Hop til indhold
Frække Tanja

Frække Tanja"s adventskalender 2020

Recommended Posts

Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Det er sgu dejligt at se, at præmievinderen @Fedtmules bror indløser sin præmie (hurtigt) og får en god oplevelse ud af det. Rent win-win.

Synes det ville være super synd for det gode initiativ, hvis de udtrukne vindere i @Frække Tanjas kalender ikke indløser den fine præmie.

Det tror og håber jeg bestemt også de gør i år. Og ellers er det sidste år med kalender fra min side. Men er ret overbevist om at det lykkes i år :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 2 timer siden:

Det tror og håber jeg bestemt også de gør i år. Og ellers er det sidste år med kalender fra min side. Men er ret overbevist om at det lykkes i år :)

Altså.. jeg melder mig gerne som afløser for u-indløste præmier :rolleyes:

Jeg ved det, "storsindet" er jeg blevet kaldt før, men hjælper dig gerne med at få aflad for frustrationen Tanja... Det ligger i min natur ;)

Du behøver ik undvære julestok, fordi en vinder vil være en vatnisse :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 11 timer siden:

Åhh nej ikke sidste, ville være rigtig trist syntes jeg :-o så lad os håbe det ikke sker, men igen hvem vil misbruge den chance for at være sammen med Tanja eller Tanja og Lina sammen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

VINDERNE FÅR BESKED I INDBAKKEN. SÅ UANSET OM DU KAN SE VIDEOEN ELLER EJ, SÅ FÅR DU EN PM HVIS DU VINDER. 

JEG VED IKKE HVAD LØSNINGEN ER HVIS IKKE MAN KAN AFSPILLE VIDEOEN. MEN HVIS DU VINDER SÅ FÅR DU BESKED PÅ DET. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden:

VINDERNE FÅR BESKED I INDBAKKEN. SÅ UANSET OM DU KAN SE VIDEOEN ELLER EJ, SÅ FÅR DU EN PM HVIS DU VINDER. 

JEG VED IKKE HVAD LØSNINGEN ER HVIS IKKE MAN KAN AFSPILLE VIDEOEN. MEN HVIS DU VINDER SÅ FÅR DU BESKED PÅ DET. 

så vil jeg håbe det bliver mig næste gang 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MViborg

Kære julemand (Tanja) - jeg har været sød i år - please - må mit nummer være det næste i din hånd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 10 minutter siden:

Hold

da 

op!:-o

Om jeg glæder mig?... tjaaae....:razz::x

ellers er du en skidt knægt og giver bare gevinsten videre til mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev man da nok lige rykket rundt af de to lækreste og frække kvindemennesker (Tanja-approved udtryk):x

De ramte mig som en tsunami af lækker varm hud, fra jeg trådte ind ad døren!

Jeg havde på forhånd bedt om at føje lidt til præmien, så jeg kunne få stillet min lyst til at rimme to så lækre kvinder; og det var ubeskriveligt frækt! Min tungemuskel er helt sikkert øm i morgen:P

Og da Tanja stod og sprøjtede ud over mit bryst, var der ikke et øje tørt! (badum tisch...).

Det var vådt, meget vådt, og meget, meget frækt!

Næste gang (!) er jeg bedre forberedt; der gik lidt præstationsangst i fætteren:lol:...

De er to sindssygt lækre kvinder med former.

Og det bedste: selv om jeg som overvejende udgangspunkt er til store piger, så kunne de begge have mål som en skinny model og stadig være pissefrække; det sidder lige så meget i øjnene og smilet:wub:

Jeg skal aldrig mere beklage mig, om jeg så aldrig vinder noget igen:lol:

Tak, piger!:x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 2 minutter siden:

Så blev man da nok lige rykket rundt af de to lækreste og frække kvindemennesker (Tanja-approved udtryk):x

Jeg havde på forhånd bedt om at føje lidt til præmien, så jeg kunne få stillet min lyst til at rimme to så lækre kvinder; og det var ubeskriveligt frækt! Min tungemuskel er helt sikkert øm i morgen:P

Og da Tanja stod og sprøjtede ud over mit bryst, var der ikke et øje tørt! (badum tisch...).

Næste gang (!) er jeg bedre forberedt; der gik lidt præstationsangst i fætteren:lol:...

Og det bedste: selv om jeg som overvejende udgangspunkt er til store piger, så kunne de begge have mål som en skinny model og stadig være pissefrække; det sidder lige så meget i øjnene og smilet:wub:

Åååh tak for de fantastiske ord. <3

Det var lækkert og frækt at lege med dig :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 22 timer siden:

Tak for de rosende ord <3 Tak til dig også for en sindssyg lækker omgang - vådt hedt og frækt lige som det skal være <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...