en_anden 12 Skrevet 1. November, 2020 https://sugardaters.com/da/profile/JKoeJ9MMRw Louna N, åh hvad skal jeg sige - alt på fransk også sproget. Og dejlig er hun. Billeder er af hende, hun ser måske endda bedre ud i virkeligheden. Fantastisk øko blow. Hun kan helt klart lide det hun gør! Eneste minus er sprogforbistringen, men hvad faen . Gentagelsesfaktor MEGET stor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1271 Skrevet 2. November, 2020 Hvordan er brysterne? Og er de ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
en_anden 12 Skrevet 2. November, 2020 De er skam øgte nok - ikke store ikke små - helt perfekte efter min smag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sex lover 99 Skrevet 7. November, 2020 Lyder dejligt. Hvad gav du for mødet og hvor langt tid er seancen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
en_anden 12 Skrevet 7. November, 2020 Prisen er yderst rimelig i forhold til kvaliteten - og tror ikke hun går så meget op i tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2020 Er hun ikke dansk ? Jeg skriver sammen med en på mail som påstår hun er louna n - og vi skriver på dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
en_anden 12 Skrevet 8. November, 2020 Hun er ikke dansk nej. Hun klarer sig med google translate, hvilket også, hvis det er den samme, fremgår helt klart af syntaksen. Skal så være den første til at indrømme - det er ikke meget sprog vi får talt - hvis du forstår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 714 Skrevet 26. November, 2020 Hun er fra Marco. En sød og dejlig dame. Jeg har været der nole gange og kommer igen. På det sidste er hun begyndt at lære dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1051 Skrevet 17. December, 2020 Sex lover skrev, den 7.11.2020 at 01:14: Lyder dejligt. Hvad gav du for mødet og hvor langt tid er seancen? 1500 skriver hun , skrev med hende igår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oldboy2800 Skrevet 4. Januar, 2021 Jeg var der et par gange sidste år. Og der er da bestemt stor gentagelsesfaktor. Hun fik også 1500 af mig - og der var ingen tid. Og så kan hun godt lide at tease. Hun havde ikke trusser på da jeg kom. Noget jeg i øvrigt sætter stor pris på. Og ja hun er frisør og fra Marokko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg