CykkelMyg 43 Skrevet 23. Marts, 2021 Hun beder om foto, hvis hun svarer ... Og nævner noget med en fine på 10.000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 23. Marts, 2021 CykkelMyg skrev, for 24 minutter siden: Og nævner noget med en fine på 10.000 lyder meget fornuftigt. Det er den bøde hun skal betale, hvis hun bliver grebet i at drive virksomhed. Så hun ønsker sikkert en kvittering for, at du er villig til at betale bøden, hvis det går galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jackson666 Skrevet 29. Marts, 2021 synes hun er for useriøs, sikkert pga mama san har for meget magt.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 30. Marts, 2021 jackson666 skrev, for 6 timer siden: synes hun er for useriøs, sikkert pga mama san har for meget magt.... Gider du at forklare, hvori det useriøse er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 68 Skrevet 30. Marts, 2021 Ja huner dælme svær at få kontakt med pt.. Jeg må prøve igen.. Måske der er mere held efter påsken;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 30. Marts, 2021 skraber7556 skrev, for 5 timer siden: Ja huner dælme svær at få kontakt med pt.. Jeg må prøve igen.. Måske der er mere held efter påsken;-) Tænker det er en god ide. Måske hun gør som andre, at det kun er tidligere gæster hun kender som kan besøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 8. April, 2021 Eliza kører fortsat efter udprægede forsigtighedsprincipper, først skrev hun at hun startede op i næste måned, så forklarede jeg reglerne omkring åbningen, og hvis hun fulgte dem, risikerede hun ikke bøder, hun takkede pænt for at jeg skar det ud i pap, men hun var forsat bekymret, jeg sluttede af med at skrive, at jeg så afventede muligheden for at smage hendes fisse, hvorefter Eliza bad mig sende et foto ........... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4545 Skrevet 9. April, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 16 timer siden: jeg sluttede af med at skrive, at jeg så afventede muligheden for at smage hendes fisse, hvorefter Eliza bad mig sende et foto ........... ... hvortil du svarede, at du jo ikke kunne fotografere hendes fisse, hvis I ikke kunne mødes? (undskyld, jeg finder selv ud) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 9. April, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 18 minutter siden: ... hvortil du svarede, at du jo ikke kunne fotografere hendes fisse, hvis I ikke kunne mødes? (undskyld, jeg finder selv ud) Dit slibrige svin, ak desværre, det turde jeg ikke, sikken en Pussy, ville nogen så mene ....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 9. April, 2021 (edited) Har besøgt hende, hun er bestemt lige så sød, lækker som billederne - ikke at jeg kan garanterede det er hende, men bestemt samme "type" du møder. Meget serviceminded, og hun kan altså ride en pik, på en helt speciel måde, hvor hun får malket dig tom. Jeg kunne sagtens kommer igen, og jeg blev også mødt at en mamma, i døren, hvorefter jeg mødte pigen på værelset. Redigeret 9. April, 2021 af CphGuy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 9. April, 2021 Det må være Mamma, man taler med, taler udemærket dansk, stemmen lyder mere moden end 28 år. Det eneste bekymrende, er at hun taler som om det er hende man besøger, risikerer man et hurtigt "switch", hvis mamma er sulten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 9. April, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 6 timer siden: Det må være Mamma, man taler med, taler udemærket dansk, stemmen lyder mere moden end 28 år. Det eneste bekymrende, er at hun taler som om det er hende man besøger, risikerer man et hurtigt "switch", hvis mamma er sulten? Jeg havde nu mere indtryk af at hun nok bare tjener lidt ekstra skejser på at passe telefonen, lukke kunder ind og ud og så leje det lille værelse ud som man hygger sig i med Eliza. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 865 Skrevet 2. Maj, 2021 CykkelMyg skrev, den 23/3/2021 at 17:01: Hun beder om foto, hvis hun svarer ... Og nævner noget med en fine på 10.000 Er der nogen som kan forklare dette? Jeg forstår ikke helt hvordan et foto i en SMS løser hendes “problem “ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4545 Skrevet 2. Maj, 2021 Liverpool skrev, for 15 minutter siden: Er der nogen som kan forklare dette? Jeg forstår ikke helt hvordan et foto i en SMS løser hendes “problem “ Se på datoen, min ven. Det oplæg, som du citerer, er tilbage fra marts før Danmark åbnede. På det tidspunkt fik pigen en bøde på 10.000 kr, hvis de blev taget i at tilbyde ydelser, og nogle valgte at bede om billede, nok i et forsøg på at sikre sig, at gæsten var reel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 865 Skrevet 2. Maj, 2021 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 7 timer siden: Se på datoen, min ven. Det oplæg, som du citerer, er tilbage fra marts før Danmark åbnede. På det tidspunkt fik pigen en bøde på 10.000 kr, hvis de blev taget i at tilbyde ydelser, og nogle valgte at bede om billede, nok i et forsøg på at sikre sig, at gæsten var reel. Jeg er bevidst om datoen Men jeg forstår fortsat ikke, hvordan en billede (på det respektive tidspunkt) kan dokumentere, at der er tale om en kunde og ikke en politimand (eller hvad de nu frygter). Det er vel i politiets magt at fremsende et billede af en politimand med overskæg og efterfølgende at møde frem på adressen? Hvordan kan et billede påvirke bevisets stilling? Redigeret 2. Maj, 2021 af Liverpool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4545 Skrevet 2. Maj, 2021 Liverpool skrev, for 6 minutter siden: Men jeg forstår fortsat ikke, hvordan en billede (på det respektive tidspunkt) kan dokumentere, at der er tale om en kunde og ikke en politimand (eller hvad de nu frygter). Næh, det kan du vel have ret i. Ikke desto mindre var det forholdsvis meget anvendt blandt pigerne på det tidspunkt, tydede det på i anmeldelserne herinde. Måske fordi, at politifolk heller ikke er vanvittigt opsatte på at have deres selfies flydende rundt og derfor opgav, hvis det krævede foto at få en aftale og så dernæst give pigen en bøde. Eller måske gik de bare efter en anden pige i stedet. Jeg ved det ikke, men det lader til at være stilnet af igen, det med at pigerne spørger efter selfies. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 865 Skrevet 2. Maj, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden: Næh, det kan du vel have ret i. Ikke desto mindre var det forholdsvis meget anvendt blandt pigerne på det tidspunkt, tydede det på i anmeldelserne herinde. Måske fordi, at politifolk heller ikke er vanvittigt opsatte på at have deres selfies flydende rundt og derfor opgav, hvis det krævede foto at få en aftale og så dernæst give pigen en bøde. Eller måske gik de bare efter en anden pige i stedet. Jeg ved det ikke, men det lader til at være stilnet af igen, det med at pigerne spørger efter selfies. Ja, jeg undrede mig blot. En “sjov” ting som jeg ikke kunne gennemskue;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 25. Juni, 2021 Er lige kommet derfra og det er 5 hjerter ud af 5. Var ellers på vej hjemad efter første afslutning, men hun hev mig tilbage i sengen med beskeden “hvor skal du hen?”. Og så blev den bestilte time pludseligt til 1 1/2 time. Meget meget sød og lækker kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stangen 170 Skrevet 25. Juni, 2021 Er hun til anale oplevelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 25. Juni, 2021 Stangen skrev, for 2 timer siden: Er hun til anale oplevelser? Det tror jeg bestemt - det fremgår i hvert fald af annoncen, og er inklusiv ved valg af en time. Og hvis man er til en lille fræk røv, så er den i en særklasse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 25. Juni, 2021 Stangen skrev, for 7 timer siden: Er hun til anale oplevelser? Jeps, du vælger bare en time. Så får du fuld pakke med adgang til alle huller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 68 Skrevet 26. Juni, 2021 Jeg har skrevet lidt med hende. Men jeg tror sgu at den sprogbarrierer der er, driller os lidt. Jeg er med på at 1500 kr = det hele Men jeg kan ikke rigtig få klart svar fra hende om "cum on face" er ekstra? Hun nævner først at det koster ekstra. Men så beskriver jeg lige den "menu" for hende som jeg godt kunne tænke mig, og spørger så hvad prisen er for det. Ingen problem hvis det koster lidt ekstra. Det gør det jo hos alle sammen, nærmest. Men så skriver hun 1500 kr.... Nogen der evt ved hvor det er tilladt at komme, i den time med det hele? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 26. Juni, 2021 skraber7556 skrev, for 3 timer siden: Jeg har skrevet lidt med hende. Men jeg tror sgu at den sprogbarrierer der er, driller os lidt. Jeg er med på at 1500 kr = det hele Men jeg kan ikke rigtig få klart svar fra hende om "cum on face" er ekstra? Hun nævner først at det koster ekstra. Men så beskriver jeg lige den "menu" for hende som jeg godt kunne tænke mig, og spørger så hvad prisen er for det. Ingen problem hvis det koster lidt ekstra. Det gør det jo hos alle sammen, nærmest. Men så skriver hun 1500 kr.... Nogen der evt ved hvor det er tilladt at komme, i den time med det hele? Som jeg forstod det da jeg var hos hende, er det med alt. Jeg valgte dog at komme i røven på hende, så kan jo ikke sige det 100% Men hun gjorde meget ud af at fortælle at det var every thing. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 68 Skrevet 26. Juni, 2021 frddblk skrev, for 5 timer siden: Som jeg forstod det da jeg var hos hende, er det med alt. Jeg valgte dog at komme i røven på hende, så kan jo ikke sige det 100% Men hun gjorde meget ud af at fortælle at det var every thing. Hun endte med at skrive 1700 med cum on face incl.... priserne varierer måske lidt fra kunde til kunde. Kan være hun opfattede at jeg ville være villig til at give ekstra hvis det var det hun ønskede. Hun ryger bestemt i "måske næste gang"-puljen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klovnen080 103 Skrevet 27. Juni, 2021 Har været på besøg en time. Utrolig smuk, sød, og kan indtil flere trick. Det anale fungerede ikke for mig, pga hendes ellers utroligt lille smukke popo, jeg er åbenbart til lidt mere på hofterne, men hendes ride- og sutteteknik fejlede bestemt ikke noget. Klar anbefaling her fra. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg