kop 74 Skrevet 2. November, 2020 det lykkedes mig at gøre en gravid selm om kondomet ikke gik i stykker. Jeg blev oversaket hvor lidt der skal til for at gøre en kvinde gravid. Nogen af GP kommer fra lande hvor det er svært at få p- piller og det er kun kondomet der beskytter mod gravidetet. Det er også svært at få fadt i fortrydelses piller fordi det kræver recept fra en læge i bla Ungarn. Jeg ved en GP der har fået abort 6 gange og hun var 23 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fredemusen123 Skrevet 3. November, 2020 kop skrev, for 6 timer siden: det lykkedes mig at gøre en gravid selm om kondomet ikke gik i stykker. Jeg blev oversaket hvor lidt der skal til for at gøre en kvinde gravid. Nogen af GP kommer fra lande hvor det er svært at få p- piller og det er kun kondomet der beskytter mod gravidetet. Det er også svært at få fadt i fortrydelses piller fordi det kræver recept fra en læge i bla Ungarn. Jeg ved en GP der har fået abort 6 gange og hun var 23 år. Var det en gp? Og opsøgte hun dig så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1087 Skrevet 3. November, 2020 fredemusen123 skrev, for 9 timer siden: Tilbød hende både på aftenen og dagen efter at give hende en fortrydelsespille, men hun ville ikke og hun mente at have styr på det. Jeg endda tilbød at betale hende lidt penge for at tage pillen, så jeg burde nok være okay rolig omkring at hun har en spiral. Ok kan du ikke prøve at forklare mig logikken i at en pige der "mente" hun har styr på det ikke vil tage i mod penge for at tage en fortrydelsespille? Rent logisk er det da dumt af hende, da det er nemme penge lige i lommen, medmindre der er noget jeg ikke forstår? Beklager @fredemusen123 men tror mere og mere på at du nok skal have ændret dit navn til daddymusen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fredemusen123 Skrevet 3. November, 2020 MrLovaLova skrev, for 1 minut siden: Ok kan du ikke prøve at forklare mig logikken i at en pige der "mente" hun har styr på det ikke vil tage i mod penge for at tage en fortrydelsespille? Rent logisk er det da dumt af hende, da det er nemme penge lige i lommen, medmindre der er noget jeg ikke forstår? Beklager @fredemusen123 men tror mere og mere på at du nok skal have ændret dit navn til daddymusen Fordi der ingen grund er til at få det dårligt denne pille. Jeg er 24 år og har ikke sovet i 3 dage pga det her. Hvorfor skal du fucke mig endnu mere op? Og jeg kan ikke slette tråden nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 3. November, 2020 undrer mig lidt, du skriver kondom sprang, opdager man ikke det ret hurtigt inden man får udløsning ? Du er sikker på at du ikke har dyrket sex helt uden kondom og nu pludselig har fået kolde fødder ? og i stedet skriver at kondomet sprang da det lyder mere tilforladeligt . Nevermind, du må en tur til lægen og lad dig teste efter 4 uger på bisbebjerg og så stole på pigen taler sandt, andet kan du ikke gøre nu . Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fredemusen123 Skrevet 3. November, 2020 Rødovre skrev, for 5 minutter siden: undrer mig lidt, du skriver kondom sprang, opdager man ikke det ret hurtigt inden man får udløsning ? Du er sikker på at du ikke har dyrket sex helt uden kondom og nu pludselig har fået kolde fødder ? og i stedet skriver at kondomet sprang da det lyder mere tilforladeligt . Nevermind, du må en tur til lægen og lad dig teste efter 4 uger på bisbebjerg og så stole på pigen taler sandt, andet kan du ikke gøre nu . Held og lykke Nej for det var en mindre revne på siden af kondommet og det var faktisk svært at vurdere om det var sæd eller glidecreme udenpå kondommet. Det meste af sæden holdte sig inde i kondommet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 3. November, 2020 fredemusen123 skrev, for 7 minutter siden: Nej for det var en mindre revne på siden af kondommet og det var faktisk svært at vurdere om det var sæd eller glidecreme udenpå kondommet. Det meste af sæden holdte sig inde i kondommet Jeg tror altså ikke du skal være nervøs, for at berolige dig, så ring til aidslinjen, så får du helt sikkert af vide at du ikke er smittet med noget, de er eksperter ! Mht om hun er gravid eller ej, er det kun hendes ansvar, da du har opført dig som du skulle mht prævention og har kun ikke en plan b hvis et gummi sprænger, så er hun ikke særlig ansvarsfuld, men stol alligevel på hvad hun sagde til dig . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 3. November, 2020 fredemusen123 skrev, for 50 minutter siden: Nej for det var en mindre revne på siden af kondommet og det var faktisk svært at vurdere om det var sæd eller glidecreme udenpå kondommet. Det meste af sæden holdte sig inde i kondommet Tag det roligt! 1. pigen bruger sikker spiral som hun siger. 2. Graviditet er ikke bare noget der sker med mindre i er utrolig “heldige”. 3. Overvej om GP verdenen er noget for dig. Der er en risiko på forskellige planer i denne verden, man bliver nødt til at affinde sig med. 4. Find en kæreste. Med din alder vælter det med parringsvillige unge dejlige piger -lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 971 Skrevet 3. November, 2020 MrLovaLova skrev, for 1 time siden: Ok kan du ikke prøve at forklare mig logikken i at en pige der "mente" hun har styr på det ikke vil tage i mod penge for at tage en fortrydelsespille? Rent logisk er det da dumt af hende, da det er nemme penge lige i lommen, medmindre der er noget jeg ikke forstår? Beklager @fredemusen123 men tror mere og mere på at du nok skal have ændret dit navn til daddymusen Jeg tog en fortrydelsespille for ca. 20 år siden og jeg gør det aldrig igen! Jeg kunne åbenbart ikke tåle hormonerne og i løbet af en uge lignede jeg michelin-manden på grund af ophobet vand i kroppen. Så der kan sagtens være en gyldig grund til hun ikke rører det skidt for penge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13905 Skrevet 3. November, 2020 lurik skrev, for 38 minutter siden: Med din alder vælter det med parringsvillige unge dejlige piger Der er faktisk større chance for at få klamydia ude i byen, end hos en glædespige - og får man bollet en pige tyk - så forbliver hun ofte overvægtig og -mægtig resten af livet - så man for alvor for brug for at gå til glædspige for at overleve et ægteskab 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 3. November, 2020 tag det nu roligt der er ingen grund til at køre sig selv helt op du er ikke den første det er sket for og ikke den sidste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 3. November, 2020 Miza skrev, for 14 minutter siden: Jeg tog en fortrydelsespille for ca. 20 år siden og jeg gør det aldrig igen! Jeg kunne åbenbart ikke tåle hormonerne Selv om det stadigt bestemt ikke er sundt. Så har lægevidenskaben rykket sig lidt de sidste 20 år Ved fra min ex kone (Den første) at de er noget "mildere" i dag Og så skal @fredemusen123 slappe af, nu ved jeg ikke om han er årets catch, men tænker at chancen for at hun vil have et barn med en tilfældig kunde, er ca. lige så stor som chancen for hun er gravid Jeg ville personligt panikke over køns sygdomme, de smitter noget mere end sæd imprægnere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wouldloveto 89 Skrevet 3. November, 2020 jeg har oplevet 4 gange at kondomet er sprunget, og har aldrig fået sygdomme eller faderskabssager på halsen, så tror bare du skal trykke på PYTknappen Citat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 3. November, 2020 Jeg tænker at mange er beskyttet mod graviditet med mere end kondom. personligt er jeg beskyttet på 3 måder. Der var større chance for at gøre Jomfru Maria gravid, end der er for at gøre mig gravid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 3. November, 2020 Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden: Der er faktisk større chance for at få klamydia ude i byen, end hos en glædespige - og får man bollet en pige tyk - så forbliver hun ofte overvægtig og -mægtig resten af livet - så man for alvor for brug for at gå til glædspige for at overleve et ægteskab Klamydia er nemmere at slippe af med end en der jagter dig for Kongens mønt de næste 18 år. apropos piger og graviditet. Så lige Medina med rogn i natholdet i går. Hold da op - hun nærmer sig flodheste-stadiet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 3. November, 2020 (edited) smukke Sara skrev, for 24 minutter siden: Jeg tænker at mange er beskyttet mod graviditet med mere end kondom. personligt er jeg beskyttet på 3 måder. Der var større chance for at gøre Jomfru Maria gravid, end der er for at gøre mig gravid Men Jomfru Maria blev jo gravid alligevel Redigeret 3. November, 2020 af Bear Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fredemusen123 Skrevet 3. November, 2020 lurik skrev, for 1 time siden: Tag det roligt! 1. pigen bruger sikker spiral som hun siger. 2. Graviditet er ikke bare noget der sker med mindre i er utrolig “heldige”. 3. Overvej om GP verdenen er noget for dig. Der er en risiko på forskellige planer i denne verden, man bliver nødt til at affinde sig med. 4. Find en kæreste. Med din alder vælter det med parringsvillige unge dejlige piger -lurik Mange tak for svar! Og nej du har ret, gp verden er måske ikke helt for mig endnu. Når jeg kan bekymre mig om noget så usandsynligt som dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4545 Skrevet 3. November, 2020 Bear skrev, for 26 minutter siden: Jomfru Maria blev jo gravid alligevel Og det endda selvom de tre vise mænd gik efter stjernen. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 3. November, 2020 (edited) fredemusen123 skrev, for 15 timer siden: Hejsa Jeg er en ung fyr i dette felt og har ikke de store erfaringer. Jeg var igår sammen med en sød GP. Hun virkede til at have styr på tingene og god til engelsk, hvilket egentlig gjorde mig rolig nok. Men vi var så uheldige at der var kommet en lille revne på siden af kondommet. Dette har efterfølgende gjordt mig meget nervøs, selvom hun efterfølgende mange gange forsikrede mig at hun havde en spiral og hun virkede oprigtig selv i vildrede over at potientielt være blevet ramt af sexsygdom fra mig, hvilket hun ikke skal være. Jeg skal helt sikkert et besøg forbi lægen. Men jeg har ikke kunne tænke på andet siden, hvad nu hvis hun bliver gravid. Derfor håber jeg at der er nogen herinde som måske kan berolige mig lidt og fortælle om jeres indtryk af branchen brug af p-piller eller andre former for prævention. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan tage hendes ord for 100 % sande, men har brug for ekstra bekræftelse herinde fra. Jeg forstår faktisk den “paranoide” fornemmelse – jeg havde den selv da jeg var teenager/ung jeg var panisk angst for at være årsag til uønsket graviditet – er gået glip af masser af god fisse pga. det MEN når vi taler om en professionel, prostitueret kvinde skal du nok ikke være så bekymret, det er nok de færreste prostituerede som for alvor er interesseret i at få barn med en tilfældig kunde Redigeret 3. November, 2020 af mature man lidt mere præcis ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 3. November, 2020 fredemusen123 skrev, for 3 timer siden: Jeg er 24 år og har ikke sovet i 3 dage pga det her. Hvorfor skal du fucke mig endnu mere op? Og jeg kan ikke slette tråden nu Champ - ro på Jeg har selv været del af 'hobbyen' siden jeg var 17; og sprængte og revnede kondomer er bare én af de ting der hører hobbyen til. Se gennem logikkens briller på situationen: 1. Hun bad dig bruge kondom til at starte med. Hun er altså ikke interesseret i sygdomme eller graviditet. 2. Hun hævder også at bruge spiral. Hun er altså virkelig ikke interesseret i at være gravid. 3. Hvorfor skulle hun ville gøres gravid af en tilfældig gæst; og så en ung knægt hun ikke kender, der stadig er ved at få styr på livet? (Intet mod dig, men den gennemsnitlige 24-årige har altså sand i hovedet) 4. Hun takker nej til din hjælp fordi hun selv har styr på sagen, og/eller er så rolig fordi der intet er at frygte. Så slå koldt vand i blodet kammerat - det lyder til du har bedre chance for at vinde i lotto, end at skulle sige hej til Junior om 9 måneder. Som tillæg: 5. Overvej om den her 'sport' er for dig, der kommer utvilvsomt sjovere og mere fucked op ting på opleveren Det kræver nogle gange is i maven og et stålsind. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handsomegentlemancph 39 Skrevet 3. November, 2020 @fredemusen123 - eller Daddymusen, som en anden kaldte dig tidligere ; ) Hvis pigen kunne få betaling for det knald i de næste 18 år, ville hun så ikke pludselig få rigtig mange penge ud af det ene knald? Gad vide, om ikke det vil være smartest af hende at vælge en ung mand som dig, som vil være betalingsdygtig i mange år i stedet for en ældre kunde? Men hvis hun ikke har et billede af dig fra overvågningskameraet eller telefonnummer eller email på dig, så vil det formentlig blive svært for hende at finde dig. Så det er ikke sikkert, at du behøver bekymre dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fredemusen123 Skrevet 3. November, 2020 Handsomegentlemancph skrev, for 1 minut siden: @fredemusen123 - eller Daddymusen, som en anden kaldte dig tidligere ; ) Hvis pigen kunne få betaling for det knald i de næste 18 år, ville hun så ikke pludselig få rigtig mange penge ud af det ene knald? Gad vide, om ikke det vil være smartest af hende at vælge en ung mand som dig, som vil være betalingsdygtig i mange år i stedet for en ældre kunde? Men hvis hun ikke har et billede af dig fra overvågningskameraet eller telefonnummer eller email på dig, så vil det formentlig blive svært for hende at finde dig. Så det er ikke sikkert, at du behøver bekymre dig. Tror det ville være bedre at finde en med lidt flere penge end mig da, men hun har mit nummer, så i såfald er jeg da fanget. Men folk herinde har heldigvis givet mig gode grunde til ikke at bekymre mig. Hun har mit nr og kan nok godt adskille mit nr fra mange andre hun har, fordi jeg tilbød min hjælp dagen efter som hun afviste, fordi hun selv havde styr på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 3. November, 2020 og der for skal du ikke bekymre dig du har vist dig som gentelman og vist du tager det alvorligt så sov du roligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. November, 2020 @fredemusen123 Du er vist typen der bekymre dig for meget om alverdens ting, der i teorien kan gå galt. Sandsynligheden for at du har fået en kønssygdom som følge af en revne i et kondom, vil jo stadig fordre at pigen har en kønssygdom, samt at revnen skulle være nok til at overføre smitten. Umiddelbart tænker jeg, at sandsynligheden for at begge dele skulle være opfyldt er begrænset. Det kan man selvfølgelig godt være lidt urolig for, men du har jo planlagt at blive testet, og hvis du ikke mærker nogen symptomer inden du bliver testet, så prøv at tage det roligt. Omkring graviditet, så skal i fandeme være meget uheldige. For det første skal hun lyve omkring at hun bruger spiral, og for det andet skal det jo passe med hendes ægløsning. Ægget har en levetid på 24-48 timer, hvor det kan befrugtes. Dertil skal man medregne at sædceller godt kan overleve nogle dage, så det er muligt at sperm før ægløsning kan befrugte ægget som først frigives nogle dage efter. Nå, alt i alt er tidsrummet begrænset Godt så. Et befrugtet ægget er ej heller nok. Det befrugtede æg skal ligeledes "finde vej" til livmoderen, for at miraklet et nyt liv kan skabes. Så er der allerede en masse konspirationsteorier omkring at pigen måske har skjulte hensigter. Havde hun det ville hun nok gribe det anderledes, således at sandsynligheden ville blive større for at opnå graviditet. Er man i det hele taget bange for om et kondom er intakt, så er det klogt at man sikre sig at emballagen ikke er brudt. Det er jo nok derfor at mange GP´er selv ønsker at pakke det ud, og måske også kun vil bruge sine egne. Alt i alt kan din bekymring nok sammenlignes med, at man er bange for, at komme meget til skade vil et springe på vejen fra en fortovskant. Ja, det kan jo ske, men lær generelt at nyde livet på en forsvarlig måde (I har jo brugt beskyttelse) Drop herefter diverse bekymring og forhold dig først, hvis der er noget at forholde sig til. Med hensyn til at skifte telefonnummer m.v. så drop det, ud fra dine skriv vurdere jeg at du både har stor empati og meget bekymring, men tror ikke du har en adfærd som en slags "Flugt billist" Afslutningsvis så synes jeg ikke du pga af din bekymring skal droppe sex generelt. Tænker man sig om, kan man på ingen måde konkludere at det er med livet som indsats af dyrke købesex, ej heller at man kan sikre sig imod alt ved gratis sex. Du er en frisk ung mand, og har livet foran dig, Gør lidt ved dine bekymringer, og fokuser i højere grad på de glæder du oplever. Har din oplevelse været god, så fokuser på det. Håber du kan bruge det til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 3. November, 2020 Undskyld, men kan der efterhånden koges mere suppe på det skind? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg