happy9k 20 Skrevet 4. November, 2020 Hejsa, Jeg stødte for år tilbage på jyske Tanja på nettet og lovede mig selv, at hende SKULLE jeg bare besøge. Er der nogen der ved, om hun stadig er i branchen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 4. November, 2020 Er det den Tanja eller den anden Tanja du mener, hvis det er den Tanja og hun kommer fra du ved nok, så ved jeg godt hvem du mener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 4. November, 2020 Tror ikke hun er en del af gamet længere, hendes side eksisterer ikke: www.jyske-tanja.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 5. November, 2020 (edited) Kimbj skrev, for 10 timer siden: Tror ikke hun er en del af gamet længere, hendes side eksisterer ikke: www.jyske-tanja.dk Tror du staver det forkert, da hun kaldte sig: Jydske Tanja Forsøg evt. her: https://dkwebcam.dk/profile/46048/JydskeTanja/guestbook Redigeret 5. November, 2020 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg