestiller tid, det er jo en forretning pigen driver, når man laver en aftale, overholder man dén selvfølgelig eller melder afbud i god tid, alt andet ER uforskammet

Er det slet ikke gået op for dig, at det er løgn og latin, ellers læs @Stabilizers indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, for 29 minutter siden:

My problem is the cancellations. I don't have junk agreements.

Nevertheless - a deposit makes even the serious gentleman think again. It's basic behavioral economics, so a deposit might quite possibly help protect you against some cancellations. There is no such thing as a sure thing, however - I am not claiming that. And deposits also have negative side effects of scaring away new, but sincere customers. So as I said initially: You just have to calculate it into your prices - that is how the market works.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romeo skrev, for 4 timer siden:

Interessant tråd. Jeg vidste bare at nogle ville tage det personlig når du skriver "mænd" hehe.

Jeg tror at et af hendes problemmer kunne være at hun er mellemøstlig og der er så meget få af dem at mange antager med 99% sandsynlighed at hun er fake.

Det berettiger da ikke til at booke en tid og så blive væk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 25 minutter siden:

Nevertheless - a deposit makes even the serious gentleman think again. It's basic behavioral economics, so a deposit might quite possibly help protect you against some cancellations. There is no such thing as a sure thing, however - I am not claiming that. And deposits also have negative side effects of scaring away new, but sincere customers. So as I said initially: You just have to calculate it into your prices - that is how the market works.

Before you continue to debate with me about what "I" should include in my prices, in your opinion, I recommend that you first look at my ad.:)
As already mentioned for my personal concept, a small deposit is absolutely not part of the possible loss.
I don't make an appointment with "noname", everyone who tries to make an appointment with me without a registered phone number knows exactly what kind of "procedure" they have to go through in order to be accepted or rejected as a customer. My approach gives me significantly more security. ... and in the event of a cancellation, I would like to be reimbursed in full or the gentleman can completely forego a meeting with me. For me it is the best solution.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sentio
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Ville du også det, hvis gebyret kun er på 50 kr

Beløbet er ligegyldigt, det er fornemmelsen af scam - det ville være rart hvis man som seriøs ny kunde kunne vide hvad man skal gøre for at vise man er seriøs - havde situationen begyndelse af sidste uge, high-end dansk kvinde - men beder til at starte med om forudbetaling (ingen omtale på EG). Jeg får dårlig fornemmelse og melder fra ud fra at “det ikke føles rigtigt det her”, hun skriver nærmest på samme tid - “OK, jeg tror du overholder tiden”, men jeg har meldt fra og så synes hun det er mærkeligt ... :) - balancegang, eneste vej er nok “faste relationer” så tænker vi nye kunder må bygge tilliden op langsomt. 

- ja har læst Stabilizers kommentar, men synes stadig tråden er relevant og har lært lidt 

Redigeret af Sentio

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...