Den_glade_amatør 4545 Skrevet 3. December, 2020 Det er sgu dejligt at se, at præmievinderen @Fedtmules bror indløser sin præmie (hurtigt) og får en god oplevelse ud af det. Rent win-win. Synes det ville være super synd for det gode initiativ, hvis de udtrukne vindere i @Frække Tanjas kalender ikke indløser den fine præmie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 3. December, 2020 Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden: Det er sgu dejligt at se, at præmievinderen @Fedtmules bror indløser sin præmie (hurtigt) og får en god oplevelse ud af det. Rent win-win. Synes det ville være super synd for det gode initiativ, hvis de udtrukne vindere i @Frække Tanjas kalender ikke indløser den fine præmie. Det tror og håber jeg bestemt også de gør i år. Og ellers er det sidste år med kalender fra min side. Men er ret overbevist om at det lykkes i år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 3. December, 2020 Frække Tanja skrev, for 2 timer siden: Det tror og håber jeg bestemt også de gør i år. Og ellers er det sidste år med kalender fra min side. Men er ret overbevist om at det lykkes i år Altså.. jeg melder mig gerne som afløser for u-indløste præmier Jeg ved det, "storsindet" er jeg blevet kaldt før, men hjælper dig gerne med at få aflad for frustrationen Tanja... Det ligger i min natur Du behøver ik undvære julestok, fordi en vinder vil være en vatnisse 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 3. December, 2020 Frække Tanja skrev, for 11 timer siden: Det tror og håber jeg bestemt også de gør i år. Og ellers er det sidste år med kalender fra min side. Men er ret overbevist om at det lykkes i år Åhh nej ikke sidste, ville være rigtig trist syntes jeg så lad os håbe det ikke sker, men igen hvem vil misbruge den chance for at være sammen med Tanja eller Tanja og Lina sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 4. December, 2020 Frække Tanja skrev, den 29.11.2020 at 00:50: Vinderen 1.søndag i advent i fælles kalenderen er: fælles 1sa.mp4 68.86 MB · 0 downloads kunne være lidt frækt hvis lina sad topløs imens knus jan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 4. December, 2020 jan j skrev, for 11 minutter siden: kunne være lidt frækt hvis lina sad topløs imens knus jan Jaa men det sker ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 4. December, 2020 Frække Tanja skrev, for 3 minutter siden: Jaa men det sker ikke helt ok så er det bare at håbe man vinder knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 5. December, 2020 Er spændt selvom jeg ikke kan se de pikante klip Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 6. December, 2020 Vinderen idag 2. Søndag i advent iå TANJAS kalender er: FT 2sa.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 6. December, 2020 Vinderen Idag 2. Søndag i advent i FÆLLES kalenderen er: fælles 2sa.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 6. December, 2020 VINDERNE FÅR BESKED I INDBAKKEN. SÅ UANSET OM DU KAN SE VIDEOEN ELLER EJ, SÅ FÅR DU EN PM HVIS DU VINDER. JEG VED IKKE HVAD LØSNINGEN ER HVIS IKKE MAN KAN AFSPILLE VIDEOEN. MEN HVIS DU VINDER SÅ FÅR DU BESKED PÅ DET. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 6. December, 2020 Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden: VINDERNE FÅR BESKED I INDBAKKEN. SÅ UANSET OM DU KAN SE VIDEOEN ELLER EJ, SÅ FÅR DU EN PM HVIS DU VINDER. JEG VED IKKE HVAD LØSNINGEN ER HVIS IKKE MAN KAN AFSPILLE VIDEOEN. MEN HVIS DU VINDER SÅ FÅR DU BESKED PÅ DET. så vil jeg håbe det bliver mig næste gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MViborg Skrevet 7. December, 2020 Øv - ingen besked - glæder mig til næste trækning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MViborg Skrevet 11. December, 2020 Kære julemand (Tanja) - jeg har været sød i år - please - må mit nummer være det næste i din hånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggy 11 Skrevet 13. December, 2020 Kan man nå at deltage i den sidste advent? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2020 Doggy skrev, for 35 minutter siden: Kan man nå at deltage i den sidste advent? Tilmelding sluttede d. 22 nov desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2020 Vinderen idag 3. Søndag i advent i Tanjas kalender er: FT 3sa.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2020 Vinderen idag 3.søndag i fælles kalenderen er: fælles 3sa.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 13. December, 2020 Hold da op! Om jeg glæder mig?... tjaaae.... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 13. December, 2020 Svendsenaalborg skrev, for 10 minutter siden: Hold da op! Om jeg glæder mig?... tjaaae.... ellers er du en skidt knægt og giver bare gevinsten videre til mig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 13. December, 2020 jan j skrev, for 8 timer siden: ellers er du en skidt knægt og giver bare gevinsten videre til mig Skidt knægt er jeg nok allerede... Men jeg har allerede rykket på præmien... som man siger... 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 14. December, 2020 Så blev man da nok lige rykket rundt af de to lækreste og frække kvindemennesker (Tanja-approved udtryk) De ramte mig som en tsunami af lækker varm hud, fra jeg trådte ind ad døren! Jeg havde på forhånd bedt om at føje lidt til præmien, så jeg kunne få stillet min lyst til at rimme to så lækre kvinder; og det var ubeskriveligt frækt! Min tungemuskel er helt sikkert øm i morgen Og da Tanja stod og sprøjtede ud over mit bryst, var der ikke et øje tørt! (badum tisch...). Det var vådt, meget vådt, og meget, meget frækt! Næste gang (!) er jeg bedre forberedt; der gik lidt præstationsangst i fætteren... De er to sindssygt lækre kvinder med former. Og det bedste: selv om jeg som overvejende udgangspunkt er til store piger, så kunne de begge have mål som en skinny model og stadig være pissefrække; det sidder lige så meget i øjnene og smilet Jeg skal aldrig mere beklage mig, om jeg så aldrig vinder noget igen Tak, piger! 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 14. December, 2020 Svendsenaalborg skrev, for 2 minutter siden: Så blev man da nok lige rykket rundt af de to lækreste og frække kvindemennesker (Tanja-approved udtryk) De ramte mig som en tsunami af lækker varm hud, fra jeg trådte ind ad døren! Jeg havde på forhånd bedt om at føje lidt til præmien, så jeg kunne få stillet min lyst til at rimme to så lækre kvinder; og det var ubeskriveligt frækt! Min tungemuskel er helt sikkert øm i morgen Og da Tanja stod og sprøjtede ud over mit bryst, var der ikke et øje tørt! (badum tisch...). Det var vådt, meget vådt, og meget, meget frækt! Næste gang (!) er jeg bedre forberedt; der gik lidt præstationsangst i fætteren... De er to sindssygt lækre kvinder med former. Og det bedste: selv om jeg som overvejende udgangspunkt er til store piger, så kunne de begge have mål som en skinny model og stadig være pissefrække; det sidder lige så meget i øjnene og smilet Jeg skal aldrig mere beklage mig, om jeg så aldrig vinder noget igen Tak, piger! Åååh tak for de fantastiske ord. Det var lækkert og frækt at lege med dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 15. December, 2020 DET ER INTET MINDRE END FANTASTISK AT DER RENT FAKTISK BLIVER INDLØST I ÅR! AF HJERTET TAK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lina_bbw 180 Skrevet 15. December, 2020 Svendsenaalborg skrev, for 22 timer siden: Så blev man da nok lige rykket rundt af de to lækreste og frække kvindemennesker (Tanja-approved udtryk) De ramte mig som en tsunami af lækker varm hud, fra jeg trådte ind ad døren! Jeg havde på forhånd bedt om at føje lidt til præmien, så jeg kunne få stillet min lyst til at rimme to så lækre kvinder; og det var ubeskriveligt frækt! Min tungemuskel er helt sikkert øm i morgen Og da Tanja stod og sprøjtede ud over mit bryst, var der ikke et øje tørt! (badum tisch...). Det var vådt, meget vådt, og meget, meget frækt! Næste gang (!) er jeg bedre forberedt; der gik lidt præstationsangst i fætteren... De er to sindssygt lækre kvinder med former. Og det bedste: selv om jeg som overvejende udgangspunkt er til store piger, så kunne de begge have mål som en skinny model og stadig være pissefrække; det sidder lige så meget i øjnene og smilet Jeg skal aldrig mere beklage mig, om jeg så aldrig vinder noget igen Tak, piger! Tak for de rosende ord Tak til dig også for en sindssyg lækker omgang - vådt hedt og frækt lige som det skal være 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg