Hop til indhold

Recommended Posts

En sommeraften blev for et par dage siden brugt i selskab med Pam, og jeg kan tilslutte mig de andre anmeldelser i denne tråd. Hun er en dejlig kvinde at være sammen med. Hun giver et godt bj og virker i det hele taget bare tilstede i det hele, hun fortager sig. Sexen er også dejlig. Og så giver hun faktisk (efter min mening) en god massage, taget i betragtning at det ikke er det, som er hendes spidskompetence. Hun er nem at kommunikere med, så hvis SMS ikke lige ser ud til at virke, så giv hende et ring. 

Dog skal det siges, at på hendes nuværende adr. er sengen nok noget af det værste, jeg har oplevet. Og jeg har prøvet min del af selvoppustelige liggeunderlag. Midt i sengen var der en hård træstang, som nok adskilte de to madrasser i sengen. Og som om det ikke var nok, så føltes fjedrerne i madrasserne som om, at de var på vej op gennem madrassen. En anden mærkelig ting er badeforholdene. Selvom det er fint (dog var der ikke meget lys, jeg fandt det i hvert fald ikke, men der var masser af varmt vand), så er det ved siden af indgangen, så det er et stykke fra værelset, som befinder sig på første sal. 

https://annoncelight.dk/showad/301262 (bare lige for dem som ikke gider at trykke på linket i toppen ;) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
totiltango skrev, for 17 timer siden:

En anden mærkelig ting er badeforholdene. Selvom det er fint (dog var der ikke meget lys, jeg fandt det i hvert fald ikke, men der var masser af varmt vand), så er det ved siden af indgangen, så det er et stykke fra værelset, som befinder sig på første sal.

Lyder som Engtoften. Dét har altid været en mærkelig ting ved stedet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...