Hop til indhold
Kim 0240

Besøg hos nemtøsen

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt nemtøsen for første gang i et sommerhus mellem Fredericia og Børkop. Skøn og dejlig imødekommende  dame med en flot buttet krop og et dejligt væsen. Efter betaling og pikafvaskning gik vinindustri i bollerummet og mentøsen smed kjolen, WOW nogle store og dejlige bryster hun er udstyret med og man må gerne røre. Nå af med klunset og om på ryggen i sengen mens nemtøsen starter på et lækkert blow, lidt efter lidt kommer den længere og længere ned i halsen og det klarer hun til ug, så om på ryggen med hende og efter lidt halsknep går det over i gagging hvilket hun også klarer til topkarakter, kan dog ikke holde til det ret længe og må overgive mig og kommer dybt i hendes hals, hun sutter videre indtil jeg selv trækker mig ud og fuck det var tiltrængt. Lidt hyggesnak  hvor hun spørger om jeg fik det jeg kom efter og det måtte jeg bekræfte at det gjorde jeg fuldt ud, på med tøjet et stort knus til farvel inden jeg begav mig ud i mørket igen.

Kommer jeg igen : JA det gør jeg hvis hun vil mødes med mig igen

Kim

Tak til dig nemtøs for en dejlig oplevelse og for at du er skønne dig.

Redigeret af Kim 0240

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Tak  for  skøn  anmeldelse og  tak  for en  oplevelse 

Mangler  lige  at  skrive  tak  for  en  god  oplevelse

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...