Orgasmic 178 Skrevet 1. Marts, 2021 Det hedder dårlig samvittighed. Ikke mærkelig lugt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 392 Skrevet 2. Marts, 2021 Jeg var engang i mine unge dage sammen med en moden GP. Klinikken eksisterer ikke længere. Det var sommer, hun lå og solbadende da jeg kom. Hun spurgte frækt om jeg ønskede hun tog et bad inden da hun småsvedte lidt. Overhovedet ikke. Pikken stod på mig bare ved synet af denne skønne, modne kvinde. Vi gik ind i sengen og bollede vildt og uhæmmet i varmen. Det var noget af det bedste sex jeg nogensinde har fået. Da vi var færdige lå vi længe og kyssede og nussede mens vi snakkede om alt. Hun tilbød mig et bad med hende, jeg afslog pænt da jeg ville dufte af hende hele vejen hjem... Jeg var done men duften af GP har altid forsvundet under bruseren for mig. Minderne har man lov at have. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 3. Marts, 2021 Orgasmic skrev, den 1.3.2021 at 22:36: Det hedder dårlig samvittighed. Ikke mærkelig lugt. Man kan Google: Olfactory Reference Syndrome Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg