ChoosyVery 842 Skrevet 4. November, 2020 Hende her ser lovende ud: https://annoncelight.dk/showad/307371 Kan nogen bekræfte? Der er langt til Rødekro... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest izaya922 Skrevet 4. November, 2020 Har skrevet lidt med hende men hun to ikke imod anal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 842 Skrevet 4. November, 2020 Det er ikke et krav fra min side Men: Bekræftede hun undervejs med billeder eller andet, @izaya922? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest izaya922 Skrevet 4. November, 2020 Nej gjorde hun ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 842 Skrevet 7. November, 2020 Det bad jeg om, men hun svarede lidt fortørnet at det var hun aldrig blevet bedt om før. Hvis dét er sandt er det ikke så sært at falske profiler har gode vilkår! Uden bekræftelse fra hende (eller fra andre troværdige kilder her på EG) kører jeg ikke forbi hende: Synes jeg har spildt tid nok på forgæves besøg, når pigen ellers bare kunne be- eller afkræfte sine billeder. Men jeg synes stadig hun ser herrelækker ud, så hvis andre kan bekræfte... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 7. November, 2020 Hendes kyssetøj ser ellers ud til at kunne slutte stramt på halvdelen af en normal størrelse pik. Hvor er det synd, at en ellers smuk pige påfører sig selv en sådan vansiring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 7. November, 2020 Onslow skrev, 1 time siden: Hendes kyssetøj ser ellers ud til at kunne slutte stramt på halvdelen af en normal størrelse pik. Hvor er det synd, at en ellers smuk pige påfører sig selv en sådan vansiring. 100% enig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 842 Skrevet 8. November, 2020 Jeg er sådan set enig med d'herrer @Onslow og @warmgun, men så ser jeg resten af hendes krop og glemmer læberne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaufmann 12 Skrevet 8. November, 2020 Det er hende som i ser på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 117 Skrevet 8. November, 2020 Kaufmann skrev, for 1 minut siden: Det er hende som i ser på billederne Og hvordan var hendes service? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaufmann 12 Skrevet 8. November, 2020 Jeg besøgte hendes veninde, men det var hende der lukkede mig ind. Virkede sød rar og smilene. Tænker på at besøge hende hvis jeg gør skal jeg nok skrive resultatet her i tråden :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 87 Skrevet 9. November, 2020 Kaufmann skrev, for 8 timer siden: Jeg besøgte hendes veninde, men det var hende der lukkede mig ind. Virkede sød rar og smilene. Tænker på at besøge hende hvis jeg gør skal jeg nok skrive resultatet her i tråden Hvordan var veninden? En der kan anbefales? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 117 Skrevet 10. November, 2020 Nogen som har været der som ka sige lidt om hendes service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 842 Skrevet 13. November, 2020 PÅ baggrund af @Kaufmann's bekræftelse af billederne (tak!) besøgte jeg hende og har anmeldt hende her: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg