århusc 27 Skrevet 6. November, 2020 Hej. har nu stødt 2 gange på at en sugar vil have penge på forskud. er det normalt? jeg plejer at sige nej, en det sker igen og igen. hvad plejer i at gøre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 6. November, 2020 Never ever....og du må ikke begynde på det, har hørt så mange historier...de blev taget i røven, og ingen dukker op.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1572 Skrevet 6. November, 2020 århusc skrev, for 2 minutter siden: Hej. har nu stødt 2 gange på at en sugar vil have penge på forskud. er det normalt? jeg plejer at sige nej, en det sker igen og igen. hvad plejer i at gøre? At betale forud er som at tigge om at blive snydt. Jeg betaler ikke forud, under nogle omstændigheder. Og det er 100% indiskutabelt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 6. November, 2020 århusc skrev, for 4 minutter siden: Hej. har nu stødt 2 gange på at en sugar vil have penge på forskud. er det normalt? jeg plejer at sige nej, en det sker igen og igen. hvad plejer i at gøre? Never , ever !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
århusc 27 Skrevet 6. November, 2020 Super.. nu har jeg heller ikke gjort det. jeg skulle bare lige være sikker.. tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 6. November, 2020 Og lige for at runde af - dem der ønsker betaling for et kemimøde - dem styrer jeg også udenom. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 6. November, 2020 Tilslutter mig koret, forudbetaling = 100% at blive snydt!!! Never do it. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 6. November, 2020 århusc skrev, for 2 timer siden: Hej. har nu stødt 2 gange på at en sugar vil have penge på forskud. er det normalt? jeg plejer at sige nej, en det sker igen og igen. hvad plejer i at gøre? Jeg siger nej tak og finder en anden. Der er masser af muligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
århusc 27 Skrevet 6. November, 2020 migmanden skrev, for 21 minutter siden: Jeg siger nej tak og finder en anden. Der er masser af muligheder. Hvor plejer du at finde dem henne? udover sugardating.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 6. November, 2020 århusc skrev, for 1 time siden: Hvor plejer du at finde dem henne? udover sugardating.dk Jeg har kun oplevet krav om forudbetaling på sugardating. Det er usædvanligt, men er sket et par gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg