torbenb 342 Skrevet 6. November, 2020 https://annoncelight.dk/showad/307201 besøgte hende her: til at starte : det er pigen på billederne, smuk, ikke ret høj med et smukt ansigt og store bryster. kontakt kun på sms og jeg må sige hendes engelsk er begrænset. Have fornøjelsen i 30 min for 700kr stedet er en lejlighed tæt på Harald Jensens plads, jeg tror at hun deler med en veninde. hun er smilende og serviceminded. Brusebad tilbydes. kan kun anbefale hende stedet 7/10 pigen 8/10 akten 7/10 Torben 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 6. November, 2020 Hej torbenb. Tak for din anmeldelse. Hende har jeg set på mange gange,m og lysten er ikke mindre efter dit skriv. Jeg har valgt at holde mig i skindet så længe coronaen raser, så det må blive til et senere besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 6. November, 2020 Link https://annoncelight.dk/showad/307201 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 530 Skrevet 6. November, 2020 torbenb skrev, for 4 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/307201 besøgte hende her: til at starte : det er pigen på billederne, smuk, ikke ret høj med et smukt ansigt og store bryster. kontakt kun på sms og jeg må sige hendes engelsk er begrænset. Have fornøjelsen i 30 min for 700kr stedet er en lejlighed tæt på Harald Jensens plads, jeg tror at hun deler med en veninde. hun er smilende og serviceminded. Brusebad tilbydes. kan kun anbefale hende stedet 7/10 pigen 8/10 akten 7/10 Torben Hej Torben. De billeder er godt nok mange steder at finde på nettet - her er et af dem som ikke er anonymiseret: Kan du genkende ansigtet, for så er hun da godt nok en man bør besøge ASAP, eller er det "blot" kroppen som er vellignende (og så ligner hun fortsat også en der er værd at besøge )? /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Burgos 8 Skrevet 6. November, 2020 Jeg havde tidligere brugt google til at tjekke uden resultat, men kan se at Tineye finder den. Er Tineye bedre end google og er der nogen der er endnu bedre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusRookie 18 Skrevet 6. November, 2020 (edited) Well - jeg har også lige været der, og det er i hvert fald ikke den pige på billederne. Kroppen minder om - og hun ser såmænd også sød ud; men det er ikke hende. Adspurgt sagde hun iøvrigt, at hun var fra Spanien - og det var sådan omtrent omfanget af den kommunikation vi havde, for hun forstod ikke selv det mest basale engelsk. Nuvel – hun leverede den vare vi havde aftalt, men det fungerer åbenbart ikke for mig når man ikke rigtigt kan snakke sammen. Det blev s’gu lidt for awkward for mig. Men det betyder jo ikke, at hun ikke sagtens kan glæde andre! Redigeret 6. November, 2020 af AarhusRookie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 342 Skrevet 7. November, 2020 Tutankhamon skrev, for 19 timer siden: Hej Torben. De billeder er godt nok mange steder at finde på nettet - her er et af dem som ikke er anonymiseret: Kan du genkende ansigtet, for så er hun da godt nok en man bør besøge ASAP, eller er det "blot" kroppen som er vellignende (og så ligner hun fortsat også en der er værd at besøge )? /Tutankhamon alright, det er ikke dette ansigt. Men resten ligner hende meget. Og hun har et smukt ansigt synes jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deterbaremig 1 Skrevet 7. November, 2020 Jeg har desværre ikke været der.. endnu;) Men har læst i en anden annonce hun har.. og der fortæller hun st hun nogle gange har mørkt hår og udseende afhænger af hendes makeup:) Men var hun pengene værd?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 342 Skrevet 9. November, 2020 (edited) Det synes jeg at hun var Redigeret 9. November, 2020 af torbenb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 9. November, 2020 århusc skrev, for 1 time siden: kysser hun? Du kan finde svaret i annoncen, som der linkes til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happee 12 Skrevet 9. November, 2020 Jeg besøgte hende i sidste uge, og jeg kan med sikkerhed sige at det ikke er hende på billederne. Hun sagde hun var et mix af russisk og spansk, men hun kunne ikke et ord Russisk. Pigen man møder har store silikone bryster og har godt med jule sul på sidebenene. Havde ellers lovet mig selv at vende rundt i døren hvis billeder ikke stemte, men tiden var knap og jeg var trængende. Vil betegne det som en middelmådig oplevelse og absolut ikke GFE hvid det er det man går efter. Hun kysser ikke og er meget "professionel" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoligKBH 57 Skrevet 10. November, 2020 Deterbaremig skrev, den 7.11.2020 at 12:34: Jeg har desværre ikke været der.. endnu;) Men har læst i en anden annonce hun har.. og der fortæller hun st hun nogle gange har mørkt hår og udseende afhænger af hendes makeup:) Men var hun pengene værd?? Nogen gange mørkt hår, nogen gange lyst hår, nogen gange blå øjne, nogen gange brune og nogen gange bliver kvinderne byttet ud ..... falske billeder det bruger hun - ikke OK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg