Hop til indhold
sn57

Mangler I det?

Recommended Posts

Dette ef ikke oplæg til endnu en debat om sex med eller uden gummi, men et spørgsmål til piger/kvinder generelt, som mit sær hoved har fundet på :-)

når I har samleje med kondom savner I så spermen i skeden eller der det dejligt at slippe for det og at det senere løber yd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
sn57 skrev, for 8 minutter siden:

Dette ef ikke oplæg til endnu en debat om sex med eller uden gummi, men et spørgsmål til piger/kvinder generelt, som mit sær hoved har fundet på :-)

når I har samleje med kondom savner I så spermen i skeden eller der det dejligt at slippe for det og at det senere løber yd?

Savner det. 

Jeg tænder enormt meget på sæd, på at blive fyldt op af en mand. Både i mund, skede og røv, jeg synes det er noget af det mest sexede i verden. Det er både intimt og dyrisk. 

Heldigvis tænder jeg også på at få det på kroppen og i ansigtet, så jeg lider ikke under afsavnet, men der er noget særligt ved at mærke en mand komme oppe i sig eller sprøjte i ens hals <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Jeg synes faktisk at det er super irriterende når det løber ud.. Har oplevet flere gange at mit underliv har taget godt hold om safterne i aftentimerne, og det så først er sivet ud morgenen efter på vej ud af døren, I bussen eller andre mindre passende steder :lol: så der er kondomer en lettelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Sex  uden  kondom,  er  meget  mere  intimt,  og  særligt  når  manden  får  udløsninger  og  spermen  afleveres  i  mig,  så  ja  savner  det  når  spermen  havner  i  et  kondom.

Som  Nanna  så  fint  skriver, er  det  frækt  at  få  sperm  i ansigt  eller  leveret på  skambenet i min  kønsbehåring.  Ser  super  frækt  og  en  smule  nasty  ud. 

Jeg  nyder  at  få  leveret  sperm  i mund/hals. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
sn57 skrev, for 9 timer siden:

Nu er der så ej noget som hedder, yd, (medmindre du er Svensker) men Tak fordi du fodre Fuglene :lol: og undskyld afsporing

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...