HejDer 27 Skrevet 31. Oktober, 2020 Hun er en dejlig lille ebony nips, smilende og glad for at give og modtage nydelse. Nem kommunikation (engelsk) men hun taler det flydende og uden accent. Jeg fik det indtryk at hun har meget få grænser når det kommer til de frække lege, så længe man er høflig og melder klart ud hvad man kunne tænke sig at prøve med hende. Hun er min første oplevelse med en mørkhudet pige, og sikke en oplevelse det var alt det legetøj jeg havde bedt om lå klar på sengen, og det blev brugt grundigt i løbet af den time jeg havde reserveret Det bliver helt klart en anbefaling fra mig, hold øje med hende på annoncelight Pigen 10/10 Stedet 10/10 (hotelværelse) Service 10/10 http://www.annoncelight.dk/showad/306914 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storslem 23 Skrevet 1. November, 2020 Der er lidt fornemmelse af reklame i dette indslag......hold øje med hende osv. Fra en ny bruger. 2-3000 for en times besøg, så skal det vel også være godt. Eller er det bare inflationen? Hold øje med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NUCH2019 64 Skrevet 1. November, 2020 HejDer skrev, for 7 timer siden: Hun er en dejlig lille ebony nips, smilende og glad for at give og modtage nydelse. Nem kommunikation (engelsk) men hun taler det flydende og uden accent. Jeg fik det indtryk at hun har meget få grænser når det kommer til de frække lege, så længe man er høflig og melder klart ud hvad man kunne tænke sig at prøve med hende. Hun er min første oplevelse med en mørkhudet pige, og sikke en oplevelse det var alt det legetøj jeg havde bedt om lå klar på sengen, og det blev brugt grundigt i løbet af den time jeg havde reserveret Det bliver helt klart en anbefaling fra mig, hold øje med hende på annoncelight Pigen 10/10 Stedet 10/10 (hotelværelse) Service 10/10 http://www.annoncelight.dk/showad/306914 2000 for 1 time ... er hun virkelig så speciel og dejlig i forhold til andre dejlige/skønne piger, der ta'r omkring kr. 1.200? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HejDer 27 Skrevet 1. November, 2020 NUCH2019 skrev, for 13 timer siden: 2000 for 1 time ... er hun virkelig så speciel og dejlig i forhold til andre dejlige/skønne piger, der ta'r omkring kr. 1.200? Det vil jeg mene at hun er ja min oplevelse var et perfekt mix af GFE og fræk kinky leg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HejDer 27 Skrevet 2. November, 2020 Storslem skrev, den 1.11.2020 at 01:51: Der er lidt fornemmelse af reklame i dette indslag......hold øje med hende osv. Fra en ny bruger. 2-3000 for en times besøg, så skal det vel også være godt. Eller er det bare inflationen? Hold øje med hende Du har ret i at jeg er ny her, og har ikke for vane at skrive anmeldelser generelt. Måske du kan give et par gode råd så jeg ikke lyder som en reklame? Hendes priser ligger i den høje ende ja, men det skyldes (som jeg forstår det) hendes menukort som indeholder submissive, domina, legetøj osv. Så hvis man bare leder efter sex kan de fleste GP'er helt sikkert opfylde ens ønsker, men hvis du vil have en mere kinky oplevelse, er det Josie man skal gå til. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg