Lillemorten 255 Skrevet 4. November, 2020 Nogen der har erfaring og/eller kendskab til en domina i Sydvestjylland, som kan anbefales her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 358 Skrevet 4. November, 2020 Skal det være med sm kælder og hele balladen? Ellers kender jeg måske en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 255 Skrevet 4. November, 2020 Frederik82 skrev, for 2 minutter siden: Skal det være med sm kælder og hele balladen? Ellers kender jeg måske en. Hun skal have eget domicil ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aktivnydende 43 Skrevet 4. November, 2020 Prøv at søge efter Madamladonna..?............ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 4. November, 2020 Hej I Esbjerg er der et stor og veludstyret SM Studio, der er mulighed for, at møde forskellige Dominaer. Darkroom No2 i Esbjerg hvor der er flere forskellige Dominaer der holder til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 4. November, 2020 Hvad med at prøve Domina Dark hun er i Esbjerg ret ofte tjek hendes www side 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miss Dark Desire 21 Skrevet 6. November, 2020 Vi er flere forskellige Dominaer i Darkroom no2, Esbjerg.. Et lækkert Domicil på 300m2 med mange lækre muligheder for en fantastisk oplevelse... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 6. November, 2020 Nå er i ikke 2 Domina kvinder har i evt nogle asistenter engang imellem jeg tænker på slave piger eller m slaver ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg