AalborgLook 5177 Skrevet 8. November, 2020 Hvad gør man når man får en PB fra en bruger og når man svar på den kan man ikke send den, da afsenderen har blokeret mig. Jeg havde skrevet et laaaaangt svar tilbage, men det hele forsvand da jeg klikkede "Send" og jeg fik en besked om at den ikke kunne afsendes, og alt teksten var væk. At afsenderen har blokeret mig er helt ok, men jeg ville faktisk gerne have svart på beskeden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 8. November, 2020 Så den bruger kan sende mig PB med spørgsmål uden jeg kan sende tilbage - nå, men det kommer jeg jo nok over Tak for hurtigt svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 8. November, 2020 Nu sidder i jo sikkert at keder jeg når i er Admin her på EG (hø hø) men kan man se hvem der har blokkert mig siden jeg ikke kan sende en afsender en PB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 9. November, 2020 Stabilizer skrev, for 9 timer siden: Vi tager den lige på pm Det er faktisk et meget relevant spørgsmål til, hvorfor man ikke kan se, hvem der har blokeret én. Jeg har tidligere i åbent forum svaret på en uforskammethed, som ikke kunne ses af personen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 9. November, 2020 En blokering burde gå begge veje. Hvis en person har blokeret mig, så burde personen heller ikke kunne skrive til mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. November, 2020 Det er mig, som har sendt en pb til AalborgLook, jeg havde ingen forventning om at han ville svare på min besked. Der var et spørgsmålstegn, men igen ikke noget som jeg forventede svar på. Jeg valgte rimelig hurtig at forlade samtalen, og derefter at blokere AalborgLook, simpelthen for at fremadrettet at undgå misforståelser. Så jeg har ikke sendt ham en besked mens han har været blokeret. AalborgLook valgte at sende mig en mail, og vi har landet vores korrespondance med at vi er enige om at være uenige. Summa summarum - det er et enkeltstående tilfælde fra min side, og jeg har ikke spekuleret i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AntonH 166 Skrevet 9. November, 2020 Nemtøs skrev, for 41 minutter siden: Det er mig, som har sendt en pb til AalborgLook, jeg havde ingen forventning om at han ville svare på min besked. Det er god stil at stå frem - bravo. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 9. November, 2020 AntonH skrev, for 23 minutter siden: Det er god stil at stå frem - bravo. De fleste, tror jeg havde regnet det ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 9. November, 2020 Stabilizer skrev, for 14 minutter siden: fordi systemet er sådan som det fremgår af det jeg ellers har skrevet ! Skal det laves om er det op til @Administrator at beslutte og gøre det, detaljerne i den enkelte sag mente jeg ikke kom dig eller andre ved hvorfor jeg tog den på pm, s Jeg husker fra det politiske forum en situation, hvor jeg klart havde taget afstand fra noget, men blev tillagt sympati for det samme af en bruger. Jeg blev ret vred og betegnede vedkommende som et dumt svin ud fra ovennævnte, fordi jeg ikke vidste, at han havde blokeret mig. Jeg havde valgt et andet udtryk, hvis jeg havde vidst, at han havde mig på ignore. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 9. November, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Det er mig, som har sendt en pb til AalborgLook, jeg havde ingen forventning om at han ville svare på min besked. Der var et spørgsmålstegn, men igen ikke noget som jeg forventede svar på. Jeg valgte rimelig hurtig at forlade samtalen, og derefter at blokere AalborgLook, simpelthen for at fremadrettet at undgå misforståelser. Undskyld jeg blander mig, men det er godt nok også en skidt måde at kommunikere på. Du skrive noget til manden, sætter et spørgsmåltegn, men forventer egenligt ikke et svar. Men du ved jo ikke om manden vil svare, og i stedet for give ham en chance for at svare, så blokerer du ham bare. Du ved sikkert godt selv det ikke var smart, men fik altså lige lyst til at skrive: Tænk, Tast, Tal.... det er venligt ment. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. November, 2020 The Dark Knight skrev, for 26 minutter siden: Undskyld jeg blander mig, men det er godt nok også en skidt måde at kommunikere på. Du skrive noget til manden, sætter et spørgsmåltegn, men forventer egenligt ikke et svar. Men du ved jo ikke om manden vil svare, og i stedet for give ham en chance for at svare, så blokerer du ham bare. Du ved sikkert godt selv det ikke var smart, men fik altså lige lyst til at skrive: Tænk, Tast, Tal.... det er venligt ment. Ny smagsdommer. Jeg vælger at undlade at kommentere yderligere. Jeg har haft en fin dialog med AalborgLook, tror hverken ham eller jeg har noget udestående. Så der er ikke noget at koge suppe på. Og lige en lille oplysning Sender man en pb til en som man har blokeret, kan personen svare tilbage.. så systemet herinde virker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 9. November, 2020 Nemtøs skrev, for 45 minutter siden: Ny smagsdommer. Jeg vælger at undlade at kommentere yderligere. Jeg har haft en fin dialog med AalborgLook, tror hverken ham eller jeg har noget udestående. Så der er ikke noget at koge suppe på. Og lige en lille oplysning Sender man en pb til en som man har blokeret, kan personen svare tilbage.. så systemet herinde virker. Sagen om ikke at kunne sende PM mellem Nemtøs og mig er afslutte for mit vedkommend, så mysteriet er løst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg