Frække Tanja 3633 Skrevet 21. November, 2020 (edited) Svendsenaalborg skrev, for 2 timer siden: Bare lige en lille forespørgsel: desværre, og det er egentlig for dårligt, er siden her ikke i stand til at afspille videoer på iPhone og iPad. Sidste år så jeg kun trækningsvideoerne, når jeg en sjælden gang gik på fra computeren. Sender du en PM til vinderne, så man ikke risikerer at gå glip af sin gevinst? Please Jeg laver video som altid og vinderen får besked via pb ja Mht det tekniske må jeg være dig svar skyldig Redigeret 21. November, 2020 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 21. November, 2020 Roger Rabbit skrev, for 2 timer siden: Sjovt initiativ. Jeg er på. Tak Super. Så skal du jo bare tilmelde dig Hvordan kan du læse i opslaget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 22. November, 2020 SÅ ER DET SIDSTE CHANCE FOR TILMELDING IDAG SØNDAG. GOGO PEOPLE 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 22. November, 2020 Kl. 24 tæller jeg op og forbereder sedlerne. og der kan derfor kl. 24 IKKE længere tilmeldes. KL. 24 PRÆCIST. Så for god ordens skyld er der ingen grund til at skrive for tilmelding efter 24 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den Krøllede Skrevet 22. November, 2020 Frække Tanja skrev, for 36 minutter siden: Kl. 24 tæller jeg op og forbereder sedlerne. og der kan derfor kl. 24 IKKE længere tilmeldes. KL. 24 PRÆCIST. Så for god ordens skyld er der ingen grund til at skrive for tilmelding efter 24 Ok, så hvad tid siger du? Var det 24? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 22. November, 2020 Den Krøllede skrev, for 3 minutter siden: Ok, så hvad tid siger du? Var det 24? Ja præcis 24 vil jeg tro i og med at der ikke findes andre klokkeslet kl 24 end 24.00.00 det næste bliver jo 0.00.01 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 22. November, 2020 Den Krøllede skrev, 1 time siden: Ok, så hvad tid siger du? Var det 24? Ja man kan blive helt i tvivl Ik?? Min erfaring siger mig det er nødvendigt med pencil og pap 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 22. November, 2020 (edited) Så er klokken 24.05 og det er slut med tilmeldingerne. Der er i kalenderen med mig: 93 tilmeldte. I kalenderen med os begge er der: 85 tilmeldte. TAK FOR JERES TILMELDINGER OG HELD OG LYKKE, KNÆK OG BRÆK TIL JER ALLE OBS. JEG/VI FORVENTER SERIØSITET I ÅR FRA DELTAGERNE I FORHOLD TIL INDLØSNING. OG I ÅR VIL MAN IKKE KUNNE DELTAGE FREMOVER HVIS IKKE MAN INDLØSER SIN GEVINST. HÅBER PÅ FORSTÅELSE. Redigeret 22. November, 2020 af Frække Tanja 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 23. November, 2020 Frække Tanja skrev, for 16 timer siden: Så er klokken 24.05 og det er slut med tilmeldingerne. Der er i kalenderen med mig: 93 tilmeldte. I kalenderen med os begge er der: 85 tilmeldte. TAK FOR JERES TILMELDINGER OG HELD OG LYKKE, KNÆK OG BRÆK TIL JER ALLE OBS. JEG/VI FORVENTER SERIØSITET I ÅR FRA DELTAGERNE I FORHOLD TIL INDLØSNING. OG I ÅR VIL MAN IKKE KUNNE DELTAGE FREMOVER HVIS IKKE MAN INDLØSER SIN GEVINST. HÅBER PÅ FORSTÅELSE. jeg er så klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 28. November, 2020 Så skal vi kun sove 1 gang mere før den første spænding bliver udløst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 28. November, 2020 Valderrama skrev, for 4 timer siden: Så skal vi kun sove 1 gang mere før den første spænding bliver udløst Ja nu går der ikke længe før det går løs 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 28. November, 2020 Så er det nu. Vinderen af TANJAS KALENDER D. 1 SØNDAG I ADVENT ER: FT 1sa.mp4 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 28. November, 2020 Vinderen 1.søndag i advent i fælles kalenderen er: fælles 1sa.mp4 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 29. November, 2020 Tillykke til vinderne, desværre ikke mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 29. November, 2020 Årh men det er da spænding på højt plan når den seddel bli'r foldet ud!! Tillykke drengene; næste uge krydser jeg spændt fingre igen! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 29. November, 2020 Sikke en skøn måde at starte julen på med den præmie det bliver vidt en knald god jul i år 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mni4600 5 Skrevet 29. November, 2020 Får vinderen direkte besked ? Jeg kan ikke se videoen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 29. November, 2020 Mni4600 skrev, for 1 minut siden: Får vinderen direkte besked ? Som pigerne skrev øverst på Side 3 her: Frække Tanja skrev, den 21.11.2020 at 01:09: Jeg laver video som altid og vinderen får besked via pb ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 29. November, 2020 Mni4600 skrev, for 9 minutter siden: Får vinderen direkte besked ? Jeg kan ikke se videoen Find en pc, de ka ikke ses på iPhone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperh6 19 Skrevet 1. December, 2020 Kan kun sige, STORT tillykke til de heldige. Vi andre må håbe..... Kommer der mon en lille historie? Jesper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 2. December, 2020 Så fik jeg indløst min præmie, hold op hvor er Tanja bare dejlig, en lille lækker kvinde med dejlige stor og bløde bryster what not to like. Jeg blev forkælet af Tanja på alle leder og kanter og gik derfra med et endnu støre smil på læben end da jeg kom Så dem der kommer til at vinde tid med Tanja kan glæde sig, hvis de ikke skulle være så heldig så bare tag og besøg hende alligevel for man bliver ikke skuffet i hendes selskab Så krydser man bare finger for man kan være heldig og møde Tanja og Lina sammen, ville være at komme i paradis med 2 så frække og skønne kvinder 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 2. December, 2020 Fedtmules bror skrev, 1 time siden: Så fik jeg indløst min præmie, hold op hvor er Tanja bare dejlig, en lille lækker kvinde med dejlige stor og bløde bryster what not to like. Jeg blev forkælet af Tanja på alle leder og kanter og gik derfra med et endnu støre smil på læben end da jeg kom Så dem der kommer til at vinde tid med Tanja kan glæde sig, hvis de ikke skulle være så heldig så bare tag og besøg hende alligevel for man bliver ikke skuffet i hendes selskab Så krydser man bare finger for man kan være heldig og møde Tanja og Lina sammen, ville være at komme i paradis med 2 så frække og skønne kvinder Åh tak for de søde ord Det var dejligt at få lov at forkæle dig og nusse om dig 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 2. December, 2020 Frække Tanja skrev, for 6 timer siden: Åh tak for de søde ord Det var dejligt at få lov at forkæle dig og nusse om dig Det var så lidt Hihi det var også virkelig dejligt og man får lyst til mere så glæder mig til at se dig igen en anden gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 2. December, 2020 Fedtmules bror skrev, for 10 minutter siden: Det var så lidt Hihi det var også virkelig dejligt og man får lyst til mere så glæder mig til at se dig igen en anden gang Dejligt at høre. Ja det kan godt være vanedannende med god sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 2. December, 2020 Frække Tanja skrev, for 2 timer siden: Dejligt at høre. Ja det kan godt være vanedannende med god sex Det kan det, så kommer gerne igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg