Frække Tanja 3633 Skrevet 5. November, 2020 OBS OBS OBS OBS OBS OBS PGA RESTRIKTIONERNE I NORDJYLLAND, KOMMER V OK IKKE TIL STØVRING FØR DET IGEN ER MULIGT. DELTAGERNE DER ØNSKER AG INDLØSE I STØVRING FÅR DERFOR FORLÆNGET INDLØSNINGSTIDEN, ALT EFTER HVOR LÆNGE RESTRIKTIONERNE STÆR PÅ 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1049 Skrevet 5. November, 2020 Frække Tanja skrev, den 5.11.2020 at 14:05: OBS OBS OBS OBS OBS OBS PGA RESTRIKTIONERNE I NORDJYLLAND, KOMMER V OK IKKE TIL STØVRING FØR DET IGEN ER MULIGT. DELTAGERNE DER ØNSKER AG INDLØSE I STØVRING FÅR DERFOR FORLÆNGET INDLØSNINGSTIDEN, ALT EFTER HVOR LÆNGE RESTRIKTIONERNE STÆR PÅ Det god er altid værd at vente på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 5. November, 2020 Frække Tanja skrev, den 5.11.2020 at 14:05: OBS OBS OBS OBS OBS OBS PGA RESTRIKTIONERNE I NORDJYLLAND, KOMMER V OK IKKE TIL STØVRING FØR DET IGEN ER MULIGT. DELTAGERNE DER ØNSKER AG INDLØSE I STØVRING FÅR DERFOR FORLÆNGET INDLØSNINGSTIDEN, ALT EFTER HVOR LÆNGE RESTRIKTIONERNE STÆR PÅ Aalborg komune er ikke ramt af de nye retriktioner. Det er kun nord for Limfjorden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4563 Skrevet 5. November, 2020 Fint initiativ. Og endnu bedre, hvis man også kunne forlænge udløsningstiden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 5. November, 2020 AalborgLook skrev, den 5.11.2020 at 14:36: Aalborg komune er ikke ramt af de nye retriktioner. Det er kun nord for Limfjorden. Ja okay. Men uanset vælger vi at passe lidt ekstra på. Men tak for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 6. November, 2020 Frække Tanja skrev, den 5.11.2020 at 15:59: Ja okay. Men uanset vælger vi at passe lidt ekstra på. Men tak for info Fair nok. Men Støvring ligger i Rebild kommune Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 6. November, 2020 Allan37 skrev, den 6.11.2020 at 08:04: Fair nok. Men Støvring ligger i Rebild kommune Vi ønsker blot at passe ekstra på, er vi for overforsigtige? Hvad synes i? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 6. November, 2020 HOV HAR HELT GLEMT AT SIGE. SIDSTE FRIST FOR TILMELDING ER D. 22. NOV!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2020 Frække Tanja skrev, den 6.11.2020 at 09:45: Vi ønsker blot at passe ekstra på, er vi for overforsigtige? Hvad synes i? Synes det er fint at I passer godt på jer selv og jeres besøgende. Respekt for det. I sætter selv jeres rammer for jeres sikkerhed, at andre har andre rammer kan I ikke bruge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 6. November, 2020 Nemtøs skrev, den 6.11.2020 at 09:52: Synes det er fint at I passer godt på jer selv og jeres besøgende. Respekt for det. I sætter selv jeres rammer for jeres sikkerhed, at andre har andre rammer kan I ikke bruge. I know. Det var os kun for at høre hvad folk mente. Vi besøger ikke Støvring i november. Det er lagt fast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2020 Frække Tanja skrev, den 6.11.2020 at 11:00: I know. Det var os kun for at høre hvad folk mente. Vi besøger ikke Støvring i november. Det er lagt fast Tror folk er meget splittet og kun godt I sætter jeres egne rammer. God fornøjelse med jeres kalender Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 6. November, 2020 Nemtøs skrev, den 6.11.2020 at 11:06: Tror folk er meget splittet og kun godt I sætter jeres egne rammer. God fornøjelse med jeres kalender Mange tak ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 6. November, 2020 Frække Tanja skrev, den 6.11.2020 at 09:45: Vi ønsker blot at passe ekstra på, er vi for overforsigtige? Hvad synes i? I disse tider er overforsigtighed vist ikke noget man skal bebrejde nogen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 6. November, 2020 Nemtøs skrev, den 6.11.2020 at 11:06: Tror folk er meget sprittet og kun godt I sætter jeres egne rammer. God fornøjelse med jeres kalender Fixed it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2020 GokGok skrev, den 6.11.2020 at 12:59: Fixed it Haha jeg har vist fået for meget håndsprit.. der skulle stå splittet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 15. November, 2020 SÅ ER DER EN UGE TILBAGE, TIL AT NÅ AT TILMELDE SIG 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
delmonte 31 Skrevet 18. November, 2020 (edited) hej jeg vil gerne deltage ved dig Redigeret 18. November, 2020 af delmonte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 18. November, 2020 Frække Tanja skrev, den 3.11.2020 at 08:57: Så er det tid igen! I år star den på 2 adventskalender. Der vil som sidste år være en med mig alene og en med mig og Lina sammen. Der vil hver søndag i advent blive trukket en vinder af en halv time med mig eller en halv time med os begge 2. Det vil foregå således at når i tilmeldinger jer, skriver jeg et tal efter jeres navn. Denne liste ser Lina IKKE. Når der skal trækkes beder jeg Lina om et nr og derved findes vinderne i år. VINDERNE HAR DECEMBER OG JANUAR MÅNED TIL AT INDLØSE GEVINSTEN. Og de kan indløses her: - Støvring (d. 14.+15.dec / 11.+12. Jan) - Slagelse (onsdage i ulige uger) - Sørbymagle ved Slagelse (torsdage i ulige uger) Før tilmelding bedes du tjekke dit område og kalender. Så du er sikker på indløsningsdage passer dig. På forhånd tak. Tilmelding sker her på eroguide i min indbakke ved, at du skriver en besked om du ønsker at deltage i min eller vores eller begge kalendere, samt hvor du ønsker at indløse Vi Glææææder os. Der er INGEN der er udelukkede i år. Corona var ingen herre over, så alle kan deltage håber virklig at jeg bliver udtrukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 18. November, 2020 jan j skrev, den 18.11.2020 at 16:03: håber virklig at jeg bliver udtrukket Det tænker jeg alle deltagerne håber 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 18. November, 2020 Frække Tanja skrev, den 18.11.2020 at 16:41: Det tænker jeg alle deltagerne håber ja hvormange deltagere tror du vi bliver knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 18. November, 2020 jan j skrev, den 18.11.2020 at 16:49: ja hvormange deltagere tror du vi bliver knus Det har jeg ingen ide om. Men ytre mig når tilmelding er ovre, så i kender antallet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 18. November, 2020 Frække Tanja skrev, den 18.11.2020 at 17:15: Det har jeg ingen ide om. Men ytre mig når tilmelding er ovre, så i kender antallet tak knus jan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 20. November, 2020 2 dage tilbage til ag tilmelde sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 20. November, 2020 Bare lige en lille forespørgsel: desværre, og det er egentlig for dårligt, er siden her ikke i stand til at afspille videoer på iPhone og iPad. Sidste år så jeg kun trækningsvideoerne, når jeg en sjælden gang gik på fra computeren. Sender du en PM til vinderne, så man ikke risikerer at gå glip af sin gevinst? Please Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 20. November, 2020 Sjovt initiativ. Jeg er på. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg