Hop til indhold
Miksolrod

Freja, trist oplevelse og spild af 1200 kr.

Recommended Posts

Guest Rødovre
69Niels skrev, for 1 minut siden:

Mange tak kære ven. Hvis du besøgte den skønne dame havde du jo så også mulighed for at komme med en konstruktiv udmelding som vedrører tråden :-o 

Nu skal du jo ikke sidde at anbefale hvem jeg skal besøge, når jeg ikke har bedt dig om det ok .

Uanset om en oplevelse har været god el ej, behøver man ikke tale nedladende om andre mennesker, det var såmænd blot min pointe, så fri mig for dine dum smarte bemærkninger igen .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rødovre skrev, for 8 timer siden:

Nu skal du jo ikke sidde at anbefale hvem jeg skal besøge, når jeg ikke har bedt dig om det ok .

Uanset om en oplevelse har været god el ej, behøver man ikke tale nedladende om andre mennesker, det var såmænd blot min pointe, så fri mig for dine dum smarte bemærkninger igen .

Det var da bare et godt råd til en kær ven :rolleyes: For det virker da som om du godt kunne trænge til lidt kærlighed :wub: og lidt gode råd :razz: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 1.11.2020 at 17:39:

I taler om et andet menneske, på baggrund af en enkelt anmeldelse.

Kunne ikke have udtrykt det bedre. Anmeldelsen og de efterfølgende kommentarer lugter langt væk af manglende respekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDarkKnight skrev, for 12 timer siden:

Kunne ikke have udtrykt det bedre. Anmeldelsen og de efterfølgende kommentarer lugter langt væk af manglende respekt.

Nu er der sørme en til der vil være skolelærer. Hvad er det du ikke forstår. Hold dig til sporet/tråden som Keeper skriver og stop jeres moralepis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KingMats
TheDarkKnight skrev, for 12 timer siden:

Præcis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Miksolrod skrev, for 10 timer siden:

Nu er der sørme en til der vil være skolelærer. Hvad er det du ikke forstår. Hold dig til sporet/tråden som Keeper skriver og stop jeres moralepis.

Det gør da da også !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...