Brandsprøjten 591 Skrevet 2. November, 2020 Lad mig lige starte med at slå fast at jeg altid har levet ud fra at når man indgår en aftale holder man den. Og nej – det er ikke i orden at snyde hinanden. Men helt ærligt – mon det kun er mændene der snyder pigerne. Der er vist masser af eksempler den anden vej rundt. Og derfor er vi nok – desværre - derhenne hvor en gruppe mænd åbenbart ”har lært at tage deres forholdsregler”. At mændene udebliver fra en aftale er heller IKKE nødvendigvis det samme som at de ikke lægger penge hos pigerne – men måske mere at de spiller på indtil flere heste og vælger at helgardere – fordi de selv har prøvet at blive brændt af på samme vis af pigerne. Og så bliver man desværre ofte ”kreativ” – for det er nemlig meget sjovere at stå med en god oplevelse end med en dårlig oplevelse. Igen – det er ikke en ok optræden. Men jeg forstår den på sin vis – desværre – godt. Og alt det med ”mellemmænd” og ”penge på forhånd”. Intentionen er rigtig god. Men det passer bare ikke ind i virkeligheden. Både kunder og de fleste af pigerne ønsker typisk diskretion – dvs at folk foretrækker at betale og modtage kontanter. Elektroniske pengeoverførsler kan nemlig altid spores og optrævles – næppe noget de fleste ønsker at opleve i den her form for hemmelige verden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 2. November, 2020 @Brandsprøjten, dit indlæg bekræfter mig i at et aftalesystem har sin berettigelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg