Viborgfyren 4 Skrevet 15. December, 2020 Frække Tanja skrev, for 1 time siden: DET ER INTET MINDRE END FANTASTISK AT DER RENT FAKTISK BLIVER INDLØST I ÅR! AF HJERTET TAK Og det er intet mindre end fantastisk at i 2 skønne kvinder laver sådan en adventskalender for os 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 20. December, 2020 (edited) Vinderen idag 4.søndag i advent i Tanjas kalender er: FT 4sø helt ny.mp4 Redigeret 20. December, 2020 af Frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 20. December, 2020 Sidste vinder i fælles trækning 4. Søndag er: fælles 4sø helt ny.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 20. December, 2020 Jeg/vi ønsker jer en helt fantastisk jul og et bragende godt nytår Vi ses i det nye år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bgo 102 Skrevet 20. December, 2020 Frække Tanja skrev, for 41 minutter siden: Jeg/vi ønsker jer en helt fantastisk jul og et bragende godt nytår Vi ses i det nye år. Tak i lige måde til jer to Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6925 Skrevet 20. December, 2020 (edited) Frække Tanja skrev, for 2 timer siden: Jeg/vi ønsker jer en helt fantastisk jul og et bragende godt nytår Vi ses i det nye år. Kære Frække Tanja - tak, - også God Jul og Godt Nytår til dig og dine. Også tak for din lyst til at være en del af det aktive forum her på EG, ofte med dine meningers god. Stort gjort af dig med din adventskalender, det siger meget om dig som menneske Kærlig hilsen Nye tider Redigeret 20. December, 2020 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bossen 32 Skrevet 20. December, 2020 Frække Tanja skrev, for 3 timer siden: Vinderen idag 4.søndag i advent i Tanjas kalender er: FT 4sø helt ny.mp4 93.12 MB · 0 downloads Tak den bedste gave ever. Glæder mig helt vildt. god jul og godt nytår til alle herinde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 20. December, 2020 Nye tider skrev, for 3 timer siden: Kære Frække Tanja - tak, - også God Jul og Godt Nytår til dig og dine. Også tak for din lyst til at være en del af det aktive forum her på EG, ofte med dine meningers god. Stort gjort af dig med din adventskalender, det siger meget om dig som menneske Kærlig hilsen Nye tider Mange tak og godt du nyder den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 20. December, 2020 Tak for et godt initiativ. Jeg vandt ikke men synes det er.smuk af dig/Jer Rigtig glædelig jul og godt nytår til jer begge Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 20. December, 2020 Hej misjo dejligt du nyder det trods du ikke vandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. December, 2020 Tjaa dejligt at jeg lever endnu og har vores møde i hukommelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andemad 54 Skrevet 22. December, 2020 Håber ikke der var en med nr. 98 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 22. December, 2020 andemad skrev, 1 time siden: Håber ikke der var en med nr. 98 Why? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andemad 54 Skrevet 23. December, 2020 Hvis du vender 86 på hovedet... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 23. December, 2020 andemad skrev, for 19 minutter siden: Hvis du vender 86 på hovedet... Ahh hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 23. December, 2020 Har vinderne henvendt sig? Ellers må de få en rykker tak for et godt initiativ ser frem til næste jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 26. December, 2020 A. Senna skrev, den 23.12.2020 at 22:55: Har vinderne henvendt sig? Ellers må de få en rykker tak for et godt initiativ ser frem til næste jul De fleste er indløst. Og lige nu er der jo os lukket ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg