Guest Den flittige Skrevet 5. Maj, 2021 Citat Det kan undre hvorfor Ticha, vil forvirre os kunder, med de forskellige billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 5. Maj, 2021 Det skyldes at en ondsindet og truende mandsperson har stalket hende gennem længere tid. Hun er bange for ham og forsøger at “ skjule sig” - men har behov for at tjene penge. Men nu har nogle - sikkert velmenende - sjæle her på EG afsløret hendes lille hemmelighed og oven i købet afsløret hendes tilholdssted. Selv om hun frabeder sig al omtale. Hun har også slettet sin annonce. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 5. Maj, 2021 Ridderlig skrev, for 42 minutter siden: Det skyldes at en ondsindet og truende mandsperson har stalket hende gennem længere tid. Hun er bange for ham og forsøger at “ skjule sig” - men har behov for at tjene penge. Men nu har nogle - sikkert velmenende - sjæle her på EG afsløret hendes lille hemmelighed og oven i købet afsløret hendes tilholdssted. Selv om hun frabeder sig al omtale. Hun har også slettet sin annonce. Det er trist og høre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 421 Skrevet 5. Maj, 2021 Ridderlig skrev, for 6 timer siden: Det skyldes at en ondsindet og truende mandsperson har stalket hende gennem længere tid. Hun er bange for ham og forsøger at “ skjule sig” - men har behov for at tjene penge. Men nu har nogle - sikkert velmenende - sjæle her på EG afsløret hendes lille hemmelighed og oven i købet afsløret hendes tilholdssted. Selv om hun frabeder sig al omtale. Hun har også slettet sin annonce. øhhh..... hvor frabeder hun sig al omtale henne ??? måske hun slet ikke skal bruge annonceligt eller hendes egne fotos, hvis hun gerne vil skjule sig ! bare lige inden du kommer med et opstød mod os som har skrevet eller bekræftet at det er hende! det her jo et forum for brugerne at der er en psyko som stalker hende eller gerne vil have hende i sin "stald" af piger der arbejder for ham. dem er der sikkert en hel del af - ikke bare hos Tischa - men sikkert mange som kommer ud for - skulle det så afholde alle fra at skrive anmeldelser og efterlysninger ? det er da helt sikkert sørgeligt at hun og andre kommer ud for den slags ! men hvad skal man gøre ved det ? oprette et ny forum, hvor man udstiller ham som stalker hende med foto og navn - nu hvor han er dømt for rufferi tidligere ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 5. Maj, 2021 Jeg kommer ikke med et opstød, men - synes jeg selv - relevant info om, hvorfor Ticha agerer som hun gør. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 421 Skrevet 6. Maj, 2021 Ridderlig skrev, for 18 timer siden: Jeg kommer ikke med et opstød, men - synes jeg selv - relevant info om, hvorfor Ticha agerer som hun gør. jo det gør du haha når du skriver, at hun er blevet "afsløret" herinde og "ovenikøbet" hvor hun holder til , også "selvom hun har fra bedt sig al omtale " så er det svært at læse det som andet end et moralsk surt opstød mod TS og indlæg. men fint nok hvor har skrevet at hun ikke vil ha omtale. ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 6. Maj, 2021 peter.c skrev, for 4 timer siden: jo det gør du haha når du skriver, at hun er blevet "afsløret" herinde og "ovenikøbet" hvor hun holder til , også "selvom hun har fra bedt sig al omtale " så er det svært at læse det som andet end et moralsk surt opstød mod TS og indlæg. men fint nok hvor har skrevet at hun ikke vil ha omtale. ??? Det siger hun til alle kunder - ifølge hendes udsagn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 421 Skrevet 7. Maj, 2021 (edited) Ridderlig skrev, for 20 timer siden: Det siger hun til alle kunder - ifølge hendes udsagn. det passer så ikke ... altså det passer sikkert at hun har sagt til dig at hun siger det til alle kunder! men det er ikke blevet nævnt en eneste gang til mig fra hende Redigeret 7. Maj, 2021 af peter.c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 7. Maj, 2021 Det er ikke tischa hun ser helt anderledes ud. Har fundet billeder af begge så helt sikker. Hun gik under et andet navn før som jeg så kan lade være med at skrive hvis der er en stalker efter hende. Men de sidste billeder før skrevet af ægte de andre bare nogle hun har fundet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 8. Maj, 2021 Never mind Nu er hun “flygtet” fra Aarhus fordi stalkeren forsøgte at komme ind hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handy66 87 Skrevet 11. Maj, 2021 Jeg besøgte her omtalte pige i torsdags. Det var ikke noget at skrive hjem om, men billederne er for en dels vedkommende ægte nok. Alt andet, lokaler, bad og pige er lidt skuffende, uden jeg vil komme nærmere ind på hvad der ligger i det. Bare lidt usselt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg