Hop til indhold
Realist

Seriøsitet check af site

Recommended Posts

Jeg fandt et link her på siden til en profil på https://adultsex.dating som jeg syntes lød spændende.

Men kender ikke sitet, så vil ikke bare oprette en konto hvis det nu skulle komme fra en fake/lokke profil.

Så vil bare lige høre om der er nogen der har erfaringer med sitet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Realist skrev, for 10 minutter siden:

Jeg fandt et link her på siden til en profil på https://adultsex.dating som jeg syntes lød spændende.

Men kender ikke sitet, så vil ikke bare oprette en konto hvis det nu skulle komme fra en fake/lokke profil.

100 at det er penge ud af lommen - prøv en gratis profil på tinder istedetfor og forsøg så at ændre din lokalitet, når du bliver træt af at se på de samme lokale trunter ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ligner noget de her spammer profiler forsøger at udbrede. Det mest sansynlige er at det er en side hvor du skal betale for at sende beskeder til kvindeprofiler som alle sammen styres af den samme person. Det er bare tyverimaskiner der aldrig vil resultere i et møde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

100 at det er penge ud af lommen - prøv en gratis profil på tinder istedetfor og forsøg så at ændre din lokalitet, når du bliver træt af at se på de samme lokale trunter ;-)

Ja det tænkte jeg jo nok, men det skader jo aldrig lige at høre om nogen kunne fortælle mig noget andet :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Realist skrev, for 7 minutter siden:

Ja det tænkte jeg jo nok, men det skader jo aldrig lige at høre om nogen kunne fortælle mig noget andet :-)

Det eneste som er gratis - det er indmeldelsen - og det er spild af tid ;-)

Gå hellere på facebook og meld dig ind i nogle singlegrupper - det er også gratis, sålænge du ikke inviterer nogen ud at spise e. lign. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig - det skal man ikke smide penge efter - lige præcis den side ligner til forveksling enormt meget en håndfuld andre sider som man kan finde - både i forhold til menuer, pigerne derinde og priserne... Har prøvet - enkelte få kan måske godt være reelle nok, men man kan ret hurtigt fornemme computer/robot-svarende man får tilbage - nogen af dem lyder næsten som en omgang Google translate - det kan dog godt give lidt fornøjelse at læse sådan et - men bøhmanden får man sgu ikke fedtet... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Realist skrev, den 4.11.2020 at 12:36:

Man kan meget hurtigt se om det er en fuskerside, bare ved det her med at profilerne viser ansigtsbilleder.  Altså det er meget få der ville ligge nøgenbilleder hvor de viser alt,- og så ansigts billeder ;-)      Og fortælle i tekst, uden at kende dig overhovedet, at de er desperate efter møde dig og få din pik.

De her fuskersider er alt lavet så ekstremt utroværdigt :(  Jeg fatter ikke at nu de ville snyde folk, at de ikke forsøgte at gøre siderne og de her fake profiler bare en lille smule troværdige :)      

Men desværre findes der et lille mindretal (som må være ekstremt blinde og naive) der hopper på det.  Og mister masser af penge efterfølgende.  

Jeg syntes det er blevet mere og mere udbredt den her for for spam med fuskersider.   De fleste af dem er sådan nogle der er google translatet til dansk, og så sendt ud til en masse email adresser.  Men der findes også nogle hvor der er betalt for annonce, og der tænker man, de her bagmænd må åbenbart tjene virkeligt mange penge på det her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ZEUS skrev, for 6 minutter siden:

Man kan meget hurtigt se om det er en fuskerside, bare ved det her med at profilerne viser ansigtsbilleder.  .....

..

Jeg syntes det er blevet mere og mere udbredt den her for for spam med fuskersider.   De fleste af dem er sådan nogle der er google translatet til dansk, og så sendt ud til en masse email adresser.  Men der findes også nogle hvor der er betalt for annonce, og der tænker man, de her bagmænd må åbenbart tjene virkeligt mange penge på det her. 

Ja lige som med alle de andre typer spam kan man nogen gange godt virkelig undere sig over hvorfor de findes, ingen kan da være dumme nok til at hoppe på den.

Men realiteten er bare at siden der er så mange potentielle "kunder" på internettet, så skal man kun bruge en meget lille del af dem for at tjene penge.
Og det må jo være nok til at der er penge i det, ellers ville de ikke findes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...