GokGok 66 Skrevet 3. November, 2020 fredemusen123 skrev, for 18 timer siden: hah, du mener min bekymring er latterlig? Kig i spejlet, ville nogen kvinden nogensinde ønske sig et barn med dig, også er dine bekymringer gået ovre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoligKBH 57 Skrevet 3. November, 2020 Mr Black skrev, for 23 timer siden: da hun opdagede det styrtede hun ud og skyllede sig grundigt ..... da hun opdagede det .... :) :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 3. November, 2020 Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden: Og det endda selvom de tre vise mænd gik efter stjernen. Hun var en tøjte, var hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 3. November, 2020 fredemusen123 skrev, den 2.11.2020 at 20:16: Hejsa Jeg er en ung fyr i dette felt og har ikke de store erfaringer. Jeg var igår sammen med en sød GP. Hun virkede til at have styr på tingene og god til engelsk, hvilket egentlig gjorde mig rolig nok. Men vi var så uheldige at der var kommet en lille revne på siden af kondommet. Dette har efterfølgende gjordt mig meget nervøs, selvom hun efterfølgende mange gange forsikrede mig at hun havde en spiral og hun virkede oprigtig selv i vildrede over at potientielt være blevet ramt af sexsygdom fra mig, hvilket hun ikke skal være. Jeg skal helt sikkert et besøg forbi lægen. Men jeg har ikke kunne tænke på andet siden, hvad nu hvis hun bliver gravid. Derfor håber jeg at der er nogen herinde som måske kan berolige mig lidt og fortælle om jeres indtryk af branchen brug af p-piller eller andre former for prævention. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan tage hendes ord for 100 % sande, men har brug for ekstra bekræftelse herinde fra. Hej, hvis hun brugte spiral er der kun 2 % chance for at hun kan blive gravid. Og hvis det kun er en lille ris i kondomet og stadig "fyld" i kondomet er sandsynligheden for at hun bliver gravid = 0. Så bare tag det roligt. de fleste gp'er ved hvad de laver. Jeg vil stadig få mig selv tjekket for kønssygdomme om 4 uger( for en sikkerhedsskyld) Men fremover prøv at slappe af og evt altid have en back up plan hvis uheldet skulle ske igen. En plan der kan gøre at du ikke bliver så nervøs:) Håber du har det bedre. Og til jer andre der driller ham... shame on yoooou. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 4. November, 2020 En lille joke. hvad er sikker sex ? - det er at opgive falsk navn og telefonnummer GGGG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thungur 301 Skrevet 4. November, 2020 Rødovre skrev, for 22 timer siden: undrer mig lidt, du skriver kondom sprang, opdager man ikke det ret hurtigt inden man får udløsning ? Nej det är inte säkert att man gör. Jag gjorde det inte när det hände mig, eller så gick den möjligen sönder precis när jag drog ut soldaten. Hur som haver så hamnade allt där det inte skulle vara... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1087 Skrevet 4. November, 2020 fredemusen123 skrev, den 3.11.2020 at 10:13: Mange tak for svar! Og nej du har ret, gp verden er måske ikke helt for mig endnu. Når jeg kan bekymre mig om noget så usandsynligt som dette Du har forhåbentlig lært at man ikke skal tage pigen i det forkerte hul og risikere hun bliver med rogn 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fredemusen123 Skrevet 4. November, 2020 (edited) MrLovaLova skrev, for 12 minutter siden: Du har forhåbentlig lært at man ikke skal tage pigen i det forkerte hul og risikere hun bliver med rogn du er jo fuld af lort MrLovaLova haha. Jeg får det bedre og bedre, men dine kommentar gør mig usikker hver gang. Redigeret 4. November, 2020 af fredemusen123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 4. November, 2020 fredemusen123 skrev, for 2 timer siden: du er jo fuld af lort MrLovaLova haha. Jeg får det bedre og bedre, men dine kommentar gør mig usikker hver gang. Come nu Fredefar.. Han spiller jo på at du er lidt naiv, nemt påvirkelig, og rædselsslagen for at ha' skudt et barn op i en GP Du fodrer trolden med at skrive tilbage om hvor meget det ligger dig på sinde - så selvfølgelig bli'r han ved. Wake up, kid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 4. November, 2020 fredemusen123 skrev, den 3.11.2020 at 07:34: Det meste af sæden holdte sig inde i kondommet Pyha. Så kan du jo ånde lettet op. Det er faktisk den samme pullout-strategiprævention jeg benytter mig af. Max 50% inde og så de resterende 50% udenfor. Så kan hun umuligt blive gravid...... jøsses, wtf, milde moses, omg mv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. November, 2020 kop skrev, den 3.11.2020 at 00:35: det lykkedes mig at gøre en gravid selm om kondomet ikke gik i stykker. Jeg blev oversaket hvor lidt der skal til for at gøre en kvinde gravid. Nogen af GP kommer fra lande hvor det er svært at få p- piller og det er kun kondomet der beskytter mod gravidetet. Det er også svært at få fadt i fortrydelses piller fordi det kræver recept fra en læge i bla Ungarn. Jeg ved en GP der har fået abort 6 gange og hun var 23 år. Jeg var sammen med en pige i 10 år, og selvom vi prøvede homon behandlinger m.m. lykkes det os aldrig at få hende gjort gravid, og tilslut ødelagde det vores forhold. I mit næste forhold blev min partner gravid ca. 3 mdr. efter vi besluttede at prøve at få et barn. Det korte af det lange. Selv hvis du knalder uden gummi og har meget potent sæd og knalder mens hun har ægløsning, så er der under 50% sandsynlighed for at pigen bliver gravid. Bruger du kondom under dette knald og det ikke går i stykker, så er sandsynligheden så lille at den ikke kan beregnes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. November, 2020 fredemusen123 skrev, den 3.11.2020 at 07:34: Nej for det var en mindre revne på siden af kondommet og det var faktisk svært at vurdere om det var sæd eller glidecreme udenpå kondommet. Det meste af sæden holdte sig inde i kondommet Som andre har skrevet, har jeg aldrig oplevet en mindre revne på siden af et kondom. Jeg har flere gange oplevet at kondomet er gåt i stykker i kampens hede, men de er altid sprunget helt så hele pik hovedet var blottet. Både pigen og jeg kunne tydeligt mærke når de sprang. Et par gange har jeg været sammen med en Thai pige som brugte massage olie på kondommet, hvilket ofte får dem til at gå i stykker. I disse tilfælde springer de sjældent, men falder nærmest fra hinanden og pigen registre ofte ikke at det sker. Jeg vil ikke udelukke at massage olie kan være årsagen og at i stoppede ligesom det begyndte at falde fra hinanden. Men hvis det er tilfældet, er det MEGET usandsynligt at det er sæd som du kunne se uden på kondomet. Det er meget mere sandsynligt at det er "væsker" fra pigens skede, som har det med at blive hvide under kampen, lidt ligesom når man pisker æggehvider. Omkring at hun har dit tlf. nr. så vil jeg ikke bekymre mig om det overhovedet. Den måde som hun reagerede på jvf. din beskrivelse, gør at jeg tvivler stærkt på at hun vil kontakte dig selvom hun skulle være blevet gravid og vælge at få barnet. Men for fremtiden, så køb dig en billig mobil tlf. og et taletidskort. Så vil de have meget svært ved at finde dig hvis det skulle gå galt igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manimal 67 Skrevet 5. November, 2020 Tror ikke hun er gravid, i hvert fald kun en meget lille chance for det. Forresten hvorfor købte i ikke en fotrydelses pille, de kan i Danmark fås i håndkøb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ishoej 63 Skrevet 7. November, 2020 fredemusen123 skrev, den 2.11.2020 at 20:16: Hejsa Jeg er en ung fyr i dette felt og har ikke de store erfaringer. Jeg var igår sammen med en sød GP. Hun virkede til at have styr på tingene og god til engelsk, hvilket egentlig gjorde mig rolig nok. Men vi var så uheldige at der var kommet en lille revne på siden af kondommet. Dette har efterfølgende gjordt mig meget nervøs, selvom hun efterfølgende mange gange forsikrede mig at hun havde en spiral og hun virkede oprigtig selv i vildrede over at potientielt være blevet ramt af sexsygdom fra mig, hvilket hun ikke skal være. Jeg skal helt sikkert et besøg forbi lægen. Men jeg har ikke kunne tænke på andet siden, hvad nu hvis hun bliver gravid. Derfor håber jeg at der er nogen herinde som måske kan berolige mig lidt og fortælle om jeres indtryk af branchen brug af p-piller eller andre former for prævention. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan tage hendes ord for 100 % sande, men har brug for ekstra bekræftelse herinde fra. Har jeg oplevet en del gange. Jeg plejer bare at tænke, at hvis hun gerne vil have et barn på den måde, så skal jeg da ikke stille mig i vejen for det. Hun skal da have lov til at få alle de børn hun kan slippe af sted med Hvem ved, måske nogle af mine tidligere oplevelser render rundt med en lille skandinavisk souvenir et sted i østeuropa eller Thailand? Det er godt nok ikke noget der holder mig søvnløs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 7. November, 2020 @Daddymusen, ro på du kommer maksimalt til at betale børnebidrag til 6 unger, og et godt råd: gør som jeg altid gjorde da jeg var på din alder, smid en pose slik over hegnet hvergang du passerer en børnehave, så sikrer du dig imod at dine unger bliver drillet med de har en fedterøv som far, det virker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg