Guest Fyr33 Skrevet 6. November, 2020 Som nogen af jer måske har set så søgte jeg efter en fræk pige som ville besøge mig på hotel i Aarhus. Jeg havde nogle ønsker, blandt andet sprøjt, fist og store bryster.... efter lidt søgen var jeg ved at opgive evret og var ved at indstille mig på at jeg måtte bruge tiden på værelset alene. men heldigvis tikkede der pludselig en besked ind i indbakken her på siden fra @nemtøs som gerne ville være min luder for en aften luderen indvilgede i selv at låse sig ind på værelset, ligge sig i sengen med blindfold og herefter kalde at hun nu var klar til at blive brugt, og brugt det blev hun.....ikke at jeg vil gå i detaljer med hele oplevelsen, men 2 nedslag kan i få 1: luderen gav mig det vådeste rimjob, og jeg kvitterede ved at sprøjte en stor ladning sperm langt ned i halsen på luderen som hun slugte dygtigt. 2: luderen blev skiftevis fistet og fingerkneppet imens hun sad i vindueskarmen med udsigt over Aarhus. Luderens safter væltede ud af hende, drev ned af væggen og samlede sig i en sø på gulvet. Hun var så dygtig og levede til fulde op til mine forventninger Luderen har bedt mig om snart at skulle få hende til at sprøjte igen som den beskidte luder hun er, måske i får et klip derfra i hjemmevideo tråden...... Fik jeg sagt hun er en dygtig luder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2020 Tak for et par dejlige og sindssyg frække timer i dit selskab. Du har fuldstændig styr på dit fingerarbejde. Lækkert at være i hænderne på en der ved hvad der virker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fyr33 Skrevet 6. November, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Tak for et par dejlige og sindssyg frække timer i dit selskab. Du har fuldstændig styr på dit fingerarbejde. Lækkert at være i hænderne på en der ved hvad der virker. Tak luder glæder mig til at udforske de mere kinky og mørkere sider af sexuniverset med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 6. November, 2020 så frækt at du kan skrive luder så mange gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 744 Skrevet 6. November, 2020 kenderen skrev, for 14 minutter siden: så frækt at du kan skrive luder så mange gange Tænker ikke umiddelbart der er grund til harme. Mit indtryk er at det var en del af "rollespillet". 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 6. November, 2020 Missetand skrev, Lige nu: Tænker ikke umiddelbart der er grund til harme. Mit indtryk er at det var en del af "rollespillet". også mit indtryk... blev bare en anelse irriteret over retorikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fyr33 Skrevet 6. November, 2020 kenderen skrev, for 6 minutter siden: også mit indtryk... blev bare en anelse irriteret over retorikken Forstår ikke du gider at skrive i tråden, nu når du allerede havde regnet ud hvorfor der står luder 7 gange i min anmeldelse........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 6. November, 2020 Fyr33 skrev, for 45 minutter siden: Forstår ikke du gider at skrive i tråden, nu når du allerede havde regnet ud hvorfor der står luder 7 gange i min anmeldelse........ fordi det er lidt irriterende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2020 kenderen skrev, for 5 minutter siden: fordi det er lidt irriterende Tilbage til anmeldelsen - jeg var klart Ts beskidte liderlige ludertøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naturligebrysterfan 112 Skrevet 6. November, 2020 elsker (not) denne tendens til (som underegnede selv måske er i gang med netop nu) at SKULLE fortælle, hvad man synes ("synsning" florerer al, al for meget) om alt og i alt. En "anmeldelse" kan man åbenbart ikke blot læse og (indeni sig selv) synes om eller ikke synes om. Man kan heller ikke blot scrolle videre og forbi. Næh nej. Man skal da fortælle verden, at man synes, retorikken er dum, underlig, for voldsom og at nogle ord optræder for ofte eller få gange. At man så endda virker til at vide, at netop dét ord er en del af hele seancen (forspil, skriveri, aftale, retorik, stedet, debriefingen) er næsten mere komisk, gak, dumt. tak for indl æ g fyr33 men gider du ik være rar og tage dig sammen næste gang at lave bedre tegn sæt ning undgå dobbelt mellemrum og aldrig, ALDRIG for guds skyld aldrig at starte en ny linie med lille bogstav ellers fin lille fortælling tak. Eller. mange Tak. Og tak til Tudemarie, der mener 8 x brug af samme ord (eller netop dét ord?) er for mange. Tuderiet melder dog ikke noget om, hvor grænsen så går og om det er antal gange brugt eller %vis brug af et eller visse ord, der er "irriterende". PS: Som svar på dit spørgsmål. jepski, det nævnede du i linien ovenover (og udviser i samfundssind, venter I med det der sprøjteri, til der er en massiv skovbrand i Californien og flyver henover den et par timer) 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naturligebrysterfan 112 Skrevet 6. November, 2020 NI GANGE!!!! Ok, så er det for voldsomt brug af ordet.....!!!!!! Stram op, anmeld, nogen gør noget...?! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 6. November, 2020 og en anelse kedeligt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fyr33 Skrevet 6. November, 2020 Kedeligt..... kan garantere for at det ikke var kedeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 6. November, 2020 @Nemtøs er en beskidt luder, luder, luder ,luder, luder, luder, luder. og hvor elsker vi hende for det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2020 kenderen skrev, for 7 minutter siden: og en anelse kedeligt... 3.5 Indlæg til anmeldelser og efterlysninger skal forholde sig til den konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via private beskeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 6. November, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: 3.5 Indlæg til anmeldelser og efterlysninger skal forholde sig til den konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via private beskeder. helt enig så skriv i bare til hinanden og hold flammen ved lige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2020 kenderen skrev, 1 time siden: helt enig så skriv i bare til hinanden og hold flammen ved lige Du og dine venner i børnehaven, kunne måske lege lidt med den nye John Deere eller give hinanden et blowjob på skift, frem for at spolere en anmeldelse. Hop da for pokker videre frem for at spolere en god oplevelse. Sørgelige sølle profiler. Bliv lidt voksne selvom I sidder bag en skærm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 6. November, 2020 Jeg læser og fornøjes. Barnaby, Netflix og corana-tv bliver temmelig uinteressant, indlægget giver en indre fræk "film". Tak for deling og "blottelse" af en lyst - det angiver karakterstyrke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 6. November, 2020 MornFed skrev, for 36 minutter siden: Jeg læser og fornøjes. Barnaby, Netflix og corana-tv bliver temmelig uinteressant, indlægget giver en indre fræk "film". Tak for deling og "blottelse" af en lyst - det angiver karakterstyrke. Ja og hvor vores Verden er pt, den kommer næppe igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naturligebrysterfan 112 Skrevet 7. November, 2020 Er kenderen måske endnu en af de forsmåede sammen med Sweetmand og flere andre kenderen skrev, for 17 timer siden: også mit indtryk... blev bare en anelse irriteret over retorikken Utroligt at så mange anmeldelser hver eneste gang skal forplumres med synsninger. Ytringsret er blevet til ytringspligt og har man noget træls at sige, så skal man sgu åbenbart sige det. "Kedeligt og irriterende at et ord bruges for tit". Vorherrepåtoilet. Vigtig viden? Nødvendig udmelding i en anmeldese? Jealousi? Smagsdommeri? Horn i siden og stalking? Det er sgu laveste fællesnævner tit og hvor dumt kan det dog blive, når man har luret, at ordet bruges specifikt af en årsag men alligevel skal udstille sin egen dumhed, fortælle verden, hvad smag man selv har (vigtigt generelt og vigtigt her?) og i 3. "svar" så udstille præcis, hvor skoen trykker (irriteret over brug af ordet eller irriteret over noget andet....som Sweetmand og flere, der er fravalgt?). Og stadig forstår, begriber, fatter visse folk ikke, at anmeldeser reduceres kraftigt, netop fordi dumsmarte tosser konstant og hele tiden skal forplumre det. Læs. Sig fedt, interessant eller spørg til indlægget ved nysgerrighed eller undren. Negativitet, synsninger og forsmåethed kan man faktisk vælge at holde for sig. Ellers lav en gruppe med alle fatsvage og forsmåede tosser, hvor I kan dele hinandens synsninger (mod visse ord og/eller personer) og trykke grin, like, pokal. Men det har I måske hverken nosser eller intelligens til og går derfor (bevidst?) efter visse personer og alle indlæg, omhandlende den/dem. Sørgerligt. Nemtøs skrev, for 16 timer siden: Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via private beskeder. Nu er de 2 kamphaners bemærkninger vel en del af indlægget, anmeldelsen, oplevelsen. Vi andres synsninger og smagsdommeri er næppe. Dermed overholder mit indlæg ikke retningslinierne præcis som Kenderen, der 4 gange har demonstreret eklatant dumhed og tydeligvis har et andet ærinde. Så svært er det dog ikke at gennemskue, da det sker hver eneste uge. Og Kenderen (fra Sjælland) har flere gange været i clinch med en vis person. Mon han også i PB´s har været efter hende eller er blevet afvist (måske tvivlsomt pga bopæl). Luk nu bare arret, hvis du er irriteret og brug scroll-knappen. Det er du vel i stand til, inden du "keder" dig ihjel eller dør af irritation. Fedt og lidt alternativt indlæg/anmeldelse, der viser, hvad forslag, møder, sex også kan. Om man så tør selv, er kreativ nok eller logistisk ikke kan eller synes sprogbrug og rollerne er for meget, for grimt, for lidt, for underligt, k a n man vælge at holde for sig selv. Hvis det ikke er positivt, nysgerrigt, rosende. Når du tydeligvis er irriteret, er her "2 gratis råd" (mener det var din egen retorik i en anden tråd også med denne person). Scroll videre, når du ikke kan lide ord/personer/anmeldelser. Afmeld at følge vedkommende. Selv tak! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 329 Skrevet 7. November, 2020 Mange tak @Fyr33 for at give dig tid til at skrive et lækkert og langt indlæg Lu(y)der til,at du har haft en fed oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
handyrAarhus 1 Skrevet 7. November, 2020 Åh hun lyder virkelig skøn! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JegVilDomineres 41 Skrevet 7. November, 2020 Det lyder fanme frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 7. November, 2020 Jeg havde selv fornøjelsen af at lege med tøsen for et godt stykke tid siden. Vi startede med nogenlunde samme setup, hvor tøsen selv lukkede sig ind og lå klar da jeg kom ind til hende. Og det må siges at hun virkelig er en der nyder at blive brugt, for brugt blev hun. Kæft det var frækt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. November, 2020 niels123 skrev, for 23 timer siden: Jeg havde selv fornøjelsen af at lege med tøsen for et godt stykke tid siden. Vi startede med nogenlunde samme setup, hvor tøsen selv lukkede sig ind og lå klar da jeg kom ind til hende. Og det må siges at hun virkelig er en der nyder at blive brugt, for brugt blev hun. Kæft det var frækt. Tak for at minde mig om oplevelsen i dit selskab, det var frækt med frækt på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg