Hop til indhold
Guest Randersand

Pegging for nybegyndere

Recommended Posts

Guest Randersand

PEGGING  er ikke noget jeg har erfaring med - og ikke har haft lyst til, men tanken  pirrer og fascinerer mig alligevel.

Nogen der vil fortælle om egne erfaringer, hvordan man starter ud blidest muligt etc?

Læs historien lige før sengetid, det sætter fantasien igang ;-)

Redigeret af Randersand
Typo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Start med at købe dig et sæt med butt plugs i forskellige størrelser. Man kan få et sæt med tre forskellige eller lignende. Køb også en god glidecreme og husk at kontrollere at glidecreme og plugs kan bruges sammen så du ikke får kedelige overraskelser. Dernæst begynd at øve dig for dig selv i ro og mag. Når du, forholdsvis nemt, kan tage den mindste plug så gå videre til den næste størrelse og så videre. Vær opmærksom på at du ikke udvider noget permanent. Din ringmuskel er en muskel der kan udvide sig og trække sig sammen. Det du skal koncentrere dig om er at lære at slappe af så du kan indføre større objekter :)

Når du således har øvet dig et stykke tid og har fået en rutine i hvordan du slapper godt af, så kan du investere i et godt bælte og dildo(-er) som din partner skal bruge på dig. Lad være med at købe noget billigt ragelse men invester lidt. Det kan godt betale sig. Så er tiden kommet til at prøve det med en partner. Sørg for denne er helt klar over at du er begynder og sørg også for at aftale at du styrer farten de første gange indtil I kender hinanden og dine reaktioner godt nok til at blive mere løssluppen.

Tag det med ro og lad være med at forvente du kan tage en kæmpe dildo i det første stykke tid. Det kommer du til at kunne hvis du øver dig nok. :D

Med hensyn til hygiejne, så smut på apoteket og køb sådan en gummibold med studs på så du kan rense ud før du går i gang. Det vil øge nydelsen og også din evne til at slappe af at du ved du er ren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Prøv med prostata massage i første omgang. Så finder du ud af om det tænder dig og om du har lyst til mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Randersand skrev, for 18 minutter siden:

Hvad mener kvinder monstro om dette, er det meget u-maskulint?

Nej  det  er  det  bestemt ikke.  Det  viser blot  du  er  nysgerrig  og  eksperimenterende.  Det  er  min  påstand  at  man som  person  har  flere  roller/kasketter  på  (fx.  Når  du  er  på  arbejde, sammen  med  venner, sammen  med  familien  ect) , det  samme  gælder  heldigvis  også  for  mange  i det  seksuelle  univers.  At  man  tør  at  indtage  forskellige  roller,  er  i min  optik  kun  en  styrke. 

Som  der  bliver  skrevet  start  op  med  et  plug set,  og  mærk  efter  hvorledes  det  føles.  Evt  dette  sæt 

https://www.sinful.dk/sinful-triple-fun-anal-training-saet

Det  er  vigtigt at  den  der  skal  tage  dig  analt,  er  en  du  føler  dig  tryg  ved,  således  du  er  i stand  til at  slappe  af. 

God  fornøjelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersand skrev, for 8 timer siden:

Hvad mener kvinder monstro om dette, er det meget u-maskulint?

Nej... Absolut ikke... <3

En mand der tør udfordre sin egen maskulinitet gennem nydelsen, er på INGEN MÅDE u-maskulint... 

Nok nærmere tværtimod... :wub:

Syntes det er hamrende maskulint når en mand tør være sig selv og stå ved sig selv og de ting han fantaserer om og nyder... <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Skønt at pigerne herinde har så åbent sind og seksualitet. Spørger du en tilfældig kvinde på Crazy Daisy i Vojens, så tror jeg desværre ikke at de har samme entusiasme for at give dig en tur i 2’eren. Jeg har i privaten aldrig oplevet en pige der havde de ønsker - men måske andre har oplevet det anderledes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Rust in Peace skrev, 1 time siden:

Skønt at pigerne herinde har så åbent sind og seksualitet. Spørger du en tilfældig kvinde på Crazy Daisy i Vojens, så tror jeg desværre ikke at de har samme entusiasme for at give dig en tur i 2’eren. Jeg har i privaten aldrig oplevet en pige der havde de ønsker - men måske andre har oplevet det anderledes.

Der er mange kvinder der tænder på det, men spørger du en tilfældig fremmed kvinde, så fortæller hun dig det selvfølgelig ikke. :P Det er noget mange først åbner op om, når de har lært fyren godt at kende og fundet ud af, at han er vild med at gøre gode ting for hende i sengen. Så er der nogle der får lyst til at give noget godt tilbage. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stantheman

Jeg oplever som mand, at der er utrolig mange frække aspekter ved at blive taget i røven.

Dels selve følelsen. hvis I tager jer rigtig god tid er det en ubeskrivelig følelse at være strammet op og være helt fyldt ud. Jeg kan bedre lide at blive taget dybt (med noget langt) end med en stor dildo fx. 

En anden ting er det powerplay der er i det. Man bliver jo "taget" og er slet ikke i kontrol på samme måde, som vi som mænd der normalt "fører dolken" er vandt til. For mig er det absolut kritisk, at det er sammen med den rigtige person, som også holder af den dér leg og, som @Nemtøs skriver, at der er tryghed mellem jer.  

Generelt tænder jeg også bare på legetøj og især strapons (hvis de er lavet ordentligt). Det kan også tænde mig enormt at iagttage en pige med strapon tage en anden mand eller kvinde.

Jeg  synes også der er nogle udfordringer. Hvis jeg skal tages i røven vil jeg gerne skylles ud først. Det giver et planlægningsaspekt. Fordi det sjældent er noget der stimulerer en kvinde rent fysisk og heller ikke bringer mig - rent fysisk - tæt på orgasme, så er det bare et element i en længere række af lege. For mig er det en del af forskellige uartigheder og der skal være tid til at varme op, bevæge sig videre til andre ting osv. Hvis det er med en kvinde og strapon er det for mig ikke noget der er "overstået" på en times tid. Det kan det være med en transseksuel kvinde eller en mand, men så er vi typisk nogle stykker sammen.

Jeg kan anbefale de strapless strapons (jeg har Feeldoe og Realdoe) eller trusser i latex/gummi, hvor der er en (eller to) dildoer, der vender indad (jeg har købt flere par som gaver,  men kan ikke huske hvor. Sikkert hvos Simon-O.de eller Marquis.de) Kvinder jeg har været sammen med siger, at det er langt sjovere for dem på den måde.  

Vigtigst - masser af tid, tillid og glidecreme!!! Og at have det sjovt med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@stantheman

Jeg er helt enig mig dig. Det er en helt anderledes og fantastisk form for stimulering som ikke taaler en sammenligning med hvad vi ellers oplever gennem dolk, kugler og mellemkodet.

Det kan vaere graenseoverskridende til en begyndelse, men som tidligere anbefalet er det en god ide og lege lidt paa egen haand til en start.

Det kan varmt anbefales og faa prikket modommen hos en Glaedespige med erfaring indenfor dette, da forste gang gerne maa vaere uden akavethed.

Alle maend burde unde sig selv og blive taget. Nogleordet er afslappethed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stantheman

Er det ikke altid en god idé at lege lidt på egen hånd ;)

Jeg ved ikke @Udenlandsdansker  Jeg ville begynde de anale lege med en veninde/partner. Min "første" var min kone. Jeg var dog bundet, havde bind for øjnene og i hjørnet stod et stativ med et klodset JVC videokamera :lol: . Det sidste vil jeg nok ikke anbefale begynderen, men med en veninde vil det være fint. Værre hvis det er en brutal og urutineret gp. 

Redigeret af stantheman
Typo

Del dette indlæg

Link til indlæg

@stantheman

lidt primitivt maaske, men jeg tror den vaerste hurdle for mange maend er de homoseksuelle tendenser mange frygter og blive adspurgt til ved at foreslaa det til den faste partner forste gang. 

selvfolgelig spiller erfaring og aabenhed en altafgorende rolle, men Jeg tror stadig det er et kaempe tabu for mange maend desvaerre. 

Jeg husker tydeligt den forste kvinde der paa eget initiativ rimmede min rov dybt og graadig :wub: hende vil Jeg vaere dybt taknemmelig for altid. Her gjorde den manglende yoga traening det umuligt og lege paa egen haand til en begyndelse:)

Redigeret af Udenlandsdansker
Asiatisk stavekontrol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

@Udenlandsdansker - helt enig i at det homoseksuelle aspekt har stor betydning. Og tro mig - for mange piger er lysten til den slags lege også synonymt med at have homoseksuelle tendenser. Dernæst er der det hygiejniske aspekt. Det har som har stor betydning  rent mentalt for mange, uanset om det er en manden eller kvinden, der lægger bagdel til.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Rust in Peace

Jeg tror dig gerne, men haaber selvfolgelig med tiden at vi alle maend som kvinder, vil blive modt med storre openmindedhed omkring vores lyster uden at blive anbragt i boksen som seksuelt afvigende.

Til sammenligning har Jeg modt kvinder som har lagt laag paa deres “indre luder” I frygt for at blive mistaenkt for at vaere runde trunte I det skjulte.

Det er jo taet paa utilgiveligt, at lade kistelaaget lukke uden at have tilladt sig selv de graenseoverskridende oplevelser som for mit eget vedkommende, kun har udviklet mig som menneske og sexpartner.

Havde Jeg bopael i Danmark, ville Jeg starte et nyt kapitel ved at sende @Lady Cen E-mail.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stantheman
Udenlandsdansker skrev, den 22.11.2020 at 08:04:

@Rust in Peace

Jeg tror dig gerne, men haaber selvfolgelig med tiden at vi alle maend som kvinder, vil blive modt med storre openmindedhed omkring vores lyster uden at blive anbragt i boksen som seksuelt afvigende.

Til sammenligning har Jeg modt kvinder som har lagt laag paa deres “indre luder” I frygt for at blive mistaenkt for at vaere runde trunte I det skjulte.

Det er jo taet paa utilgiveligt, at lade kistelaaget lukke uden at have tilladt sig selv de graenseoverskridende oplevelser som for mit eget vedkommende, kun har udviklet mig som menneske og sexpartner.

Jeg er grundlæggende enig. Samtidig er der også bare noget særligt over tabuiseret og "forbudt" sex, som giver en ekstra dimension. Jeg kan ikke lade være med at spekulere over, om det hele ville blive fladt og uden kant, hvis alt var lige så normalt og accepteret som sovs og kartofler. Fx tror jeg, at netop legging er spændende for både mænd og kvinder fordi det er på kanten. 

Men jeg er enig, naturligvis, i at homofobi og fordømmelse af kinksters er af det onde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Randersand

Nogen der ved om en pige i nærheden af Randers kunne tilbyde denne ydelse?

Det ville muligvis godt med et indledende møde, hvor man kan afstemme forventninger med mere?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gammel tråd, men jeg svarer nu alligevel :-)

Jeg har som mand, nydt pegging i mange år, og altid med den samme, nemlig min kone :-)

Jeg kom lidt sent i gang med sexlivet, havde faktisk ikke min debut med et andet menneskler førs jeg mødte min nuværende kone. Men længe før jeg mødte hende, var jeg begyndt at lege med dildoer, og andre sjov ting jeg kunne stoppe op i bagdelen, da jeg flyttede hjemme fra fik jeg anskaffet mig nogle ret sotre dildoer, som jeg hyggede mig en del med, og havde egenlig ikke rigtig behov for anden sex, men nød virkelig den føelse af at blive fyldt godt ud i røven.

Jeg møde min nuværende kone, og lærte noget om almindelig sex, hvilket var og er super lækkert, men ret hurtigt kom jeg til at savne den der anale del. Efter et lille årstid tog jeg mod til mig, og spurgte hvad hun ville sige til, at iføre sig en strapon, og knalle mig godt og grundigt i røven....... Jeg var sku noget bekymret for reaktionen, men svarede ja for dælen, det ville være fedt, det er ellers altid mændene der vil bolle i røven, og ikke omvendt.

Jeg købte en strapon, af en størrelse jeg vidste jeg kunne klare, faktisk lidt mindre en dem jeg ellers havde brugt, og så gik vi ellers i gang. Det har hverken hun eller jeg fortrudt Det er ikke noget der sker hver gang vi har sex, langt fra, men en gang i mellem som lidt kryderi når der skal ske noget andet, eller min røv bliver alt for liderlig ;-)

Personligt kan jeg faktisk bedre lide at modtage i røven, end den anden vej, og det er sku nok lidt atypisk alligvel. Jeg bruger også ofte en prostata vibrator, hvor der er en ring som bliver sat om nosserne, og den giver de mest sindsyge orgasmer i røven, det kan anbefales. En anden ting der kan anbefales nrå nu fruen tager dig bagfra, det er at bruge en metal ball stretcher jeg bruger en på omkring 240g, det er fantastisk at have det træk i kuglerne når du ligger på alle fire, og de svinger frem og tilbage :-D

Næste step for os, bliver at jeg skal prøve med en mand, kunne nemlig godt tænke mig at prøve en rigtig pik, men også at sutte, og modtage spermen direkte fra hanen :-)

Go for it, og god fornøjelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...