Baremig84 0 Skrevet 1. November, 2020 Hej nogen som har erfaring med følgende 2: https://annoncelight.dk/showad/307155 https://annoncelight.dk/showad/296942 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 1. November, 2020 Baremig84 skrev, for 34 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/307155 https://annoncelight.dk/showad/296942 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 1. November, 2020 Har haft besøg af Josefine. Sendt hende hjem efter 30 min. Måtte ik røre hende. nogle steder.. hun var meget følsom. alle steder Sagde hun.måtte kun slik oven over fisse. Atter en pengemaskine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Josefinepigen96 10 Skrevet 1. November, 2020 Hej issen. Hvornår er det forkert at bede om at blive slikket som man godt kan lide det? Jeg sagde jeg bedst kunne lide det ved klitten og gerne lidt forsigtigt da jeg er meget følsom. :) jeg skal vel også have noget ud af det. ;) og det eneste sted jeg ikke vil berøres er med fingre oppe i. :) alt andet er der frit spil for. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cuff-addict 3 Skrevet 1. November, 2020 (edited) Josefine er ikke så glad for at blive slikket i eller for tæt på “hullet”, nej - ej heller at du stikker fingrene op i hende. Du har sikkert også noget, du ikke er så glad for... Selvom du betaler hende for seksuelle ydelser, er det jo ikke ens betydende med, at du må/kan gøre hvad som helst ved hende Spørg evt. på forhånd, så bliver du ikke overrasket. Jeg har haft besøg af Josefine en del gange efterhånden, og hun er virkelig dejlig! Respekterer du hendes grænser, som hun respekterer dine, så får du også en lækker oplevelse ud af det Det er i hvert fald min erfaring. Redigeret 1. November, 2020 af cuff-addict 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 213 Skrevet 1. November, 2020 Er Josefines hår ægte eller delvis extensions? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Josefinepigen96 10 Skrevet 1. November, 2020 G.G. skrev, for 2 timer siden: Er Josefines hår ægte eller delvis extensions? Hejsa. på mine billeder har jeg ikke extensions, dog har jeg fået nogen påsat siden de blev taget, men det ser meget naturligt ud, så det er ikke noget man bemærker. Knus Josefine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Josefinepigen96 10 Skrevet 1. November, 2020 G.G. skrev, for 2 timer siden: Er Josefines hår ægte eller delvis extensions? cuff-addict skrev, for 6 timer siden: Josefine er ikke så glad for at blive slikket i eller for tæt på “hullet”, nej - ej heller at du stikker fingrene op i hende. Du har sikkert også noget, du ikke er så glad for... Selvom du betaler hende for seksuelle ydelser, er det jo ikke ens betydende med, at du må/kan gøre hvad som helst ved hende Spørg evt. på forhånd, så bliver du ikke overrasket. Jeg har haft besøg af Josefine en del gange efterhånden, og hun er virkelig dejlig! Respekterer du hendes grænser, som hun respekterer dine, så får du også en lækker oplevelse ud af det Det er i hvert fald min erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen 26 Skrevet 2. November, 2020 jeg er lige kommet hjem efter et besøg hos Maya fake billeder.... så jeg skred igen... gider simpelthen ikke støtte op omkring det.... især ikke når jeg på forhån i vores sms korenspondence havde spurt om hendes billeder var ægte men hun ser ganske godt ud... jeg forklarede hende på en pæn måde hvorfor at jeg ikke var intersseret.. Jeg ved ikke helt om hun forstod det 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 3. November, 2020 fynboen skrev, for 17 timer siden: jeg er lige kommet hjem efter et besøg hos Maya fake billeder.... så jeg skred igen... gider simpelthen ikke støtte op omkring det.... især ikke når jeg på forhån i vores sms korenspondence havde spurt om hendes billeder var ægte men hun ser ganske godt ud... jeg forklarede hende på en pæn måde hvorfor at jeg ikke var intersseret.. Jeg ved ikke helt om hun forstod det hvis du bruger fakebilleder eller lyver...så respekt for du tænkte med det øverste hoved...det burde alle gøre...gå igen så kan de lære det... ikke at snyde med billederne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen 26 Skrevet 3. November, 2020 det ser ud til at hun skifter billeder hver dag... så vidt jeg kan se er det stadig ikke hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elcon71 257 Skrevet 6. November, 2020 Der er rigtig mange fakes på banen under covid-19. Dog har jeg bemærket, at særdeles i hovedstadsområdet er pigerne begyndt at bruge sedler eller lokale aviser til at påvise deres autentiske billeder. Så mon ikke vores debatter og udskamninger herinde og at vi afviser piger med fake fotos, stille og roligt giver pote... Men den flotte pige er nødvendigvis ikke et godt skrald.. mange "lokker" med deres gode udseende, også må man ikke dit eller dat. Så næste debat kunne være en mere klar melding på forhånd om, at man ikke vil fingerkneppes eller slikkes - selvom det er svært at forstå for mig at det er tabu for nogen. Oplever tit pigerne får orgasme af kombi mellem finger og tunge. Men det handle vel også om kommunikation, så begge parter ved hvordan det skal gøre. Some like it rough - others more gentle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg