Hop til indhold
ChoosyVery

oljesja, Rødekro

Recommended Posts

Det bad jeg om, men hun svarede lidt fortørnet at det var hun aldrig blevet bedt om før. Hvis dét er sandt er det ikke så sært at falske profiler har gode vilkår! 

Uden bekræftelse fra hende (eller fra andre troværdige kilder her på EG) kører jeg ikke forbi hende: Synes jeg har spildt tid nok på forgæves besøg, når pigen ellers bare kunne be- eller afkræfte sine billeder.

Men jeg synes stadig hun ser herrelækker ud, så hvis andre kan bekræfte...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes kyssetøj ser ellers ud til at kunne slutte stramt på halvdelen af en normal størrelse pik.
Hvor er det synd, at en ellers smuk pige påfører sig selv en sådan vansiring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, 1 time siden:

Hendes kyssetøj ser ellers ud til at kunne slutte stramt på halvdelen af en normal størrelse pik.
Hvor er det synd, at en ellers smuk pige påfører sig selv en sådan vansiring.

100% enig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hendes veninde, men det var hende der lukkede mig ind. Virkede sød rar og smilene. Tænker på at besøge hende hvis jeg gør skal jeg nok skrive resultatet her i tråden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaufmann skrev, for 8 timer siden:

Jeg besøgte hendes veninde, men det var hende der lukkede mig ind. Virkede sød rar og smilene. Tænker på at besøge hende hvis jeg gør skal jeg nok skrive resultatet her i tråden :)

Hvordan var veninden? En der kan anbefales?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...