Hop til indhold
Guest Henrik Peder

Wow og kommer 1000% igen ! (Bag ved Stjernepladsen Aarhus)

Recommended Posts

Henrik Peder skrev, 1 time siden:

Ved jeg sørme ikke. Har kun været der en gang indtil videre :-)

jeg prøver lige en gang til :) 

kan du beskrive de andre kvinder som arbejder der  ?

altså hvis det var så fantastisk, må de jo have gjort et stort indtryk på dig,

så må det være muligt, at kunne beskrive dem med mere end bare " mellem 30 -40 år "

er det langt hår - kort - højde og drøjde osv osv 

det tror jeg vi er flere der gange vil høre om,  hvor det nu engang er dem, som udfører den service vi kommer efter  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Henrik Peder skrev, den 17.11.2020 at 14:20:

Ved jeg sørme ikke. Har kun været der en gang indtil videre :-)

Tager de noget af? :) Er der mulighed for mere end hj?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Thaimig skrev, den 27.11.2020 at 21:40:

Så hvem kommer først :)

Det blev så ham sjelv, og idag og ej en lang redegørelse, fordi det hele er allerede nævnt i Tråden (dog undre det mig at TS fremlægger det som bedste oplevelse) 

Så mit eneste tiltag bliver, de der Bryster str g eller h skål, hva end de måtte være? DET KA JEG BARE IKKE, sorry og nok en af grundende jeg falder ved siden af på EG 

Ja man kan kun få HJ så det blev kun til massagen og grunden til jeg tænder på Thai, små og små nåhja og små, go aften herfra :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg også været forbi til en tur med Mimi. Hun har virkelig kæmpe pa.... der dog desværre ikke må pakkes ud - kun berøres uden på tøjet. 

Jeg havde bestilt en times massage, den var sådan lidt lala - noget var godt, men hurtigt gik hun over til at den ene hånd var mellem mine ben. Og det lykkedes da også for hende at få mig på højkant, så da jeg efter en halv time blev vendt om, var det tydeligt at der var noget under håndklædet. 

Hun spurgte om jeg skulle have et HJ, men jeg havde kun de 500 kr til en time. Hun sagde det var OK, og så fik jeg en fin håndter mod at vi kortede lidt ned på tiden. 

Et ok bytte, massagens kvalitet taget i betragtning 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mrboobsnow skrev, for 3 timer siden:

Nu har jeg også været forbi til en tur med Mimi. Hun har virkelig kæmpe pa.... der dog desværre ikke må pakkes ud - kun berøres uden på tøjet. 

Jeg havde bestilt en times massage, den var sådan lidt lala - noget var godt, men hurtigt gik hun over til at den ene hånd var mellem mine ben. Og det lykkedes da også for hende at få mig på højkant, så da jeg efter en halv time blev vendt om, var det tydeligt at der var noget under håndklædet. 

Hun spurgte om jeg skulle have et HJ, men jeg havde kun de 500 kr til en time. Hun sagde det var OK, og så fik jeg en fin håndter mod at vi kortede lidt ned på tiden. 

Et ok bytte, massagens kvalitet taget i betragtning 

var der kun Mimi. ?

TS nævnte at der var nogle dejlige damer på stedet, men har ikke rigtig uddybet noget mere om dem.

kan du berette noget om dem ?

syntes 500 er i den høje ende hvis vi snakker om ren massage 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 2 timer siden:

syntes 500 er i den høje ende hvis vi snakker om ren massage 

"Silkeborg" har altid ligget i den høje ende hvad angår priser og det ønsker man åbenbart fortsat. Heldigvis er udbuddet i Århus noget større end i Silkeborg, så det kan jo være at udbud og efterspørgsel kommer til at mødes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
mrboobsnow skrev, for 6 timer siden:

Hun har virkelig kæmpe pa.... der dog desværre ikke må pakkes ud - kun berøres uden på tøjet. 

Præsis, som ej må røres (såfremt man var til) så hva ska vi så lige bruge det til ? :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
peter.c skrev, for 3 timer siden:

TS nævnte at der var nogle dejlige damer på stedet, men har ikke rigtig uddybet noget mere om dem.

Åh jo en anden som ej syntes man sku rører ved, beklager :huh: Thai er nok bare Thai når de de tænker på kr, så alt ved det gamle :P

Åh jo man ku naturligvis også bare besøge dk piger, så forstår man da hva de siger :lol:

Redigeret af Thaimig
Manglende tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 1 time siden:

Åh jo en anden som ej syntes man sku rører ved, beklager :huh: Thai er nok bare Thai når de de tænker på kr, så alt ved det gamle :P

Åh jo man ku naturligvis også bare besøge dk piger, så forstår man da hva de siger :lol:

som en af mine gamle venner i thailand altid siger, 

du skal blive rigtig nervøs, hvis en Thai siger at hun ikke er interesseret i dine penge !

for så er der helt sikkert en vinkel du ikke har gennemskuet endnu, hvorpå hun virkelig tager dig til renseriet ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Goldfinger skrev, den 7.12.2020 at 19:40:

"Silkeborg" har altid ligget i den høje ende hvad angår priser og det ønsker man åbenbart fortsat. Heldigvis er udbuddet i Århus noget større end i Silkeborg, så det kan jo være at udbud og efterspørgsel kommer til at mødes.

Ha ha dit alias eller hva det nu hedder? 

Dengang i gl dage jeg kørte for Adam havde vi en Goldfinger, ja blot en tanke :huh:

Sorry afsporring :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...