Hop til indhold
Sfornow

20 årig Virgin, leder efter seksuel erfaring.

Recommended Posts

Jeg er en ung fyr på 20 år, som gerne vil have taget min mødom eller blot få en form for erfaring. Det ikke fordi jeg er ugly as fuck? Men er nu heller ikke ligefrem stolt over jeg ikke har taget skridtet endnu.
Det blot først nu min nysgerrighed overstig min nervøsitet.

Billed kan selvfølgelig tilsendes

Du selvfølgelig velkommen til add mig på Snapchat eller skrive til min mail

Snap -> sfornow
Mail -> [email protected]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Hvis det er en glædespige du leder efter, så tænker jeg, at den bedste vej frem er at skrive en efterlysning i det forum på EG, som passer til den landsdel du søger i, og bede om anbefalinger fra andre brugere til en pige som er god hvis man er lidt nervøs :) så er der større chancer for at du får en rigtig god oplevelse. 
Det ville nok heller ikke være helt dumt at tilføje en beskrivelse af, hvilken type pige du kunne tænke dig at møde og mere præcist hvor. 

Hvis du ikke er ude efter en glædespige, men kunne tænke dig et møde som ikke involverer økonomi, så tænker jeg egentlig, at du har bedre held på en dating/score side end her, som jo er et forum for prostitution. 

Held og lykke med det! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Sfornow skrev, for 51 minutter siden:

Jeg er en ung fyr på 20 år, som gerne vil have taget min mødom eller blot få en form for erfaring. Det ikke fordi jeg er ugly as fuck? Men er nu heller ikke ligefrem stolt over jeg ikke har taget skridtet endnu.
Det blot først nu min nysgerrighed overstig min nervøsitet.

Billed kan selvfølgelig tilsendes

Du selvfølgelig velkommen til add mig på Snapchat eller skrive til min mail

Snap -> sfornow
Mail -> [email protected]

Det er slet ikke det rette forum du skriver i , gå på tinder, scor el lign, prostitueret kontakter dig hverken på el mail snap .

Vil du alligevel betale en pige for sex, så skriv en annonce på annonceligt og skriv hvad du søger og evt hvad du vil betale for det.

Jeg selv har mødt del private piger igennem annoncelight hvor det er blevet faste hygge veninder .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skriver TS jo ikke om det er en kvinde eller en mand han søger ?

Hvis det drejer sig om en mand tror jeg ikke det er utænkeligt at finde en herinde der vil gøre det gratis..;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...